Forum > PC related Forum

DMX Studio Professional

(215 reacties. Pagina 16 van 22)
Moderator(s): Dré
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
19-1-2006 23:53
Yup, staat een beetje stil. Vanaf volgende week begin ik met afstuderen, dus dat betekend dat ik geen huiswerk meer heb. Ik hoop dan weer tijd te hebben om de draad weer op te pakken.
Me_myself_and_iStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-8-2004
Laatste: 12-2-2009
Berichten: 175
30-3-2006 20:00
Ondertussen al vorderingen gemaakt?
wat is zwaarder? een kilo lood of een kilo veren? een kilo lood natuurlijk ;)
Senne derineAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 20-6-2006
Laatste: 22-8-2006
Berichten: 44
25-6-2006 20:13
is hem bijna af ?
ik ben namelijk nieuwsgierig naar het resultaat
heb de proef versie gedownload en ik moet zeggen
goed in elkaar gestoken

gr. dj senne
born to be a dj!!
M|A AudiotechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 289
24-7-2006 00:11
Inmiddels een maand na de laatste post, en een half jaar na de laatste post van de Op, ben ik toch erg nieuwschierig naar het resultaat, en als het nog in de ontwikkelingsfase zit, ben ik benieuwd hoe het project vorderthappy :)
De laatste doet het licht uit
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
24-7-2006 03:36

Fossalta schreef:

Yup, staat een beetje stil. Vanaf volgende week begin ik met afstuderen, dus dat betekend dat ik geen huiswerk meer heb. Ik hoop dan weer tijd te hebben om de draad weer op te pakken.
Tja.. dat viel dus vies tegen razz :p 's avonds uitgezakt op de bank of achter de pc een beetje forums bezoeken, maar totaal geen energie/motivatie om lekker te programmeren. Tijd is en blijft dus een probleem...

Ben nu inmiddels klaar met afstudeerstage en ben gevraagd om nog 2 maanden bij het bedrijf door te werken, daarna zit de studie erop en ben ik voorgoed klaar met het school gebeuren. razz :p Daarna wil ik zo lang m'n bankrekening het aan kan (geen inkomen zuigt razz :p) Full-Time gaan programmeren aan DMX-Studio en de hardware (hardware shocked 8O ?! lees verder!)

De software heeft op een heel laag pitje gestaan, echter heb ik in de weekends niet stil gezeten en ben dan ook voornamelijk met hardware bezig geweest. Zo heb ik bijvoorbeeld mijn eigen firmware voor de elektuur LPT/DMX interface geschreven (stabieler, sneller en upgrade naar 512 kanalen (ben nog bezig met DMX-IN), een 12 kanaals DMX naar Analoog interface ontworpen, diverse DMX demultiplexers gemaakt en ben nu zelfs bezig met een eigen USB/DMX interface met maarliefst 5 universes (schakelbaar tussen input en output).

Ook wil ik a.s.a.p. support inbouwen voor wat meer interfaces zoals de Manolator (ik wacht nog steeds op m'n Pic-Programmer zodat ik kan testen wat ik programmeer razz :p), de Velleman DMX interface en de DMX4All interface.

Al met al een grote lijst met "todo" stuff, maar ik leef nog steeds en ben niet van plan dit 'project' dood te laten lopen wink ;).
Me_myself_and_iStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-8-2004
Laatste: 12-2-2009
Berichten: 175
26-7-2006 13:40
Ben je dan van plan om die input als (simpele) merger te laten werken, of zou het dan ook mogelijk zijn om een hardwarematig paneeltje als faderwing te gebruiken bij je software?
wat is zwaarder? een kilo lood of een kilo veren? een kilo lood natuurlijk ;)
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
26-7-2006 14:04

me_myself_and_i schreef:

Ben je dan van plan om die input als (simpele) merger te laten werken, of zou het dan ook mogelijk zijn om een hardwarematig paneeltje als faderwing te gebruiken bij je software?
Als het aan mij ligt een combinatie van beide... maar dit is afhankelijk van hoe groot de firmware in de chip kan zijn....
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
10-9-2006 17:00
Is er nog nieuws? Ik ben wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat. wink ;)
Maarten
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
10-9-2006 17:23
Ik ben voornamelijk in de weekends bezig met het ontwerpen van hardware en het schrijven van eigen firmwares voor apparaten (om kennis op te doen), daarnaast langzaam eigen drivers aan het ontwerpen voor open-source interfaces (manolator, elektuur, velleman etc..) zodat ik straks precies weet wat er wel en niet mogelijk is. Binnenkort ga ik mezelf ook wat meer verdiepen in OpenGL zodat ik ook een beetje kan gaan rotzooien met 3D.

Al met al zit ik dus niet stil, maar de dingen die ik bereik zijn van dusdanig kleine aard dat ik ze niet interessant genoeg vind om hier te posten wink ;)
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
10-9-2006 17:28

Fossalta schreef:

Ik ben voornamelijk in de weekends bezig met het ontwerpen van hardware en het schrijven van eigen firmwares voor apparaten (om kennis op te doen), daarnaast langzaam eigen drivers aan het ontwerpen voor open-source interfaces (manolator, elektuur, velleman etc..) zodat ik straks precies weet wat er wel en niet mogelijk is. Binnenkort ga ik mezelf ook wat meer verdiepen in OpenGL zodat ik ook een beetje kan gaan rotzooien met 3D.

Al met al zit ik dus niet stil, maar de dingen die ik bereik zijn van dusdanig kleine aard dat ik ze niet interessant genoeg vind om hier te posten wink ;)
Oké, toch leuk om te weten dat er nog aan gewerkt wordt. Veel succes!
Maarten
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)