gevarengeld
(12 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
Dust.Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-12-2006 Laatste: 8-2-2008 Berichten: 22 | 12-1-2007 17:30 |
bedankt voor alle reacties. natuurlijk hebben we een uitgebreid contract wat moet worden ondertekend door beide partijen. en ik wilde gewoon even weten hoe jullie er over dachten | |
proudly anoying the world since 1990 | |
DeWitStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2003 Laatste: 15-10-2018 Berichten: 648 | 12-1-2007 17:33 |
Heb er erg in, dat de meeste partyschepen niet echt een makkelijke manier van laden/lossen hebben. Ga uit van een hoogteverschil tussen wal en schip, wat met een loopbrug verbonden word. Denk dan ook even aan je versterker-racks en je komt tot de conclusie dat laden en lossen een hel is. Zorg dat je goed op papier hebt staan dat je daar ook voor betaald wordt. Eenmaal binnen, zijn er weer genoeg trappen, rekening mee houden dus. | |
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein | |
LEDesignStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-4-2004 Laatste: 26-5-2017 Berichten: 744 | 13-1-2007 04:10 |
Laden en lossen op een boot doe ik over het algemeen gewoon met een ramp/rijplaat. Nou heb ik niet zo heel veel water klussen, maar de water klussen die ik gedaan heb, heb ik met een ramp gedaan. Wel alles met 2 man slepen, kist voor kist. Hellingshoek tussen kade en schip mag ook niet te groot zijn, en alles wat op de boot staat: meteen tippen. | |
Vergeet niet te lachen |