dj-set ter ondersteuning live act?
(14 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
SLiN 45Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-1-2007 Laatste: 10-12-2007 Berichten: 12 | 2-2-2007 12:23 |
inderdaad, maar waar het mij om gaat is het kunnen scratchen tijdens de optredens de producties zullen idd op cd gebrand worden en afgespeeld op een cd speler, maar niet op ééntje van 909,- dre, bedankt voor de wel zeer snelle reactie | |
TeknoknightsStandaard Lid Uit: België Sinds: 23-2-2004 Laatste: 26-9-2017 Berichten: 571 | 2-2-2007 15:11 |
Nogmaals: ik weet niet hoe lang je al bezig bent met scratchen of turntablism maar het is echt niet zo dat je gewoon een stel platendraaiers / cdx'en koopt en meteen een live optreden volscratcht... Misschien toch wat meer op het mixen en jugglen met je eigen beats richten? Daarbovenop zou ik ook nooit als producer/artist twee draaitafels kopen als je toch je eigen beats wil gaan gebruiken. Je moet toch ooit ook eens wat kunnen mixen of aan elkaar hangen?? | |
Jumping is not a crime. It's just hilarious. | |
SLiN 45Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-1-2007 Laatste: 10-12-2007 Berichten: 12 | 2-2-2007 15:41 |
teknoknights schreef: Nogmaals: ik weet niet hoe lang je al bezig bent met scratchen of turntablism maar het is echt niet zo dat je gewoon een stel platendraaiers / cdx'en koopt en meteen een live optreden volscratcht...teknoknights schreef: Misschien toch wat meer op het mixen en jugglen met je eigen beats richten?teknoknights schreef: Daarbovenop zou ik ook nooit als producer/artist twee draaitafels kopen als je toch je eigen beats wil gaan gebruiken. Je moet toch ooit ook eens wat kunnen mixen of aan elkaar hangen??bedankt iedereen voor het meedenken, ik ga er nog goed over nadenken, wellicht is het toch verstandiger om voor 2 cdx'en te gaan. | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 4-2-2007 07:31 |
SLiN 45 schreef: en nu staat hij in deze review niet genoemd bij de Super-OEM Draaitafels, terwijl hij er in deze vergelijkingstabel wel tussen staat als Super-OEM tafel.Morgen een "vrije" dag dus dan kan er het één en ander weer onder handen genomen worden. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
VoltcontrolStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2005 Laatste: 29-11-2011 Berichten: 465 | 5-2-2007 12:01 |
Reind] schreef: Morgen een "vrije" dag dus dan kan er het één en ander weer onder handen genomen worden.p.s. de url is .com he? | |
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek. |