Forum > Algemeen Forum

DJ Expo 2004

(138 reacties. Pagina 11 van 14)
Moderator(s): Dré
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
15-11-2004 13:32
www.niels-online.nl/gallery/djexpo04

Bron: DJ Nielz
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
15-11-2004 14:15
Marketing-technisch wel handig om overal te roepen dat er 5.000 tot 10.000 mensen verwacht(...) worden. Op diverse fora kwam ik berichten tegen waarin dit al 10.000 werd, en die berichten waren niet alleen geplaatst door Mike Clark.

Als je roept dat iedereen komt, gaat de rest vanzelf, want "iedereen" is er. Dat geldt voor zowel bezoekers als standhouders. Ik ben benieuwd of ze een herhaling rondkrijgen.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
15-11-2004 14:22
Een herhaling zou op zich leuker zijn met meer merken vertegenwoordigt en als ze nou van hun fouten geleerd hebben dan zou dat toch leuk zijn?
Als ik er alleen van uit ga dat er nu iets minder als 2000 mensen binnen waren, dan zou ik bij 10.000 mensen toch meteen rechtsomkeert maken als ik binnen kwam, dat zou nooit passen!
Darth Crossfader
JopEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 5-6-2009
Berichten: 234
15-11-2004 14:27

Remco schreef:

jop schreef:

ER was ook een hele mooie stand met function one. Echter niet aangesloten (de stoppen zouden er anders uitgaan...)
Later deze middag besloten de heren toch maar een versterker te gaan fixen, eentje van omnitronic wel te verstaan. We moesten lachen maar t was eerder om te janken......
Hallo Jop,

Allereerst bedankt voor het compliment over de stand. Om het even helder te communiseren hier;
In de 'algemene voorwaarden' van de beurs stond duidelijk omschreven dat het niet toegestaan wat om als standhouder de andere standhouders in welke vorm dan ook te hinderen. Aangezien je voor een beetje demo van een geluidssysteem al vrij snel een andere stand hindert, besloten we om de set niet aan te sluiten.
Toen de twee stands naast ons wel herrie aan het maken waren, dacht ik op een gegeven moment, goed laat ik ook zacht wat aan zetten. Bij een college een omnitronic nieuw uit doos gepakt, het leek me dat er wel wat geluid uit moest komen. We prikten bij onze buurman (dj) in om zo in ieder geval twee stands te hebben met dezelfde muziek. Helaas waren deze (op dat moment) behoorlijk aan het spelen met de cd-spelers. Daarnaast kwam was de versterker van die kwaliteit dat er zowel vrijwel geen geluid uit kwam, en wat eruit kwam was op die manier niet echt prettig. Toen er 1 minuut geluid aanstond kwam de organisatie naar ons toe. Daarna is besloten om het gelijk weer af te koppelen. Dus inderdaad die 4 minuten met geluid had ik ook beter achterwege kunnen laten. Uit frustratie doe je soms gekke dingen zullen we maar zeggen.

Tot 3x toe zijn inderdaad de stoppen gesprongen.
Mijn post was niet bedoeld als aanval tegen function one, ik heb dit merk al een aantal keren onder andere omstandigheden gehoord en toen was ik zeker wel erg onder de indruk....

En over de dames van conijn die er 's morgens al waren hier was echt niets mis mee...
MB Audio systems
Leon-OStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2004
Laatste: 14-12-2004
Berichten: 1
15-11-2004 15:18

Max schreef:

Stand werd overigens door drie bedrijven gedaan namelijk DMXlaser, Tarm & DJ products (Of was dat nou Woer.com?) In ieder geval hier de folders:

members.home.nl/nickvanmail/dmxlaser/1.jpg
members.home.nl/nickvanmail/dmxlaser/2.jpg
members.home.nl/nickvanmail/dmxlaser/3.jpg

Er wordt veel geadverteerd met die DMX lasers uit folder 2 vandaar dat we ook maar meteen vroegen of we die mochten zien, Hoewel het erg velle lasers waren (300mW) vindt ik er niet veel aan, Effect is meer te vergelijken met een Stealth laser van JB maar dan DMX gestuurd en een heel stuk sterker (maar naar mijn mening een veel te zenuwachtig effect).
Wij (dj-specials.nl, dus geen dj-products wink ;) ) waren inderdaad aanwezig op de beurs samen met DMX-laser & Tarm, in de folder van Tarm stonden specificaties van de full-color watergekoelde laser die er stond. Ik weet niet of je die nog hebt anders kan ik hem wel even regelen en online zetten.

