Forum > Licht

dmx lamp freestyler

(11 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 9-11-2024
13-3-2017 12:40
Sorry, ik kan toch echt niks opmaken uit deze screenshots, kun je ze gewoon full resolutie uploaden en dan extern linken in plaats van invoegen?
Verder graag ook een leesbaar exemplaar van het blaadje van de chinees.
Niet goed, wel hard!
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 25-10-2024
13-3-2017 17:23
Ik kan het dermate vergroten dat ik er het meeste van kan lezen, of toch denk te kunnen.
Ik heb zelf ook al eens een fixture aangemaakt in freestyler maar dat is alweer even geleden. Ik dacht dat ik toen gewoon een vergelijkbare fixture uit de lijst heb genomen en die heb gekopiëerd of zelfs maar gewoon de naam aangepast en weer opgeslagen. Voor iets simpels als een ledpar moet dat werken. Je hebt tenslotte maar een beperkt aantal kanalen en de functies die door die kanalen worden aangestuurd zijn ook maar basic.
Check wel even of de instellingen op je fixture overeenkomen met je sturing. Dus als jij je fixture bijvoorbeeld instelt op 3 kanalen, maar je stuurt ze met 5 kanalen aan dan heb je problemen. Anders eerst eens met drie kanalen proberen (moet mogelijk zijn toch?) en als je dat werkend krijgt eens overschakelen op 5 kanalen. En uiteraard met 1 fixture beginnen en niet gelijk de hele boel tegelijk willen aansturen.
Free beats!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)