Forum > Off-Zone

SL800CDJ en herken de homo

(278 reacties. Pagina 19 van 28)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
15-3-2005 18:14
Morgen zijn ze er......... als het goed is.

Vandaag alles op aan het ruimen geweest, plaatjes afgestoft, elementen op gezocht (waarom die op m'n koelkast lagen weet ik nog steeds niet) en alvast de accu van de cam in de oplader gedaan zodat jullie morgen voorzien zijn van mooie pics happy :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
LeijoStandaard Lid
Sinds: 5-2-2004
Laatste: 18-6-2014
16-3-2005 03:03

Reind] schreef:

Vandaag alles op aan het ruimen geweest, plaatjes afgestoft, elementen op gezocht (waarom die op m'n koelkast lagen weet ik nog steeds niet...
Beter erop dan erin... wink ;)
2x Technics SL-1210M3D met Ortofon CC DJ S, Dateq XTC, Pioneer HDJ-2000K / V-Moda Crossfade LP, Traktor Scratch Pro 2
ReindStandaard Lid
16-3-2005 15:36
Ik heb ze zojuist in ontvangst mogen nemen en O MY F*CK*NG G*D at zijn ze ongelofelijk mooi geworden.

Ontiegelijk netjes gespoten en de kleur is gewoon exact hetzelfde als mijn bureau razz :p Blauwe leds waarvan ik van het eerst in mijn leven durf te zeggen dat het gewoon mooi staat en een target light die zoveel licht geeft dat je er een voetbal stadion mee zou kunnen verlichten......

Heel netjes gedaan en ik ben er ook heeeeeeel blij mee. Zojuist even met de halogeen lamp zitten kijken of ik ergens en foutje kon ontdekken maar dat mocht niet zo zijn (zoals het hoort).
Die eikels van TPG weten schijnbaar alleen niet wat breekbaar betekent want er zat een behoorlijke buts onder in de doos, gelukkig geen schade aan de draaitafels.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 24-11-2024
16-3-2005 15:38

Reind schreef:

Die eikels van TPG weten schijnbaar alleen niet wat breekbaar betekent
Tja... Ooit op een bankje "pas op, nat, pas geverfd" zien staan? En ooit toch stiekum gevoeld??? laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
16-3-2005 15:41

Dré schreef:

Tja... Ooit op een bankje "pas op, nat, pas geverfd" zien staan? En ooit toch stiekum gevoeld??? laugh :D
Neuhhhhhhh hoor. wink ;)

Naja geen schade aan de draaitafels en dat is het belangrijkste. Heb ze wel eerst uitgepakt voordat ik de meneer van de TPG weg heb laten gaan.

Zijn eerste reactie was overigens -> Lekker heftig kleurtje razz :p
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
16-3-2005 15:46

Reind schreef:

Die eikels van TPG weten schijnbaar alleen niet wat breekbaar betekent want er zat een behoorlijke buts onder in de doos
Het standaard antwoord van TPG hierop: een sorteermachine kan niet lezen.

En je moet toegeven: er zit een kern van waarheid in. (Net zo goed als dat er een kern van waarheid zit in dat sorteerders en bezorgers ermee kunnen smijten soms.)

Foto's? Nu?
ReindStandaard Lid
16-3-2005 15:59
Vanavond komen er zeker foto's.....

Alleen de pony zit er nog niet op Die moet nog ff geplakt worden, dat durfde Rob niet meer aan na de catastrofe met de vorige kleur.... (sissy wink ;) ).
Alleen Rob was ze vergeten mee te sturen dus als het goed is zijn die er morgen en dan ga ik ze direct plakken.

Ze zijn zoooooooo mooi.
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 24-11-2024
16-3-2005 16:01

Sylvia schreef:

Reind schreef:

Die eikels van TPG weten schijnbaar alleen niet wat breekbaar betekent want er zat een behoorlijke buts onder in de doos
Het standaard antwoord van TPG hierop: een sorteermachine kan niet lezen.
Pakketten waar de tekst "breekbaar" of "fragile" op staat moeten, volgens de TPG documentatie, niet over de lopende band gaan. Als je een contract hebt dan moet je zelfs een toeslag betalen voor dit soort "niet machine geschikte" zendingen.

Overigens is die 15cm val op de lopende banden in het sorteercentrum absoluut NIET het probleem. Het probleem is als er ergens een "wat kan mij het schelen, ik heb toch een klotebaan" medewerker je pakketje behandelt...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
16-3-2005 16:03
Da's voor het eerst dat ik dat "fragile"-verhaal hoor. Bij TNT ben ik dat nooit eerder tegengekomen, ook niet bij verzekeringsissues. Daar wordt overigens een val van 50 maximaal cm op de punt van de doos gehanteerd als deugdelijk verpakt.
ReindStandaard Lid
16-3-2005 16:27
Owke Syl omdat je het zo lief vroeg voor jou alvast een foto.....

https://www.aboutdj.nl/diversen/DSCN1171.JPG

En niet jaloers worden hé wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)