Forum > Geluid

iemand ervaringen met de promix 8000???

(13 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
18-12-2005 11:31
Beeetje late reactie, maar de VMX-1000 moet je dus NIET doen, heel leuk ding, maar dat VCA gestuurd zegt niks. Ik heb hem ook, en hij begint na een half jaar voorzichtig omgaan al met kraken, en krijgt losse en krakende potmeters. De kwaliteit is niet optimaal, ook niet voor de prijs. De Gimini daarentegen is VEEL beter, en heeft de kwaliteit van een dubbel zo dure mixer.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
SjoekoefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-2-2005
Laatste: 13-1-2014
Berichten: 33
18-12-2005 12:14

DJ Delay schreef:

Beeetje late reactie, maar de VMX-1000 moet je dus NIET doen, heel leuk ding, maar dat VCA gestuurd zegt niks. Ik heb hem ook, en hij begint na een half jaar voorzichtig omgaan al met kraken, en krijgt losse en krakende potmeters. De kwaliteit is niet optimaal, ook niet voor de prijs. De Gimini daarentegen is VEEL beter, en heeft de kwaliteit van een dubbel zo dure mixer.
Klopt ik wilde eerst ook een behringer vmx 1000 maar werd me sterk afgeraden toen gemini overwogen, maar toen dacht ik bij mezelf waarom doe ik het niet meteen goed,
waarom geen dateq xtc (is namenlijk nog net stuk beter dan gemini).
Als je het budget niet hebt voor een dateq xtc dat zou ik de gemini nemen.
Andre zet niet voor niets erbij dat het een erg goeie mixer is voor de prijs van eeen instapper. (Een ZEER goede mixer; nu voor de prijs van een instapper!!!)
Waarom flikkert die strobo zo? Is hij soms stuk?
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
18-12-2005 13:25
En wat is het uiteindelijk dan geworden? De XTC neem ik aan dan?
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
SjoekoefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-2-2005
Laatste: 13-1-2014
Berichten: 33
19-12-2005 17:19

DJ Delay schreef:

En wat is het uiteindelijk dan geworden? De XTC neem ik aan dan?
yep das stimmt wink ;) razz :p
En ik ben er zeer blij mee, goede faders stevige pot meters.
Alleen heb ik laatst de geballanceerde uitgangen gebruikt, en kwam ik tot de conclussie dat het rechter kanaal veel harder klonk dan het linker kanaal.
Hij dus is nu in de maak bij dre.
Maar nu genoeg loos geluld shut up :X
Back on topic
Waarom flikkert die strobo zo? Is hij soms stuk?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)