Forum > Algemeen Forum

2e editie Discobeurs

(145 reacties. Pagina 14 van 15)
Moderator(s): Dré
VERW190402Standaard Lid
Uit: -
Sinds: 2-2-2006
Laatste: 3-2-2019
Berichten: 20
22-10-2006 23:55
1 x bewerkt. Laatst door VERW190402 op 23-10-2006 00:00
ik dacht gister avond bij mij zelf, zal ik morge ook even langs gaan?
en ik ben dus ook even langs gekomen happy :)
@victor: stond jij toevallig gelijk links van de ingang met al die lasers? zo ja, dan heb ik ook nog wat klemmetjes bij jouw gekocht laugh :D
verder heb ik nog 4 showtec easy scan's met een controllertje voor 150 op de kop kunnen tikken razz :p

over de herrie:
het klonk inderdaad niet daar. echt alles door elkaar en dan ook niet op een achtergrond volume.
verder vond ik het licht wel erg mooi op de beurs.

nu maar wachten op de PA markt
-
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
22-10-2006 23:59

gefliptegast schreef:

@victor: stond jij toevallig gelijk links van de ingang met al die lasers? zo ja, dan heb ik ook nog wat klemmetjes bij jouw gekocht laugh :D
Victor had geen stand... meteen links bij de ingang stond Jan-Peter... de organisator wink ;)
VERW190402Standaard Lid
Uit: -
Sinds: 2-2-2006
Laatste: 3-2-2019
Berichten: 20
23-10-2006 00:00
aaaah ok, weet ik dat ook weer!
maar er stond bij 2e hands toch ook zo'n topic met een hoop klemmen en nog wat spul? wie was dat dan?
-
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
23-10-2006 01:24

Melo-G schreef:

Ik denk sowieso meer reclame. Een vermelding op de fora is goed, want dat wordt gelezen en 90% van je bezoekers bestaat uit disco-klussend-nederland. Maar mensen die niet op de fora zitten (en dat zijn toch nog redelijk wat grote verhuurders), weten dus niks van dit initiatief. Misschien een mailing rond laten gaan, misschien een uitnodiging per post, misschien promo-cabrio'tjes met wat vrouwtjes erin, ik noem maar wat.

Als ik het zo lees was de opkomst matig maar het aantal standhouders dus nog matiger. Wat ik dan raar vind, hoe komt het dat de PA-markt dan wel als een trein loopt? Ander concept wat meer aanspreekt?

Desalniettemin vind ik het wel jammer voor de organisatie, er gaat toch een boel moeite en werk zitten in het organiseren.
Is het geen idee om een combinatie te doen?
PA markt en een aparte hoek disco?(of is dat al eens geprobeerd?).
Scheelt geld en werk voor de org.
Als ik de reacties zo links en rechts lees, hoop ik voor hen dat er geen geld BIJ moet dit jaar!
Alles komt goed....
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
23-10-2006 08:49

mark_dabomb schreef:

Hoe bevallen je cdj's pietje? laugh :D
Helemaal goed! Heb mooi kistje ervoor gevonden (gamma cd'koffer kistje, wat schuim erin stoppen en er passen heel mooi 2 cdj100's in)
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
23-10-2006 08:50

Fossalta schreef:

meteen links bij de ingang stond Jan-Peter... de organisator wink ;)
Was dat zo'n oude vent of die jonge gast die hele tijd bij de deur stonden?
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
23-10-2006 08:53
Jan Peter
Maar dat is MIJN mening...
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
23-10-2006 10:54
Gisteren een heerlijk dagje Diksobeurs gehad laugh :D Ik verwachtte er lekker niets van, ben erheen gegaan om alle bekenden weer even te spreken en een handje te schudden. Op het laatste moment nog even door het werk gevraagd wat VisualDMX-demo's te geven op de Clubsound-stand. Ook nog even gedaan dus, en ook daar weer veel bekenden gezien en gesproken.

Waar Victor en ik het over hadden, als verbeterpunt voor volgende keer: Stereo-audiolijntje langs alle stands laten lopen. Mag alle geluidsapparatuur aangeprikt worden. 1 mooi podium met een of meerdere (bekende) DJ's om de gehele beurs van muziek te voorzien. Overal dezelfde muziek, geen gerotzooi door elkaar heen, en misschien wat meer opkomst door een bekende naam op het podium ook.

Tadaaaam!
Light Image
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
23-10-2006 12:04
Heb me (ik en mijn vriendin) ook prima vermaakt. MAD scan eindelijk overgeleverd aan Martijn happy :) , Victor nog even gesproken. En via Jan-Peter een keyboard stand.

We reden geloof ik om 16.30 weg, ondanks de kleine beurs toch wel naar m'n zin gehad. Geen norsige standhouders, behalve dan die stand in het midden (met de ufo), die dus overal de hoofdprijs voor vragen. Herrie hoort wel bij zo'n beurs als dit, en het geluidsniveau was aanvaardbaar vond ik, er viel beter bij te praten dan een dubbele EV RX set sneaky :V (ik bedoel, we draaien allemaal disco's hier dus dan mag ik hopen dat je wel hogere geluidsniveaus bent gewend).

Vond het ook een gezellige/fleurige beurs door de donkere zaal met de lichteffecten (al dan niet taiwanees...).

De stand van Excess heeft wel het meeste verkocht denk ik, heb er zelf een Boris case gekocht, deze was volgens de standhouder voor een 19" mixer maar die past er dus niet in... wel normale pa mixertjes die dus kleiner zijn... Mijn neef heeft er een mooie stolpcase gekocht voor z'n mixsetje.

Suggestie is om meer 2e hands aanbieders bij de beurs te betrekken (vraag me niet hoe). En misschien workshops over bijvoorbeeld Visualdmx/Martin LJ?
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
23-10-2006 12:43
Ik ben ook geweest, enig die ik herkende was jeroenvdv maar dat was vanwege zijn activiteiten op het nawaka en scout-in.

Het idee van dat stereo lijntje is wel een goed idee voor de volgende keer denk ik!
Enige wat ik heb meegenomen is twee vaatjes rookvloeistof en een g haak voor een lasertje van een maatje van mij.

Helemaal achter in doe hoek zag ik een sneeuw apparaatje staan voor vijf eurie's maar die werd net voor mijn neus weggekaapt. Leek me wel een leuk (eerste) hobby projectje. (al is het maar om te kijken hoe die zooi werkt).

Daar achterin vond ik het sowieso wel het mooiste, om te kijken (nog effe over die dubbele numark cdn 22 getwijfeld).

Leuk dagje in ieder geval!
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)