Musik Messe 2006
(111 reacties. Pagina 12 van 12)Moderator(s): Dré
Dj compactStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2004 Laatste: 22-11-2007 Berichten: 117 | 14-4-2006 15:48 |
Reind schreef: dj compact schreef: Erg toffe beurs, alleen wat minder als je dat nog moet doet na 2 uurtjes slapen in de bus, terwijl je er 25 uur op hebt zittenHet is me iig goed bevallen, mijn voeten wat minder Voor ik richting de Messe vertrok had ik er 13 dagen achter elkaar op zitten, gemiddeld 60 uurtjes gedaan per week de afgelopen weken en tijdens de Messe gewoon lekker door gegaan, overdag veel lopen, s'avonds pics bewerken, uitzoeken, editten etc etc tot een uur of 2 á 3 en s'ochtends er weer om 7 uur uit en om half 9 in het pers centrum zijn. Van werken is nog nooit iemand dood gegaan, veel mensen zijn er wel rijker van geworden ;-) | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 14-4-2006 16:42 |
dj compact schreef: Tja, de een leeft het leven wat langer dan de ander, en de een was niet in die week vrij ziekEn van hard werken is nogh nooit iemand dood gegaan voor zover ik weet en even voor mezelf sprekend ben ik er alleen maar beter van geworden dus mij hoor je niet klagen ;-) | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! |