Forum > Muziek

Marco Borsato ft. Ali B - Wat zou je doen instrumentaal gezocht!

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 23-11-2024
16-4-2007 10:33

martinus schreef:

DJ-XL schreef:

En hoe heb je hem nu te pakken gekregen dan?
Een vriendin van mij heeft het nummer geregeld. Waarschijnlijk niet legaal dus, maar het lijkt me niet dat Marco er slechter van wordt als ik dat nummer een keer gebruik, de volledige opbrengst gaat toch naar War Child...
Dan stort je zelf toch nog even 5 euro op het rekeningnummer van Warchild? Moreel ook weer dichtgetimmerd ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
RenevanhEx Lid
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
16-4-2007 10:38
Dat is uiteindelijk niet mijn verantwoordelijkheid wink ;). Twee leerlingen van groep 8 hebben het bedacht, ik vind het leuk dat ze al met dat soort dingen bezig zijn dus help ik ze een beetje, (...)
Zelf zou ik het ook leuk vinden om te helpen e.d., maar ik stel wel altijd heel duidelijk dat ze zelf voor muziek moeten zorgen.
Sinds dat ik bij een playback show eens heb meegemaakt dat men verwachtte dat ik alles had laat ik dit van te voren heel duidelijk weten!
Helpen zoeken is dan natuurlijk ook geen probleem, maar in eerste instantie leg ik de verantwoordelijkheid bij de personen die het bedacht hebben. (Ik kan ook iets bedenken, maar als ik de middelen niet heb...).

René
MartinusStandaard Lid
Sinds: 2-8-2006
Laatste: 23-6-2021
16-4-2007 20:56

Dré schreef:

Dan stort je zelf toch nog even 5 euro op het rekeningnummer van Warchild? Moreel ook weer dichtgetimmerd ;-)
Zal ik ook zeker doen! happy :)

renevanh schreef:

Zelf zou ik het ook leuk vinden om te helpen e.d., maar ik stel wel altijd heel duidelijk dat ze zelf voor muziek moeten zorgen.
Sinds dat ik bij een playback show eens heb meegemaakt dat men verwachtte dat ik alles had laat ik dit van te voren heel duidelijk weten!
Helpen zoeken is dan natuurlijk ook geen probleem, maar in eerste instantie leg ik de verantwoordelijkheid bij de personen die het bedacht hebben. (Ik kan ook iets bedenken, maar als ik de middelen niet heb...).
Het gaat hierbij maar om eenmalig een nummertje, en zij konden er niet aan komen. Ik ga uiteraard ook geen complete playbackshows bij elkaar sprokkelen shut up :X
"Luck is when preparation meets opportunity" (Seneca)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)