Forum > Newbie Forum

naald maakt "kruimels"

(13 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
Max-dj-psychoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2005
Laatste: 16-2-2008
Berichten: 94
27-11-2005 16:03
maar er komen geen zwarte maar bruine korrels af
It's all about house music, and it always will be
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
27-11-2005 16:04
Dan is het waarschijnlijk viezigheid, zijn het oude platen/2e hands?
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-11-2005 17:14

Tribal Chef schreef:

DJ Delay schreef:

Dan heb je denk ik toch ergens iets verkeerd ingesteld, of je gaat gewoon verkeerd om met je TT's, en ik denk dat laatste!

Heb je de handleiding voor perfect afstellen van de naald volgens Aboutdj (van Reind) gedaan?

Probeer het ook eens met een andere naald, een nieuwe, en met een nieuwe plaat vinyl.
het valt me op dat je vreselijk vaak post, maar zoals nu zeg je niks nieuws.
En dan te bedenken dat de moderators ook regelmatig meerdere posts per dag van Delay in de prullenbak mikken. sneaky :V
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-11-2005 23:41

voltcontrol schreef:

Mijn eerste element is kapot beoordeeld door mij op het moment dat er ineens een sliert zwart schaafsel achter de naald aansleepte en er alleen nog "CHRRKRKRKRKRKRRRGGG" te horen was........ sad :( meteen ook maar de betreffende plaat weggegooid.......
Mooi naald direct weg tyfen en een nieuwe bestellen.

Daarna zorgen dat je nooit meer een oepsje hebt ;-)
Overigens is het geen schande om een naald te slopen, pas als je er iedere maand 1 sloopt moet je je zorgen gaan maken en jezelf af vragen of je niet beter een andere hobby had kunnen zoeken ;-)

Naald overigens ook altijd tijdig vervangen, wat je nu hebt mee gemaakt zo werkt een versleten naald ook in principe. Welliswaar in een veel mindere mate maar een versleten naald geeft ook een overmatige slijtage.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)