Wij vonden het verder een erg gezellige beurs met een redelijke opkomst, dankzij de lasershows was het in onze ruimte het meeste van de tijd behoorlijk druk

Grtz

Leon
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
15-11-2004 15:25

Reind schreef:

Ik kwam om 3 uur binnen lopen en echt druk vond ik het niet hoor, en wederom weer standhouders die om 7 uur de boel in aan het pakken waren terwijl de beurs tot 8 uur door zou moeten gaan.
En standhouders die 's ochtends om half 11 nog niks hadden staan, behalve wat kartonnen dozen.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
15-11-2004 15:50
Hier nog meer foto's, heb het linkje van het J&H forum geplukt.

homepages.adc.fcj.hvu.nl/1121896/DJEXPO/

Was zelf helaas mijn camera vergeten sad :(.
Ben ook een aantal keren gefilmd door Omroep Brabant angry.
RemcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2002
Laatste: 11-7-2020
Berichten: 149
15-11-2004 16:04

Tom schreef:

Lekkere beurs als je niet eens een geluidsset mag demonstreren..... sad :(
Geluid, (function one) das nou net wat je doet.
Nee, als ik een beurs organiseren zou,
heb ik daar een prima oplossing voorwink ;)
Hoi Tom,

Opzich was daar een mogelijkheid voor, een apart 'lokaal' reserveren. Helaas was de beurs zelf ook één grote testruimte en daar was ik niet vanuit gegaan.

@Jop, het voelde ook niet als een negatieve aanval, je reactie was absoluut terecht. Daarom heb ik ook maar weer heel snel besloten om het uit te zetten. Er waren toch wel mensen die het kende het punt snapte dat ik het niet aan had staan. Serieuse demo kan je in die herrie etc natuurlijk niet geven.

Groeten, Remco
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-11-2004 16:14
Eindelijk ben ik ook weer bijgekomen van de beurs wink ;) Tegenvaller was het uitkomen van mijn bed om 5.15u 's ochtends. Vanaf 7.15 ongeveer de VisualDMX-stand opgebouwd. Van 10 uur tot ongeveer 12 uur bij C&P (Ook in de Senaatszaal) assistentie verleend/VisualDMX geprogrammeerd. Daar ook new-liner DJ Large nog ff gesproken. Verder overdag veel rondgelopen, veel mensen leren kennen. Wat dat betreft vond ik het een best goede beurs.

De stands waren allemaal behoorlijk netjes en goed gevuld (zowel met apparatuur als de nodige (?) dames). Naast de onze stand was de DJ School hun zwaar door Technics gesponsorde stand op aan het bouwen, vanaf dat moment is het bij ons wat langzamer gegaan, zou goed wat met de (Belgische?) dames die daar "meeholpen" te maken gehad kunnen hebben laugh :D

Opvallend puntje vond ik een zekere persoon van de stand naast de XTreme/5star-stand vlak na de hoofdingang. Deze moest en zou mij ervan overtuigen dat mijn CDJ-100's zeker niet professioneel zijn. Dat deze zijn ontworpen voor huiskamers. sneaky :V Dit zou dus iemand die reclame voor Pioneer maakt moeten zijn? Dan zou hij wel mogen weten dat half drive-in show draaiend Nederland (goed..misschien wat overdreven wink ;)) CDJ-100's gebruikt/wil gebruiken.

Al met al een gezellige beurs, half Nederland ging jammer genoeg vanaf 18.00 uur eten. Een leuke dag dus!
Light Image
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
15-11-2004 16:16
Edit Mod: Topic opgeschoond. Al dat gezeik over dames is zo goed mogelijk verwijderd. Daarbij zijn hier en daar posts het slachtoffer geworden...
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)