Forum > PC related Forum

Cubase 3 SX opstart fout

(16 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
DeesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2006
Laatste: 23-2-2007
Berichten: 4
7-2-2007 14:51
Precies, gewoon kopen dat spul! Ik heb sinds kort een Powerbook, MIDI contr, Ableton en externe geluidskaart gekocht, voor heel erg veel geld. Ik ben ook een student en ik heb daarvoor veel moeten werken en veel voor moeten laten, zoals uitgaan. Heb er twee jaar over gedaan om dit bij elkaar te krijgen. Ik wil geen moraalridder zijn, maar als je dit soort spul gewoon koopt voel je je ook een stuk beter.

Het is jouw keuze. doe je het niet, probeer dan je software opnieuw te installeren, misschien werkt het dan wel. Werkt het dan niet, dan is het een teken dat je het gewoon moet kopen.
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 465
7-2-2007 15:26

Leonez schreef:

jeroen beste vent, als ik om lovend commentaar over legale versies had gewild had ik dit wel gevraagd, ben me er degelijk van bewust dat het beter is een legale versie te kopen maar studentjes met een klein inkomen kunnen dit helaas niet betalen.
mischien volgend jaar.

heeft iemand een oplossing of blijft het bij geruststellende woordjes "koop hem"
Of je wel of niet een illegale versie draait (en deze wel of niet kan betalen) zal me een worst wezen. Iig erg slim dat je het op een openbaar forum meld.

"studentjes met een klein inkomen", schrijf anders nog eens even lekker denigrerend over jezelf ofzo?
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.
LeonezStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2005
Laatste: 16-1-2008
Berichten: 13
7-2-2007 18:14
klopt en als je opleiding niet samenhangt met je hobby dan heb je het er niet zo snel voor over ;)
dan is een sociaal leven opbouwen ook belangrijk laugh :D
RELEE-ON
SLiN 45Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-1-2007
Laatste: 10-12-2007
Berichten: 12
7-2-2007 19:57
ik heb ook eens dergelijke foutmeldingen gehad, echter met fruity. heb je ook last van dit soort meldingen bij andere programma's? (office-toepassingen, games enz.?) dat was bij namelijk wel het geval. ik heb toen windows/drivers enz. opnieuw geinstalleerd, daarna werkte alles weer 100%. Als werkelijk niets anders helpt is dit wellicht een oplossing

offtopic; ik weet niet of je beginned of gevorderd producer bent. maar als je een gevorderd producer bent en wellicht ook nog geld verdient met je producties, raad ik je aan toch de legale versie aan te schaffen wink ;)

succes ermee happy :)
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
7-2-2007 20:00
Op dit forum werken wij niet mee aan illegale praktijken. Dus de kans dat je hier een oplossing vind is nihil.

PS: ik ben ook een 'studentje met klein inkomen', maar mijn software is allemaal legaal. Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom? sneaky :V
DeesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2006
Laatste: 23-2-2007
Berichten: 4
7-2-2007 23:21
Wij hebben, volgens hem, geen sociale contacten. Ik heb er zat we houden allemaal van muziek en dat is genoeg, meer heb je niet nodig. Maar misschien is dat wel het verschil tussen jou en mij. En misschien is dat ook wel de reden dat ik mijn gear legaal koop.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
8-2-2007 00:42

Leonez schreef:

dit is een illegale versie
Edit Mod: Sylvia: waaraan via dit forum geen medewerking/ondersteuning wordt verleend.

Terug naar forum Afgesloten topic