Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 17 van 80)
Moderator(s): Dré
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
21-12-2003 00:10
Ja ik vermoed het. Want in de stuurprint zit geen fout, de trafo is ok, en voor de trafo zit niks meer dan een paar kabeltjes en die zijn ook ok. Dus ik denk dat het bij de triacjes zit. Ik haal ze gewoon een voor een los en dan zien we t wel. wink ;)
Dance the night away!
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
21-12-2003 11:09
Mijn slechtste ervaring is dat ik op STOP drukte terwijl die cd-speler aan het draaien was. Daar sta je dan ff, zonder geluid. Snel maar het 1e nummer gestart en weer verder, maar je schaamt je toch een beetje sad :(
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
21-12-2003 12:02
Ach, dat gebeurt mij ook nog wel eens. Niet vaak maar toch. Ik doe daar niet moeilijk over, ik grijp meteen de mic en maak er even een leuk grapje o.i.d. van. Als je op zo'n moment wat zenuwachtig blijft staan en rood wordt dan stoort het de mensen. Als je er gewoon leuk mee omgaat heeft niemand er last van. Uiteindelijk: iedereen vergist zich wel eens, dus een DJ ook. razz :p
Dance the night away!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-12-2003 12:55

Jan2 schreef:

Mijn slechtste ervaring is dat ik op STOP drukte terwijl die cd-speler aan het draaien was. Daar sta je dan ff, zonder geluid. Snel maar het 1e nummer gestart en weer verder, maar je schaamt je toch een beetje sad :(
Ik heb mijzelf dan ook afgeleerd om op Stop te duwen. Ik gebruik ALTIJD de Pauzetoets, kun je de muziek in ieder geval meteen weer aanzetten als het fout gaat. (Dit is trouwens alleen bij hifispelers of ander niet-profi-spul, want op de betere apparaten zit gelukkig niet eens een Stop-knop, maar alleen een Pauze / Que.)
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
21-12-2003 13:11

sylvia schreef:

Jan2 schreef:

Mijn slechtste ervaring is dat ik op STOP drukte terwijl die cd-speler aan het draaien was. Daar sta je dan ff, zonder geluid. Snel maar het 1e nummer gestart en weer verder, maar je schaamt je toch een beetje sad :(
Ik heb mijzelf dan ook afgeleerd om op Stop te duwen. Ik gebruik ALTIJD de Pauzetoets, kun je de muziek in ieder geval meteen weer aanzetten als het fout gaat. (Dit is trouwens alleen bij hifispelers of ander niet-profi-spul, want op de betere apparaten zit gelukkig niet eens een Stop-knop, maar alleen een Pauze / Que.)
Klopt. Het was op de basisschool, daar hadden ze Hifi-spelers, overigens gebruik ik vaker de Pauze-toets dan de Stop-toets.
MezzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-9-2003
Laatste: 1-12-2005
Berichten: 95
7-1-2004 22:15
in de club waar ik lj ben tijdens een hardcore avond het clubsmoke systeem vol open zetten, vervolgens ff rustig naar het dimmerhok lopen om de zekeringen waar de atomixen aan hangen terug te klikken (omdat die het net niet houden als je op power mode laat blinden)vervolgens terugkomen, proberen het podium te zien...niet dus. en dan pas denken oeps mijn fader.
zicht plusminus 30 cm
tip: heel veel rook wordt leuk met heeel veel strobo (wel de mazzel hebben dat de dj een vet agressieve plaat draait)
exit-clear
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
8-1-2004 07:52
Zeg imco, geef eens een voorbeeld van zo'n grapje.
(ik probeer mezelf aan te leren om eerst een keer lekker aan de jog te draaien om het toch zeker te weten)
klinkt mischien stom, maar het werkt wel.
DJ MarcusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 1-3-2005
Berichten: 148
8-1-2004 12:47
grapje.. je zegt gewoon... : "oeps en toen drukte ik op Stop" met een hele grote smile....geregeld
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...]
JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 13-6-2005
Berichten: 33
8-1-2004 12:48
Ik kijk meestal welke schuif open staat ;)

mijn slechtste ervaring?
Ik open met een brute plaat, das boot 2003, met een lang, diep, duister intro....
op een gegeven moment komen daar van die onderzeeër pingen doorheen. Erg mistrieus allemaal, en dan komt er vanuit het niets ineens een lekkere uptempo techno beat.

uptempo, als je em op 45 toeren hebt staan dan.... wat ik niet had, maarja, plaatje was nieuw, had em die middag gekocht dus het duistere intro klonk nog duisterder, maar wel erg vet, jammer alleen dat dan die beat er wel erg zwakjes in komt....
mix and blend to comprehend...
DjBjornStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2003
Laatste: 24-6-2004
Berichten: 47
8-1-2004 17:41
Nou dan zal ik ook maar even mijn slechtste ervaring mededelen sad :(
Toen ik laatst moest draaien (in een winkel, gelukkig niet zo heel veel mensen) ging alles lekker zn gangetje.. De verkoopsters stonden een btje te swingen en ik meedoen natuurlijk. Was ik net bezig met een nummertje zoeken in mn koptelefoon, slaat de andere cd over. Nou dus ik snel de andere cd speler aangezet, maar in de snelle handeling gooide ik niet alleen het andere kanaal open met het schuifje maar ook de Master sad :( sad :( sad :( Bedenk maar even hoe dat klinkt alles bij elkaar shocked 8O
Wil ik dit nog even zeggen: waren goedkopere cd-spelers, niet van mezelf, gebeurt dan zeker sneller, heb zelf een denon, is nog 0x voorgekomen! happy :)
Hoe weet een blinde of z'n billen schoon zijn na t poepen?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)