Forum > Algemeen Forum

backdrop ophangen aan dj booth

(14 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-5-2007 22:20

Tom van der Meer schreef:

Bedoel je die plastic dingen die je vastklikt in het doek met elastiek? Die gebruiken wij voor polystetch doeken.
Elastiekjes met een plastic haakje aan het uiteinde.
Light Image
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
10-5-2007 22:24

JeroenVDV schreef:

Die maar dan in plastic van Showtex. Met metaal ga je zo door je (veel te dure) doekje heen.
Afhankelijk van je doekje. Velen hebben een Bisonyl doek.
Stevig zat voor dergelijke haken.

Martin.
kvm entertainment
Dj marcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-11-2006
Laatste: 2-4-2011
Berichten: 42
11-5-2007 16:42

Tom van der Meer schreef:

Ik zou gaan voor spanrubbertjes, Klik!
Wij gebruiken dit ook voor doekjes aan truss en het werkt super, omdat je zelf ook een beetje kan bepalen hoe strak je hem wilt ophangen kun je je doekje superstrak spannen. Ze zijn er in verschillende maten dus je komt altijd wel uit.
kijk, zoiets vind ik dan wel weer geniaal bedacht, dom dat ik zelf niet op ziets ben gekomen... de s haak waar velen het over hadden lijkt me niet echt makkelijk omdat je truss een grotere diameter heeft dan het doek. ik ga is ff op onderzoek uit wat de kosten hiervan zouden zijn:-)
Tomvz20Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2005
Laatste: 12-7-2017
Berichten: 122
12-5-2007 18:01

dj marco schreef:

Tom van der Meer schreef:

Ik zou gaan voor spanrubbertjes, Klik!
Wij gebruiken dit ook voor doekjes aan truss en het werkt super, omdat je zelf ook een beetje kan bepalen hoe strak je hem wilt ophangen kun je je doekje superstrak spannen. Ze zijn er in verschillende maten dus je komt altijd wel uit.
kijk, zoiets vind ik dan wel weer geniaal bedacht, dom dat ik zelf niet op ziets ben gekomen... de s haak waar velen het over hadden lijkt me niet echt makkelijk omdat je truss een grotere diameter heeft dan het doek. ik ga is ff op onderzoek uit wat de kosten hiervan zouden zijn:-)
desnoods koop je losse elastieken en losse s-haakjes en buig je om elke elastiek zelf een haakje
DJbooths (dot) nl
Tom van der MeerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-4-2004
Laatste: 7-6-2010
Berichten: 94
14-5-2007 10:27

KVM schreef:

JeroenVDV schreef:

Die maar dan in plastic van Showtex. Met metaal ga je zo door je (veel te dure) doekje heen.
Afhankelijk van je doekje. Velen hebben een Bisonyl doek.
Stevig zat voor dergelijke haken.

Martin.
Wij gebruiken die spanrubbers altijd met doek met ringen (ringen die erin geramd zijn zeg maar). Zo lang je niet te hard trekt aan 1 punt (waardoord het doek uitrekt en gaat plooien) dan is er geen probleem.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)