Vraag over Philips Woofer
(11 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
MullerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-3-2005 Laatste: 18-3-2005 Berichten: 1 | 14-3-2005 15:02 |
Hallo Sjoerd, Ik kom hier mogelijk wat laat mee maar ik heb in elk geval alle gegevens van deze grote witte woofers voor je, als je het nog nodig hebt. Maar... ook die van mij zijn hun foam ophangrand bij de conus na dertig jaar supertrouwe dienst kwijtgeraakt, gewoon verpulverd door hoge leeftijd! Ik denk erover om ze te laten reviseren maar mag ik vragen welk defect jij had en wat heb jij gedaan om ze te herstellen? Deze speakers zitten bij mij in een oude zelfbouwset die ik ca. dertig jaar geleden heb gebouwd met twee middentoners en twee tweeters, vijfweg dus. Het geluid is nog altijd zo goed dat ik ze nu toch wil laten repareren als dat nog kan. Hopelijk hoor ik iets van je, Groeten Peter, Den Haag sjoerd schreef: mijn oude AD15240/w8 woofer van Philips is stuk, ik ben op zoek naar een vervanging hiervoor. Heeft iemand misschien wat specs van dit ding, of eventueel zo'n zelfde speaker die hij/zij kwijt wil?Bij voorbaat heel veel dank. | |
Philips AD 15240 W8 | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 14-3-2005 15:08 |
muller schreef: Ik kom hier mogelijk wat laat mee | |