Forum > Geluid

Twijfel

(94 reacties. Pagina 10 van 10)
Moderator(s): Dré
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
18-8-2003 22:56

Tochnics schreef:

nu dr tafels met vergelijkbaat correctie gedrag zijn niet nee
dat scheelt voor als de discotheek wel de 1200 s heeft
Ik vind dat de oem'er geen vergelijkbaar correctiegedrag heeft. Hij heeft een veel hogere torque, dus er kan geen sprake zijn van vergelijkbaar correctiegedrag. De oem'er corrigeerd nog lekkerder. Ik heb wel eens met de TTX1 gedraaid en ben het gewend met SL1210, die TTX1 corrigeerd 100x beter!

Je zou nu wel gek zijn om voor Technics te gaan terwijl de oem bak goedkoper is en het vanuit dj oogpunt vrijwel op ieder punt wint.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
19-8-2003 05:49
Die heeft inderdaad echt een ander correctie gedrag als een SL.

Hij laat zich in eerste instantie net zo makkelijk corrigeren als een SL met een torque van een mietje vergeleken bij deze draaitafel. Het mooie van het correctie gedrag is dat deze draaitafel absoluut geen overshoot heeft en niet gaat vechten tegen de handmatige manipulatie op de platter zoals ieder andere draaitafel wel doet.

Naja tis iets wat je zelf even gevoeld moet hebben. Daarna wil je niets anders meer :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ TimStandaard Lid
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
19-8-2003 23:13
Dus als ik het zo hoor is dit toch nog steeds een goede keus geweest na je sl's en je pdt's, Reind? (denkut wel he? wink ;) )
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
20-8-2003 00:51
Ik blijf er bij dat dit nog steeds de fijnste draaitafel is die ik heb gehad.

En ik heb gehad -> Numark TT1 - SL1200 - PDX2000 - PT2100/2400 - PDT6000.

en nog geen 1 draaitafel tegen gekomen die je zo lekker makkelijk laat corrigeren zonder overshoot o.i.d want dat heeft deze draaitafel niet. Zowel bij omhoog als omlaag corrigeren geen overshoot en zodra je je vinger van de platter af haalt loopt ie weer op het ingestelde % pitch. Tis wat dat betreft net een cd speler zo snel. En hij heeft true instant start vergeleken bij alle andere draaitafels wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
TochnicsStandaard Lid
Sinds: 5-3-2003
Laatste: 8-9-2010
20-8-2003 09:25
Ho ho, ik bedoelde niet dat bovengenoemde tt dat zijn ( foutje van mij )
Ik wil alleen benadrukken dat dr qua draaien er nu merken zijn die kwalitatief, tt naar boven brengen die niet meer onder doen voor de sl
En dat ook nog met een leuke prijs ook laugh :D
Was die keus er maar eerder, dan hadden er nu misschien nog meer doorontwikkeling en prijzenslagen geweest, ook voor de sl was dit leuk geweest laugh :D
mn S**ndcraps waren dodelijk! Maar waarom lukte het nooit daarmee??

Terug naar forum Reageer (zonder quote)