Forum > Muziek

BREIN pakt Kazaa gebruikers aan!

(153 reacties. Pagina 2 van 16)
Moderator(s): Dré
BergambachtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2003
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 163
12-8-2003 11:31

RonnieB schreef:

hoe willen ze hard bewijzen dat jij het bent geweest?? er valt genoeg via anonieme proxies te rommelen om ervoor te zorgen dat ze je niet (zo snel) kunnen traceren...
Het gaat hier om het sharen (niet het downloaden) van muziek via Kazaa. En wie gaat er nou wel zn muziek aanbieden, maar dan via proxyservers om zn ip te verbergen? Erg veel zullen het er niet zijn. Bied het dan gewoon niet aan.
Je zegt het zelf ook al eigenlijk, je maakt het ze misschien net wat moeilijker om jouw ip te achterhalen, maar als ze willen, komen ze daar toch echt wel achter.
Keep the Inspirit alive...
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
12-8-2003 11:44

kobuz schreef:

Ik snap niet dat ze met dit soort akties komen.
Ik wel: diefstal IS en BLIJFT diefstal! Als het nu gaat om een vulpotlood in de winkel om de hoek, een auto-radio, een auto of muziek: het KAN gewoon niet en moet bestraft worden.

Aan de andere kant moet er idd ook werk gemaakt worden van een eerlijke muziekprijs. BTW is meer dan drie keer zo hoog als voor sexboekjes en de prijs op zich is fenomenaal hoog! Maar nogmaals: dat is géén reden om te beginnen stelen!

Om maar te zeggen: ik vind een auto óók stinkend duur en de slechtste investering die je maar kunt doen. Ga ik er daarom één stelen? Nee toch?
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
12-8-2003 21:33
Ik ben het er inderdaad wel mee eens dat de prijs voor muziek asociaal hoog is, maar inderdaad, we heeft je gedwongen tot dj'en of muziek kopen?

Jijzelf en niemand anders..
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
12-8-2003 22:02
Ik vind dit dus wel de GROOTSTE onzin ooit, wat een flauwekul!!! angry Die artiesten verdienen al GENOEG aan optredens, ik vind dat muziek downloaden WEL moet kunnen anders moeten ze die BELACHELIJKE HOGE prijzen eens wat lager doen in de winkels, je zou bijna zeggen: welke idioot koopt ze nog ? Het is gewoon zielig!

En sharen doe ik niet, ik download wel en brand er ook en draai er mee. Boeie! Ik zag genoeg best grote drive-in's die er ook mee draaien. Vroeger namen ze toch ook op via cassette bandjes via de radio! Als ik ene tegen kwam die daar toch over begon te zeiken van "weet je wel dat je niet mag downloaden?" die ***** ik meteen voor zijn ***.

Niet om het een of ander, maar ik vind het gewoon zielig nogmaals. Doe die cd's dan wat goedkoper ofzo. En ik weet ook wel dat ze als ze de cd's goedkoper maken minder inkomsten zijn. MAAR (en daar komt ie) daardoor zullen véél meer mensen cd's kopen (en niet branden) waardoor het eigenlijk hetzelfde blijft, ofniet? razz :p angry wink ;)
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
12-8-2003 22:06
Het blijft toch gewoon jatten, hoe je het went of keert. Ik zeg niet dat de prijzen van cd's niet omlaag moeten, ik zeg alleen dat je niet mag jatten.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
12-8-2003 22:07
tuurlijk dat is 1 van de redenen dat er word gedownload maar hoe jij er over opraat klinkt alsof je er totaal niet over ne heb gedacht tuurlijk kun je zeggen, maak cds goedkoper maarja... tuurlijk moet het goedkoper worden maar zo makkelijk op te lossen is dat denk ik niet
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 5308
12-8-2003 22:08
En als die cd's goedkoper worden gaat Edie ze ineens wel in de winkel kopen?
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
12-8-2003 22:12
Wat ik veel doe de laatste tijd is gewoon online bestellen (vooral voor vinyl dan), het is gewoon goedkoper en je hebt vaak meer keus.

Op het moment dat iedereen cd's online koopt, bijv uit Amerika (daar ik heb vernomen en gelezen dat dat aanzienlijk scheelt) en stopt met downloaden, ben je dus legaal bezig en zullen ze op termijn je met online bestellen moeten naaien, of gewoon toch de prijzen omlaag gooien.
Tis een oplossing toch?
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
12-8-2003 23:11

Victor schreef:

En als die cd's goedkoper worden gaat Edie ze ineens wel in de winkel kopen?
Uhm, JA! Tuurlijk, als iemand (ik bijvoorbeeld) door de stad loopt en je ziet een cd liggen die je leuk lijkt (of is) en je ziet de prijs denk/doe je hem maar weer terug leggen. Is gewoon absurd voor een cd 20 Euro, maargoed, is een mening. MAAR als er op staat 11 Euro ofzo (vind ik ergens nog duur, maargoed) dan zal ik hem beslist meenemen dan meteen ene van 20 Euro!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
12-8-2003 23:19
In dit soort gevallen zeg ik altijd maar, eerst zien dan geloven laugh :D

Er zijn teveel mensen die redeneren: "Waarom betalen als het gratis kan?"
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest

Terug naar forum Reageer (zonder quote)