Forum > Off-Zone

female deejays

(185 reacties. Pagina 15 van 19)
Moderator(s): Dré
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
25-5-2005 12:59

djpieterl schreef:

roberto schreef:

https://www.la-ona.nl chickie alert ! razz :p
Wat een gigantische k*t site om te bekijken met firefox happy :)
Wel jammer dat dit dus duidelijk 1 grote marketing truc is.
Dat je Firefox gebruikt is natuurlijk jou fout wink ;)

De meeste sites worden natuurlijk nog steeds gemaakt voor onder de explorer omgeving dus als je bij de kleine groep hoort die wat anders wil/moet doen dan... tsja...

Je wilt niet weten wat allemaal marketing is. Dat je het er nu over hebt is al weer een gevolg van die marketing. (om ff heel makkelijk te zijn is dit forum stiekem ook marketing) Het gaat niet om wat het product nu echt is maar om wat men ervan denkt. De perceptie staat gewoon centraal. Eerder werd al genoemd dat een mooie dame achter de tafels werkt.. Ookal draait (bakt) ze er nix van. Sommigen vinden het belangrijker dat een Dj er goed uit ziet en er een leuke performance op na houd dan dat de muziek zo heel goed in de mix zit.

Een site die daar dan bij aan sluit is natuurlijk ook voor de hand liggend.

Marketing of niet... Sex sells..... Of het nou alleen een mooie vrouw is of ook eentje die van alles uit doet dat maakt niet uit. Mannen zien meer dan dat er is en dat levert geld op.

(o ja... Studeer volgende maand af als commercieel econoom laugh :D )
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
OmErtaStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 23-12-2008
Berichten: 236
25-5-2005 13:18

Bazzzz schreef:

Dat je Firefox gebruikt is natuurlijk jou fout wink ;)
Hier ben jij dan weer fout maarja
De meeste sites worden natuurlijk nog steeds gemaakt voor onder de explorer omgeving dus als je bij de kleine groep hoort die wat anders wil/moet doen dan... tsja...
Kleine aanpassing: de meeste hobby-sites worden gemaakt voor IExplorer, profesionele sites zouden het overal goed moeten doen helaas zijn sommige proffesionele webdevelopers soms iets te lui. Kleine groep? Die anders wil doen? Natuurlijk is IE het meest gebruikt maar FireFox is ook al weidverspreid en sorry dat die "kleine" groep wil kiezen voor kwaliteit en veiligheid shut up :X .
(o ja... Studeer volgende maand af als commercieel econoom laugh :D )
tja commercieel gezien wil je misschien enkel maar de grote groep bereiken maar soms ook handig als je rekening houd met de kleine groep, kan soms onverwachte resultaten geven.

mvg Alex

(Firefox-IE discussie dient hier natuurlijk niet te gebeuren. Sorry daarvoor als iemand wil reageren hierop gelieve attenter te zijn dan ik ben en dit in het juiste topic te doen)
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-5-2005 21:13

djpieterl schreef:

roberto schreef:

https://www.la-ona.nl chickie alert ! razz :p
Wat een gigantische k*t site om te bekijken met firefox happy :)
Wel jammer dat dit dus duidelijk 1 grote marketing truc is.
Mischien word het dan eens tijd dat je firefox gaat updaten want hier werkt ie perfect zoals het hoort en exact hetzelfde als in IE (zelfs het nedstat logo verschijnt maar half in beide browsers).

Niks mis met die site dus, tis een site gemaakt door de jongens van digital traffic.... dat zijn niet zomaar even de eerste de beste webdesigners, dat zijn ware webdesign kunstenaars waar menig persoon die denkt dat ie een website kan maken nog een hele hoop van kan leren.

Overigens is de tent die Fred bedoelde de Republiek. wink ;)

OmErta schreef:

FireFox is ook al weidverspreid en sorry dat die "kleine" groep wil kiezen voor kwaliteit en veiligheid shut up :X .
Laten we die eindeloze en zinloze discusie niet voeren aangezien firefox ook niet perfect is. Beide browsers hebben zo hun voor ne nadelen. Beide browsers interpeteren standaarden anders (want ook firefox heeft op dit gebied zijn nukjes) of leggen ze gewoon naast zich neer.

Als FF zoveel beter was geweest als IE was deze discussie allang niet meer gevoerd, dan was iedereen namelijk al wel over gestapt.

