Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 142 van 289)
Moderator(s): Dré
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
20-10-2006 23:43
Ja inderdaad, leuke lijstjes....maar 250 meter 63A kabel? das wel loeiveel en heeft menig middengroot verhuurbedrijf geeneens op voorraad....
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
22-10-2006 12:06

mark_dabomb schreef:

Ja inderdaad, leuke lijstjes....maar 250 meter 63A kabel? das wel loeiveel en heeft menig middengroot verhuurbedrijf geeneens op voorraad....
geloof dat als ik bij boels aan kom dat ze het nie meteen kunnen mee geven. dat ze het eerst bij andere filialen zullen moeten gaan halen.
Alleen om deze hoeveelheden kabel te vervoeren heb je al een groot transportmiddeln nodig.

Maar zoals gezegd foto's maken een hoop duidelijk.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
22-10-2006 13:01
a sommige posts zijn verwijderd?? naja De post over veel kabel nog meer apparatuur en dergelijke komt gewoon ongeloof waardig over. Zeker als je 15 jaar jong bent. dat er reacties op volgen lijkt mij logisch, waarom deze reacties worden verwijderd snap ik niet helemaal, maar het is dus niet aan mij te bepalen waarom deze worden verwijderd.

Ik zal idd even wachten op foto's die dit aantal kabel, apparatuur enz kunnen bevestigen. Dan zou ik ook graag een fotootje willen zien van het vervoersmiddel.
Ik heb namelijk ook regelmatig kabels van deze omvang lopen sjouwen maar 25 meter 63A is al niet te doen! dit soort kabel wordt vervoerd in containers of op pallets, worden dmv een kraantje op de vrachtwagen gezet net als de bijpassende aggegraten.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
22-10-2006 13:13

Watt-Xtra schreef:

waarom deze reacties worden verwijderd snap ik niet helemaal, maar het is dus niet aan mij te bepalen waarom deze worden verwijderd.
Lijkt mij logisch, de reacties voegen niets toe en komen allemaal op hetzelfde neer.
Dan zijn dus 1 of 2 reacties hierover meer dan genoeg.

Martin.
kvm entertainment
DJ HardistStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-4-2006
Laatste: 23-6-2009
Berichten: 43
27-10-2006 22:34

Watt-Xtra schreef:

Ik heb namelijk ook regelmatig kabels van deze omvang lopen sjouwen maar 25 meter 63A is al niet te doen! dit soort kabel wordt vervoerd in containers of op pallets, worden dmv een kraantje op de vrachtwagen gezet net als de bijpassende aggegraten.
Om nog maar niet over de kosten van zoiets te beginnen..

Maar goed, even back-on-topic, tegenwoordig vraag ik rond de 175 euro, voor shows ligt dit toch weer een stukje hoger, maar dat is neem ik aan normaal.
Hardstyle wasn't meant to be heard - Hardstyle was meant to be felt!
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
28-10-2006 18:35

SebasVD schreef:

Kun je dit backen met foto's en/of een site? Want vind het vrij ongeloofwaardig overkomen als ik eerlijk ben.
Ach, misschien hebben ze het wel een keer gehuurd en vervolgens 600 euro voor heel de set gevraagd. Maar ik zie de foto's wel tegemoet.
J@nStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-7-2005
Laatste: 18-11-2008
Berichten: 3
2-11-2006 13:49
Ik verhuur enkel materiaal en doe dit als hobby.
Wat vinden jullie van mijn prijzen?
Ik vraag dit omdat velen toch nog sakkeren over de bedragen en ik naar mijn mening toch echt niet zo duur ben.

Klank:
JBL touring 6kW (crown en crest amps) > 125 euro (incl plaatsing)
Mackie srm450 (per paar) > 35 euro
2 subs beyma 15inch + crown amp en BSS x-over > 25 euro

Licht:
8 par64 met dalton modulator > 35 euro
strobo 3000watt > 15 euro
rook martin pro2000 > 25 euro

prijs voor structuur (prolyte en vmb liften) en int. licht zijn op aanvraag omdat deze sterk afhankelijk zijn van vraag en locatie

voor complete sets geef ik dan nog kortingen
micro's (shure) ed. geef ik gratis mee bij huur van een klankset

Transport met mercedes sprinter (lang en hoog) > 0,25euro/km
YEAH
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
2-11-2006 14:00
Ab-so-luut retegoedkoop. Ik zou willen dat ik hier in de buurt voor die bedragen kon huren (helemaal incl opbouw).
Tomvz20Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2005
Laatste: 12-7-2017
Berichten: 122
2-11-2006 14:00

j@n schreef:

Ik verhuur enkel materiaal en doe dit als hobby.
Wat vinden jullie van mijn prijzen?
Ik vraag dit omdat velen toch nog sakkeren over de bedragen en ik naar mijn mening toch echt niet zo duur ben.

Klank:
JBL touring 6kW (crown en crest amps) > 125 euro (incl plaatsing)
Mackie srm450 (per paar) > 35 euro
2 subs beyma 15inch + crown amp en BSS x-over > 25 euro

Licht:
8 par64 met dalton modulator > 35 euro
strobo 3000watt > 15 euro
rook martin pro2000 > 25 euro

prijs voor structuur (prolyte en vmb liften) en int. licht zijn op aanvraag omdat deze sterk afhankelijk zijn van vraag en locatie

voor complete sets geef ik dan nog kortingen
micro's (shure) ed. geef ik gratis mee bij huur van een klankset

Transport met mercedes sprinter (lang en hoog) > 0,25euro/km
ik vind je prijzen aardig laag. vooral geluid. lichtprijzen heb ik ook ongeveer zo.
Bij ons in brabant (zuid nederland) liggen de prijzen van licht en geluid wat dat betreft toch een stuk lager. Misschien is het daarom dat we redelijk wat klussen boven de rivieren hebben.
DJbooths (dot) nl
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
2-11-2006 15:15
@ J@n: Ik vind je prijzen ook aan de lage kant, zou het er zelf niet voor verhuren. Juist als je het als hobby doet wil je niet te veel risico lopen en zou ik juist wat stevigere prijzen vragen. Zelf doe ik licht & geluid ook puur voor de hobby met af en toe iets wat als bijbaantje kan worden gezien bij andere bedrijven erbij. Ik heb er zelf voor gekozen om mijn materiaal niet los te verhuren (uitzonderingen naar bekenden toe daargelaten) en alleen complete sets incl bediening neer te zetten. Ook daar hangt dan een fatsoenlijk prijkaartje aan, als student zijnde heb ik niet het geld over om er op bij te leggen als ik een keer iets in moet huren omdat er van mij iets kapot is oid.

Verder ga ik mezelf ook afvragen of alles wel netjes onderhouden is bij het bedrijf in kwestie, hoe de service is, hoe ze werken, etc als ik dit soort (lage) prijzen zie. Hoe laag je prijzen ook zijn, er zullen er altijd zijn welke het te duur vinden.
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)