Forum > Geluid

Iemand wel eens gehoord van PSSO speakers?

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
DJ-DANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-3-2005
Laatste: 15-7-2006
Berichten: 34
28-6-2006 05:48

Watt-Xtra schreef:

ik heb deze speakers idd al eens beluisterd, rijtje van 5, 3maal bass, 2 maal top per kant. versterkt dmv ecler. Moet er wel bij zeggen dat het in een hal was maar klinkt op zich zeer netjes. (gevlogen) AX serie van Dap is totaal niet te vergelijken, ik snap niet waarom die vergelijking hier wordt gesuggereerd, maar we hebben het hier over speakers van over de 1200 euro per stuk en een speakertje van 300 euro??

Deze speakers zijn gemaakt om in cluster te werken, zijn hoorngeladen en veelal gevlogen. Je kunt deze ook zeer zeker stapelen mede dmv het systeem goed vast te zetten, met een stel clamps zet je dit in zn geheel muurvast. Wel een aanrader is om extra sub te gebruiken, de 15" duwt niet enorm laag en ver door. Maar dit setje is zeker niet geschikt om te gebruiken met 2 kastjes per kant. daarvoor hebben zij een ander soort speaker voor, de speakers van omnitronic zelf, copyien van eaw en dergelijke.
Dat verschil tussen de AXen en deze kon ik me nog wel indenken ja...

Bedankt voor je aanvulling
maar dit is mijn mening, meningen zijn er om ze te delen! SORRY ALS IK ER NAAST ZIT ZEG HET FF!
TCMCVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2003
Laatste: 21-12-2014
Berichten: 1193
25-7-2006 11:23

Watt-Xtra schreef:

lijkt mij niet dat je de cls mag vergelijken met ax van dap. ik wacht op uw mail.
Het gaat om de X-SERIES. Inderdaad niet te vergelijken met de AX-series.
Een beetje beter lezen kan geen kwaad. Misschien iets te vluchtig geweest.
Je hebt trouwens mail.

TCMC
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
25-7-2006 12:06
pardon, komt omdat er ook over de AX serie is gesproken, maar ook met de X serie absoluut niet te vergelijken, prijzen van psso zijn nog bijna het drie-voudige, zijn hoorngeladen en totaal anders gebouwd. X serie is een standaard kastje lijkt mij zo.
zijn deze echt niet, X serie beter te vergelijken met de PAS serie van omnitronic.

Omnitronic/PSSO heeft ook een X serie, ook deze speakers zijn hoorngeladen en kwa budget ook niet te vergelijken met de X serie van Dap. Eerder met de CSA van DAP. prijstechnisch ongeveer hetzelfde, bouw redelijk hetzelfde alleen kwa klank durf ik hierover niets te zeggen. ken alleen de omnitronic X1 met dubbel 18"
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)