Ik heb vandaag mijn site geprobeerd W3C standaard te maken met als gevolg dat de helft niet meer lekker werkte, zowel in firefox als in ie, weet je wat ik heb gedaan..... ik heb lekker weer alle 135 fouten terug gepleurd en de site ziet er in beide browsers weer hetzelfde uit. Leuk bedacht dus al die standaarden... als mensen zich er ook aan houden.

Een goede webdesigner zorgt er voor dat de site er overal hetzelfde uit ziet onafhankelijk van de browser die er gebruikt word.

Ontopic.... kunnen we het gewoon weer over mooie vrouwen hebben die toevallig een plaatje kunnen draaien. Vind ik namelijk ietsje intressanter razz :p
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DjpieterlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 10-4-2009
Berichten: 91
25-5-2005 22:46
Een hele kleine verklaring dan wink ;) Daarstraks leek het wel of de werkelijke buttons hoger zaten dan de graphics van deze buttons. That's all, nu heb ik er geen last van.

Anyway, dame weg zetten die kan mixen, mooie site, makkelijk scoren. Positieve discriminatie zegmaar happy :) Een lust voor het oog maar soms heb ik het idee dat mannen er harder voor moeten knokken wink ;)
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
25-5-2005 23:01
1 x bewerkt. Laatst door JeroenVDV op 25-5-2005 23:02

roberto schreef:

https://www.la-ona.nl chickie alert ! razz :p
Nou, ik hoef geen muziek van deze dame te horen om accuut fan te worden. Wat is de wereld soms mooi happy :) *droomt weg* wink ;)
Light Image
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-5-2005 23:01
Ach is het een keer een omgekeerde wereld, hoe vaak gebeurd het niet dat vrouwen achter gesteld worden.

Kijk het leven is inderdaad een tikkeltje makkelijker als je gewoon een lekker w**f bent met een mooi figuur een prodent lachje en niet teveel hersens....
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
26-5-2005 10:38

roberto schreef:

https://www.la-ona.nl chickie alert ! razz :p
Site er leuk (mooi) uit! Ben alleen wel benieuwd naar die mix cd van haar: de cd is in april uitgekomen en kwam hem al bij 2 verschillende plaatboef-zaken 2ehands tegen (zal die tegenvallen?).
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
26-5-2005 15:18
Hmm, die cd heb ik laatst ff geluisterd. Veel oudere house-nummers uit 2004 ! Zeker floorfillers, maar ik denk dat het belangrijk is dat je een cd uitbrengt met de nieuwste house tracks die nog (bijna) niemand heeft !

De helft van de platen in haar mix heb ik ook, daarnaast ken ik ze allemaal. Daarom zou ik hem nooit kopen. En mede door een matige mix-kwaliteit al helemaal niet !
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
27-5-2005 00:48
pfff

waar maken jullie je nou druk om.
Ik herken t wel sneaky :V
Zo was ik ook geruime tijd wink ;)

She got the looks!!
Roberto je bent een aardige gozer maar verliefd worden op je kan ik niet shocked 8O
La Ona ....mmmaaaaa-zou zo maar kunnen wink ;)
She is on the move en de mensen vinden de muziek heerlijk.
Het Ons kent Ons wereldje ashamed :$ shut up :X
Je moet gewoon eerlijk zijn ..ze heeft alles mee en maakt daar dankbaar gebruik van.
Ze kan alleen maar beter worden maar besef:
Zo lang is ze niet bezig,ze weet dat de cd release eigenlijk te vroeg is maar het is in theorie wel...nu of waarschijnlijk nooit/later.
De drive is er maar de push komt van boven en die maken en breken je!!

Ze is een mooie vrouw,ze draait goede muziek,volwassenen hebben het ermee naar hun zin.
De kruiwagens zijn er.
so what-gun er dr geluk en de rest moet ze zelf doen.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-5-2005 01:21

fredje schreef:

Je moet gewoon eerlijk zijn ..ze heeft alles mee en maakt daar dankbaar gebruik van.
Het zou ook stom zijn als ze dat niet deed. En als je zo je centen kan verdienen waarom niet, ik denk dat er hier meer zitten die het onder aan de streep (en dan bedoel ik de knaken die ze vangt met draaien) slechter doen dan haar dan dat het omgekeerde het geval is.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)