Forum > Geluid

Nieuwe pioneer djm 600 kloon

(206 reacties. Pagina 14 van 21)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-1-2005 14:44

Victor schreef:

Waarom moet de review heen en weer naar de importeur? Je hebt hun toestemming toch niet nodig?
Tis wel zo netjes om degene waar je hem vandaan haalt die eerst de gelegenheid geeft zich te verdedigen indien nodig voordat je hem in de massa gooit.

Daarnaast zie ik ook wel eens wat over het hoofd, als een leverancier dan zoiets heeft van..... hey dat is ie helemaal vergeten kan ie mij daar op wijzen. Mooi voorbeeld daarvan zijn de mensen van Synq Audio/JB Systems.
Die vinden namelijk altijd wel iets wat of verkeerd omschreven is of iets wat ik totaal vergeten ben terwijl het wel de moeite waard is.
Het is dus wel makkelijk om een beetje medewerking te krijgen van de fabrikant zoals Fredje ook al aan gaf.

Echter als het k*t is dan is het k*t en blijft het ook ... dus dan zal dat ook echt wel in de review staan.

Ik vraag ook vriendelijk aan fabrikanten hun zooi lekker thuis te laten en mij de spullen mee te geven waar ze wel vertrouwen in hebben. Zo maak ik het mezelf niet moeilijk want ik krijg geen rampen bakken thuis en ik hoef niet in allerlei bochten te draaien en wringen bij een fabrikant om er voor te zorgen dat alles er in blijft staan en dat ik daarna nog test gear geleverd krijg.

Maar alle reviews zijn naar eer en geweten geschreven, en als een fabrikant het niet eens is met iets waarvan ik 100% zeker weet dat het wel zo is...... dan heeft de fabrikant pech.
Gelukkig is dat nog niet voorgekomen......
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 1-9-2024
Berichten: 5308
12-1-2005 14:51
OK, duidelijk. Het kan inderdaad gebeuren dat je denkt dat er iets mis is terwijl je in werkelijkheid iets over het hoofd hebt gezien.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 7-9-2024
Berichten: 13468
12-1-2005 14:52

Victor schreef:

Waarom moet de review heen en weer naar de importeur? Je hebt hun toestemming toch niet nodig?
Bij reviews waarbij de importeur apparatuur ter beschikking heeft gesteld is het heel normaal dat de review vóór plaatsing doorgenomen wordt met de instantie die de spullen ter beschikking heeft gesteld. Anders wordt het als de reviewer iets reviewt dat hij gewoon gekocht (of ingekocht...) heeft.

[edit]Had het verhaal hierboven nog niet gelezen.[/edit]
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-1-2005 16:06
Jaja ooit leer ik het politiek correct gedrag nog wel eens....

Het druist tegen mijn denk en werkwijze in maarja ik zal ook is een keer een beetje politiek correct volwassen gedrag moeten gaan vertonen laugh :D
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
12-1-2005 16:54
Als je nu de efx-500 van Pioneer wilt kopen en een mixer, is deze wel heel aantrekkelijk! Ben benieuwd naar de review happy :)
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
13-1-2005 01:24
Nou dames hij is online......

Nog snel ff wat pics bij geschoten, tekst aangevuld, en alles wat er nog moest gebeuren.... morgen alleen nog ff de audio gedeeltes online gooien.... maar daar heb ik nu geen zin meer in want ik wil naar bed razz :p

https://www.aboutdj.nl/content/view/89/40/

En nu maar hopen dat iedereen tevreden is..... wink ;) (ik heb er in ieder geval m'n best op gedaan).

En voordat iemand begint te zeiken over deze foto.... https://www.aboutdj.nl/images/stories/reviews/reloop_rmx40dsp_7.jpg dat is gedaan voor de foto.
En nog een tip..... probeer nooit een display op de RMX te fotograferen die aan geeft welk effect je gebruikt maar binnen een seconde verspringt naar de parameter.... Das namelijk heeeeeeel lastig zonder statief, lange sluitertijd en zonder flits (anders zie je niet wat er op het display staat).
Het heeft me een half uur en 89 keer schieten gekost voor ik 1 goede had angry
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
KeNYaRStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-10-2004
Laatste: 5-1-2006
Berichten: 3
13-1-2005 09:54
Haha, het zit ook niet altijd mee he wink ;)
Verder een super goede revieuw Reind !! Dit zal een zeer aantrekkelijke mixer worden voor de thuis dj's !! Ik moet wel zeggen dat de mixer er onwijs mooi uitziet, ik ben echt verliefd ashamed :$ wink ;)
DjenvoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-6-2004
Laatste: 11-3-2012
Berichten: 37
13-1-2005 10:47
Wat ik eigenlijk mis in je review is:
Hoe klinkt ie ten opzichte van de XTC en de XONE en hoe klinken de effecten (geluidskwaliteit).
Verder netjes gedaan en vooral doorgaan met dit soort tests. wink ;)
8pmStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2004
Laatste: 10-3-2005
Berichten: 4
13-1-2005 11:00
Mooie review; uitgebreid, goed verwoord en goeie pics erbij.

Had 'm gister al besteld en gelukkig steunt de review mij in mijn keuze happy :)
... always in a State of Trance ...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
13-1-2005 11:16
Wat ik eigenlijk mis in je review is:
Hoe klinkt ie ten opzichte van de XTC en de XONE en hoe klinken de effecten (geluidskwaliteit).
Ten eerste heb ik hier op het moment geen monitor systeem. Ten tweede vind ik dat een beetje appels met peren gaan vergelijken en is geluidskwaliteit na een bepaald nivo persoonlijk (in mijn ogen).

Daarnaast is de gekozen speaker, versterker van een groter belang dan de mixer in mijn ogen en als de mixer gewoon het geluid netjes door stuurt is dat goed genoeg.
Ik kan wel gaan zeggen dat ie weinig detail zou hebben of het mid iets aan zou dikken maar dat zegt vrij weinig voor een ander. Daarnaast moet je dan een XTC, een Xone en een Reloop naast elkaar gaan zetten (tegelijk) voor je zoiets kunt testen op 1 speakerset, 1 versterker en allemaal onder dezelfde omstandigheden.
Om de doodsimpele reden dat ik dat niet thuis kan doen begin ik dus ook niet over zulke factoren.... iets zinnigs zou er toch niet uit komen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)