Set
(10 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
VoltcontrolStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2005 Laatste: 29-11-2011 Berichten: 465 | 31-10-2006 16:34 |
Nog even over de mixers: Let vooral op kwaliteit! De Numark ben ik in dat opzicht niet echt kapot van, hoewel het hele ding, met effectjes voor die prijs erg leuk is. Wil je verder 2 kanalen of inderdaad een grotere zoals eerder hier al geopperd (overigens een subjectief statement). Ik heb de American Audio QD5 mixert nog niet in dit topic horen noemen, een mooi , kwalitatief goed apparaat. De moeite waard om eens naar te kijken. Evenals de Gemini UMX, mocht je daar nog aan kunnen komen. Verder ben ik zelf erg benieuwd naar de kwaliteit van de in dit topic genoemde Vestax VMC-004 die ook goed gebouwd lijkt te zijn, alleen dit: "Not an equalizer, but a 16 dB/oct ISOLATER LIGHT" roept vragen op (hoe/hoe diep die cut en daarmee samenhangend, waarvoor issie geschikt), maargoed daarvoor zou ik zelf maar een topic aan moeten maken. Het lijkt namelijk een redelijk unieke prijs/kwaliteitsverhoudingkans te zijn, zoals voorheen de UMX. | |
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek. |