PCDJ Hot F controller
(11 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 10-2-2006 18:14 |
Het is alleszins een legale versie. Het is een versie die gebruikt geweest is in een winkel als demotoestel. Het programma zal legaal zijn, heb ik hier ook wel liggen, maar 2x registreren is niet mogelijk.Om een goede demo te geven als winkel, moet je het programma instaleren. Op de doos hangt een sticker met een code De code krijg je pas als na installatie van het programma. Alleen aan de hand van die code kan jij een definitieve (werkende) code aanvragen.Zonder die code werkt het programma 30 dagen. De vraag is echter of jij na 5 jaar nog een code kan krijgen. En men kan zelf zijn toesten schikken, wat men met de meeste programma's niet kan (dacht ik). Klopt, dat maakt de unit ook zo duur, het is dus niet een "gewoon" toetsenbordje.Maar feit blijft wel dat PCDJ op dezelfde manier is aan te sturen met een normaal toetsenbord. Voor sommige functies moet je echter een combinatie van toetsen indrukken, maar de "standaard" functies gebruiken slechts 1 knop. In de handleiding worden de functies vermeld met duidelijke tekening. Martin. | |
kvm entertainment | |
Markie_jrStandaard Lid Uit: België Sinds: 16-1-2006 Laatste: 5-3-2007 Berichten: 16 | 10-2-2006 20:02 |
Ik heb het ook niet echt gekocht voor die versie van pcdj. Ben zelfs momenteel allerlei andere programma's aan het proberen. Moest het toestenbord veel meer gekost hebben dan 50 euro zou ik het ook niet gekocht hebben. Geef ik ook eerlijk toe. Zou dan liever direct een deftige controller gekocht hebben. Of wat zelf zitten samenklooien met een goedkoop toetsenbord of zo. Moet volgens mij ook perfect te doen zijn. | |