Bpm studio 3.0
(14 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 1207 | 24-11-2003 12:57 |
Ik snap ook heel goed wat je bedoeld hoor Reind, denk je dat ik er ook maar over begonnen was als ik zelf niet (goed) bezig was? Ik neem op klus altijd deze PC mee waar dus ook BPM op zit, moet er niet aan denken dat je voor een prubliek van een paar honderd man af moet gaan bouwen omdat je illegaal bezig bent. Alleen nog een tip aan Spider: download de versie 4.8 demo als het gewoon voor thuis gebruik is. Is het voor OTR kijk dan eens naar andere programma's die misschien gratis zijn of die je voor max. 100euro overal kan krijgen. Je zal niet de eerste zijn die gepakt wordt terwijl hij midden in zijn set zit. | |
Darth Crossfader | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 24-11-2003 14:13 |
DJ.T schreef: Je zal niet de eerste zijn die gepakt wordt terwijl hij midden in zijn set zit.Ik heb namelijk in de 8 jaar tijd dat ik draai nog nooit van iemand gehoord dat ie af moest breken omdat ie een stukje illegale software op zijn pc had staan. Ik ben zelf een tevreden PCDJ FX gebruiker en hiervoor hebruikte ik PCDJ Red. PCDJ Red heb ik al die jaren gewoon lekker met een crackje gedraaid want voor dat ene uurtje wat ik het in de week gebruik ga ik geen duur software pakket kopen. PCDJ FX heb ik tegenwoordig wel legaal maar dat is om de doodeenvoudige reden dat het standaard bij een controller word geleverd. (die controller is overigens niet van me zelf maar heb ik in eeuwige bruikleen ) Ik vind zelf dat mensen niet zo moeten zeuren als het puur en alleen voor thuis gebruik is want daar benadeel je weinig tot geen mensen mee naar mijn eigen idee. Het word natuurlijk een ander verhaal als je er lekker mee aan het verdienen bent en dan nog steeds werkt met illegale zut. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 1207 | 24-11-2003 14:31 |
Ligt het er dan misschien niet aan op welke plekken je draait? 8 jaar zegt voor mij erg weinig omdat ik mensen ken die 10 jaar draaien die minder ervaring hebben dan mensen die net 3 jaar bezig zijn. Ik ben zelf ook (pas) 6 jaar bezig en heb 2 controles gehad, als ik illegaal bezig was, waren dat er 2 teveel, je zal zeggen dat 2x niet veel is maar je ziet soms dj's met platen koffers met alleen maar gebrande cd'tjes, ik hoop echt voor hun dat die nooit gepakt worden. Maarja als je zo onproffessioneel bezig bent met het dj zijn dan denk ik dat je het ook niet verdiend om de grotere klussen te doen en zo dus kans te hebben op controles. Afgelopen jaar was 1 van die 2 keren dat ik gecontroleerd werd, dit was op het truckers festival te festival terrein biddinghuizen (bekend van lowlands). En reken maar dat er grondig gecontroleerd werd, mannetje ging een paar vragen stellen terwijl andere bezig was met de hele pc te onderzoeken en de cd-koffers uit te spitten. Zo zie je maar dat er wel gecontroleerd wordt, op de kleinste feesten zal dit denk ik echter niet gebeuren. Doe jij dit soort feesten voel je dan niet aangesproken en draai lekker verder bij de buren in de huiskamer. | |
Darth Crossfader | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 24-11-2003 21:04 |
DJ.T schreef: Doe jij dit soort feesten voel je dan niet aangesproken en draai lekker verder bij de buren in de huiskamer.Enne ik draai ook van gefikte cd's (orginelen liggen thuis in de kast) en gebruik ook wel is een laptop vol geramd met mp3's. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 23-11-2024 Berichten: 5308 | 24-11-2003 22:23 |
Goed, de vraag van de OP is beantwoord, dus kan het topic veilig op slot, lijkt me (heb ik dat helemaal fout gedacht dan graag een e-mail). Verder is er natuurlijk niemand op dit forum die illegale software of muziek heeft, rijden we nooit te hard en zijn we altijd lief voor onze vriendin | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! |
Terug naar forum Afgesloten topic