Line-array kamfilter
(14 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
Timo BeckmanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-4-2009 Laatste: 1-1-2023 Berichten: 187 | 1-3-2012 21:24 |
Timo Beckman schreef: Je komt erg snel in het far field gedeelte van een line array en daar krijg je toch te maken met 6db per verdubbeling van de afstand .pro.bose.com/pdf/pro/tech_data/panaray_ma12/td_panaray_ma12.pdf Als je kijkt naar de polar data in bovenstaande link is het ook redelijk logisch dat je tussen de 170/800Hz problemen krijgt met de muur waar het tegenaan gemonteerd is daar het redelijk omni directioneel tot de 630/800 . Je krijgt dan idd veel reflecties en dus kamfilters . | |
Distributeur van SMAART7di Smaart V8 (Rational Acoustics) ISEMcon meet microfoons Fulcrum Acoustic (alleen voor Nederland). | |
AudiopartnerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-6-2009 Laatste: 14-10-2022 Berichten: 115 | 9-3-2012 11:32 |
Verder is het moeilijk om vanaf zo'n forum verder te helpen, wellicht dat je iemand mee laat kijken die in de buurt zit, Timo zit vrij centraal, de vraag over de akoestiek staat nog open, is prima met je XL2 te meten, is de ruimte ook ontworpen voor versterkte muziek? | |
Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen van NTi-Audio en Bedrock-Audio . Offerte service geluidsplan met EASE jr. | |
Timo BeckmanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-4-2009 Laatste: 1-1-2023 Berichten: 187 | 12-3-2012 11:01 |
Ik heb een beetje zitten lezen betreffende die XL2 . Die FFT mode . Leg je dan een kabel uit vanuit die XL2 naar het systeem ? Zal wel moeten daar je anders geen FFT meting kan maken . Zal mischien een domme vraag zijn maar ik ken dat ding niet echt vandaar . Is iig weer een merk dat ik op Frankfurt ff beter moet bekijken alsof ik niks meer te doen heb daar...... By the way : Ik rij er heen op donderdag de 22ste . Zijn er op dit forum mensen die daar ook heen rijden/gaan en willen car poolen . Ik heb plaats voor nog 1 persoon . Kosten diesel worden gedeelt . laat t ff weten via mail | |
Distributeur van SMAART7di Smaart V8 (Rational Acoustics) ISEMcon meet microfoons Fulcrum Acoustic (alleen voor Nederland). | |
AudiopartnerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-6-2009 Laatste: 14-10-2022 Berichten: 115 | 12-3-2012 18:36 |
Doe ze maar de groeten, Timo, Toch iets voor je cursus, er liggen er toch heel wat van die dingen naast de FOH.... De manual is op het net te vinden, en de basis dingen zijn ook vrij basis, ik geef voor het STI gedeelte een korte instructie.. | |
Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen van NTi-Audio en Bedrock-Audio . Offerte service geluidsplan met EASE jr. | |
Timo BeckmanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-4-2009 Laatste: 1-1-2023 Berichten: 187 | 12-3-2012 19:55 |
Ik had al zo'n idee dat je ook op dit forum actief zou zijn en ja moet die gebruiksaanwijzing maar eens doorlezen . Ga hem alleen niet kopen voorlopig . Ik heb voor nu een meer dan luxe meet set | |
Distributeur van SMAART7di Smaart V8 (Rational Acoustics) ISEMcon meet microfoons Fulcrum Acoustic (alleen voor Nederland). |