Forum > Algemeen Forum

Musik Messe 2006

(111 reacties. Pagina 12 van 12)
Moderator(s): Dré
Dj compactStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2004
Laatste: 22-11-2007
Berichten: 117
14-4-2006 15:48

Reind schreef:

dj compact schreef:

Erg toffe beurs, alleen wat minder als je dat nog moet doet na 2 uurtjes slapen in de bus, terwijl je er 25 uur op hebt zitten wink ;) razz :p
Het is me iig goed bevallen, mijn voeten wat minder razz :p
Sissy.... ;-)

Voor ik richting de Messe vertrok had ik er 13 dagen achter elkaar op zitten, gemiddeld 60 uurtjes gedaan per week de afgelopen weken en tijdens de Messe gewoon lekker door gegaan, overdag veel lopen, s'avonds pics bewerken, uitzoeken, editten etc etc tot een uur of 2 á 3 en s'ochtends er weer om 7 uur uit en om half 9 in het pers centrum zijn.

Van werken is nog nooit iemand dood gegaan, veel mensen zijn er wel rijker van geworden ;-)
Tja, de een leeft het leven wat langer dan de ander, en de een was niet in die week vrij ziek wink ;) razz :p
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
14-4-2006 16:42

dj compact schreef:

Tja, de een leeft het leven wat langer dan de ander, en de een was niet in die week vrij ziek wink ;) razz :p
Ziek ben ik volgens de afgelopen 10 jaar inderdaad niet echt meer geweest.... 1 keer een ingescheurd enkelbandje maar ach met een flinke bult tape er om en een stripje pijnstillers is daar prima mee te werken. ;-)

En van hard werken is nogh nooit iemand dood gegaan voor zover ik weet en even voor mezelf sprekend ben ik er alleen maar beter van geworden dus mij hoor je niet klagen ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)