Produceren
(11 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
SnakeEffect Guru Uit: België Sinds: 17-2-2003 Laatste: 19-4-2014 Berichten: 675 | 15-10-2003 15:14 |
Ja ik zat in de fout omtrent die aanraakgevoelige pads beste man. -> Verder heb je ook gelijk omtrent de meeste andere zaken dus zal ik mijzelf wijselijk het zwijgen opleggen. Ik ben zeer tevreden over de meeste Roland producten (heb er zelf ook één), maar ik vind Akaipro toch professioneler (mijn mening). Ze worden trouwens niet voor niks de standaard genoemd. Maar zet toch ook even jouw advertentie bij de tweedehandsspullen, er zijn er wel meerdere die het niet zo graag hebben dat dit elders gebeurt. | |
SnakeEffect Guru Uit: België Sinds: 17-2-2003 Laatste: 19-4-2014 Berichten: 675 | 17-10-2003 13:19 |
Om terug te komen op het topic: Akai heeft een nieuwe telg in de bekende MPC-reeks: de MPC1000. Het gaat hier over een bijzonder klein apparaat (kleiner dan een A4'tje), wat bijgevolg gemakkelijk mee te nemen is naar je optreden. (Ongeveer) Dezelfde power van de MPC2000XL in een klein doosje zeg maar. De 1000 gaat zelfs een stukje verder: een Smartmedia cardslot voor opslag op dit (snelste) kaartmedium van 32Mb tot max 2Gb, wat niet weinig is. 2 midi-ingangen en 2 midi-uitgangen, 4 toewijsbare uitgangen + digitaal in en uit (natuurlijk ook de gewone in- en uitgangen). Wat niet onbelangrijk is, is dat de prijs hiervoor een flink stuk lager zal zijn dan de MPC2000XL; volgens een site iets van een $1000. De MPC1000 zal omstreeks november te koop zijn. www.akaipro.nl www.akaipro.com/us/mpc1k.html | |