Forum > Off-Zone

Gisteren: helse tocht!

(134 reacties. Pagina 14 van 14)
Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
30-3-2007 11:33

Watt-Xtra schreef:

euhm jullie in haaksbergen hangen weer eens aan aggegraten.. stroom komt pas in de loop van de middag..

sterkte.. maarja er ligt al geen sneeuw. dus hoef je ook niet het dak op om sneeuw te ruimen. kun je lekker binnen zitten bij kaarslicht een spelletje monopoly spelen. laugh :D
Middernacht had Essent de stroom alweer hersteld, opzich best snel!
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
30-3-2007 21:17

SebasVD schreef:

Watt-Xtra schreef:

euhm jullie in haaksbergen hangen weer eens aan aggegraten.. stroom komt pas in de loop van de middag..

sterkte.. maarja er ligt al geen sneeuw. dus hoef je ook niet het dak op om sneeuw te ruimen. kun je lekker binnen zitten bij kaarslicht een spelletje monopoly spelen. laugh :D
Middernacht had Essent de stroom alweer hersteld, opzich best snel!
mm zag vanmorgen toch echt een stel aggegraten aan de verdeelkasten hangen..
maar maakt ook niet uit.. dan zijn ze eens sneller als ze zeggen.. Das nog eens service..... razz :p shut up :X
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
SebasVDVIP Lid
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
30-3-2007 21:53
Of het journaal zat er weer eens naast, of ik laugh :D
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
31-3-2007 00:11
Beiden kloppen volgens mij. Van de leidingen was weer één aangesloten. Ag's bleven dus waarschijnlijk ter ondersteuning staan zolang niet alle leidingen weer aangesloten waren.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DerkieStandaard Lid
Sinds: 10-9-2005
Laatste: 12-4-2011
1-4-2007 12:47

Ruud_schepers schreef:

Jaja, het is weer eens zover.
Haaksbergen en omstreken zitten weer zonder stroom!!
Vanaf vanmiddag half 4 ligt de stroom er al weer af, verwachtingen zijn op dit moment dat morgenmiddag 12 uur er weer stroom is. Maarja na de vorige storing van 1,5 jaar geleden betwijfel ik als dit het geval is.
Het lijkt ondertussen wel als we in een ontwikkelingsland wonen, zo vaak als de stroom hier weg valt. Derkie heeft hier ook zeker last van.
Maar zijn er nog mensen die er schade door hebben geleden(natuurlijk wel op licht-geluid gebied wink ;) ) Ikzelf had vanavond niks staan, dus voor mij geen schade.
Valt de stroom precies weer uit als je net niet naar school moet shocked 8O ,....... geen schade geleden trouwens.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)