Forum > Geluid

Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic

(226 reacties. Pagina 21 van 23)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-11-2005 23:12
Is al even het geval. Ik wilde even de desbetreffende numark vs sldz poster daar vandaan halen maar zag toen dat de site plat lag.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DjdjStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-3-2004
Laatste: 8-4-2006
Berichten: 2
3-2-2006 18:20
Deze foto:

https://www.aboutdj.nl/images/stories/reviews/numark_cdx_2.jpg

Ik weet alleen niet hoe ik er een link van moet maken shut up :X
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
3-2-2006 20:00

djdj schreef:

Ik weet alleen niet hoe ik er een link van moet maken shut up :X
Kijk eens hier.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
TimleferinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-8-2005
Laatste: 17-12-2010
Berichten: 93
3-2-2006 20:19

djdj schreef:

Deze foto:

https://www.aboutdj.nl/images/stories/reviews/numark_cdx_2.jpg of zo dan

Ik weet alleen niet hoe ik er een link van moet maken (ik wel razz :p )
En laat dat nou net de site zijn van Reind zelf... voor deze kick had hij hem nog niet, nu staat hij al een hele tijd in de cdx revieuw!
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
7-4-2006 00:05
Zijn er de laatste tijd eigenlijk nog klachten?
Of heeft Dré intussen al klanten die problemen hadden met het toestel gehoord?

Ik ben serieus aan het overwegen om m'n derde synq turntable en m'n axis8's te verkopen en dan door te sparen voor twee zo'n beestjes.

Groeten
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
7-4-2006 00:10
Wacht dan nog maar ff tot de HDX komt van de zomer...... ik heb er afgelopen weekend mee stan spelen op de Messe en de CDX is geweldig maar een HDX is... tsja wat moet je daar nou van zeggen.

Hij ziet er beter uit in ieder geval ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
7-4-2006 00:12
Dat zeker. En de geruchten gaan dat Numark ook iets heeft gedaan aan de zwakke punten van de CDX (m.n. problemen met de cd-drive). Helaas heeft dat alles wel zijn prijs...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
7-4-2006 00:23
Voor het eerst dat ik hoor over problemen met de drive (kan zijn omdat ik de buitenlandse fora nooit lees en jij daar volgens mij een stuk actiever bent ;-) ).

Maar ik ben blij dat ze ook wat aan de looks hebben gedaan, de CDX was eigenlijk wel weer leuk omdat ie zo lelijk was. De HDX is gewoon pats op en top en heeft veel meer smoel gekregen.

Vind ik bijvoorbeeld ook als je een DN-S3500 en S5000 naast elkaar zet, de 5000 is een mooiere speler qua features maar de S3500 is (naar mijn mening) een mooi apparaat om alleen al naar te kijken.
En ondanks dat looks als laatste in een rijtje thuis horen als het gaat om een keuze van een stukje dj gear is het toch iets wat een ongelofelijk belangrijke rol speelt.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
7-4-2006 11:12

Victor schreef:

Dat zeker. En de geruchten gaan dat Numark ook iets heeft gedaan aan de zwakke punten van de CDX (m.n. problemen met de cd-drive). Helaas heeft dat alles wel zijn prijs...
@ Reind: Daar zit dus juist mijn probleem. De prijs.
Ik merk wel dat af en toe dat cdx'en te koop aangeboden worden omdat dj's blijkbaar zodanig verslaafd geraakt zijn dat ze absoluut de hdx willen in huis halen.
Als ik heel eerlijk ben tegenover mezelf... Moet ik toegeven dat ik qua functies eigenlijk wel perfect zit met m'n axis8's. Er is niets mis mee en ze werken perfect. Maar ik overweeg nu toch wel (omdat ik nogal met house en electro bezig ben de laatste tijd) om eigenlijk weer volledig op cd over te gaan omdat ik zoveel tracks legaal online kan verkrijgen. Die cdx'en wil ik dus ook voor een groot stuk gewoon voor de presentatie. Het kan belachelijk overkomen maar ik vind een clubdeejay die enkel staat te draaien met twee cdj100's echt niet goed overkomen bij het publiek. De cdj1000mkII is natuurlijk ook een optie maar de cdx is toch nog dat ietsje meer qua features. (komt ook bij dat ik al een numark gebruiker ben...)

Groeten
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
7-4-2006 14:52

teknoknights schreef:

Het kan belachelijk overkomen maar ik vind een clubdeejay die enkel staat te draaien met twee cdj100's echt niet goed overkomen bij het publiek.
Ach zelfs een slap excuus om over te stappen op de CDX of HDX is altijd een goed excuus ;-)

Overigens vraag ik me wel af hoe je dat iedere zaterdag wil gaan doen..... 2 CDX'en in je rugzak overal naartoe sjouwen maar das een ander verhaal. ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)