Forum > Geluid

LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom!

(211 reacties. Pagina 10 van 22)
Moderator(s): Dré
SisStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-9-2003
Laatste: 20-1-2019
Berichten: 469
11-1-2005 12:37
Zo, effe terug van de demo met de ART 325 Ai
Ik zal kort zijn, heb er meteen 2 besteld happy :)
Super klankje, sprankelend hoog, lekker basje, kortom een aanrader !!
vergelijking met een SRM450 is niet echt serieus te noemen 12" tegen een 15" !
sis
Freelance muzikant, producer, componist .
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
11-1-2005 12:38
Je hebt er voor mij ook meteen twee besteld neem ik aan?
SisStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-9-2003
Laatste: 20-1-2019
Berichten: 469
11-1-2005 17:34

sylvia schreef:

Je hebt er voor mij ook meteen twee besteld neem ik aan?
Jammer genoeg niet, wou je een setje cadeau ??? shocked 8O sneaky :V
sis
Freelance muzikant, producer, componist .
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
11-1-2005 17:37
Volgaarne razz :p .

Het zou wel erg lullig zijn voor mijn dealer.
SisStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-9-2003
Laatste: 20-1-2019
Berichten: 469
11-1-2005 23:26

sylvia schreef:

Volgaarne razz :p .

Het zou wel erg lullig zijn voor mijn dealer.
Business is business ashamed :$ laugh :D
sis
Freelance muzikant, producer, componist .
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-1-2005 09:25
Nou Sis, als je het meent mag je me mailen natuurlijk, maar volgens mij zit je alleen maar te kietelen.

Voor een béétje minder laat ik m'n dealer niet meer zitten. Twee keer voorbeluisteren, testsetje mee om 'm naast andere modellen te zetten en dinsdag weer mee op een klus omdat ik m'n eigen spullen heb verkocht vind ik sympathiek van 'm.
SisStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-9-2003
Laatste: 20-1-2019
Berichten: 469
12-1-2005 09:36

sylvia schreef:

Nou Sis, als je het meent mag je me mailen natuurlijk, maar volgens mij zit je alleen maar te kietelen.

Voor een béétje minder laat ik m'n dealer niet meer zitten. Twee keer voorbeluisteren, testsetje mee om 'm naast andere modellen te zetten en dinsdag weer mee op een klus omdat ik m'n eigen spullen heb verkocht vind ik sympathiek van 'm.
Kietelen daar krijg ik kriebels van ashamed :$
Maar je hebt gelijk als je een dealer in je buurt hebt zou ik hem ook niet in de steek laten, eerlijkheid komt op de eerste plaats wink ;)
sis
Freelance muzikant, producer, componist .
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-1-2005 09:43
Dat, plus vertrouwen in de after-sales.

Ik had, toen ik nog dacht dat het de Mackie SRM-450 ging worden en Dré die niet heeft staan, wat intelligente vragen gemaild naar een goedkope dozenschuiver over de grens. Om eens te zien wat er gebeurde. De enige vraag waarop ik antwoord heb gekregen ging over de verzendkosten. Vragen over garantie, wie er opdraait voor de verzendkosten bij het terugsturen, techniek, het "made in Italy / made in China"-verhaal, lekkend geluid aan de achterzijde etc. zijn nooit beantwoord. Ook niet na het versturen van een reminder anderhalve week later.

Nu zullen jouw connecties misschien wel o.k. zijn voor jou, maar voor mij als simpele particulier heb ik eens te meer gemerkt dat een fatsoenlijke relatie met de verkoper erg belangrijk is. Ik ben nu eenmaal afhankelijk van ze al er iets onverwachts gebeurt.
SisStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-9-2003
Laatste: 20-1-2019
Berichten: 469
12-1-2005 10:36

sylvia schreef:

Dat, plus vertrouwen in de after-sales.

Ik had, toen ik nog dacht dat het de Mackie SRM-450 ging worden en Dré die niet heeft staan, wat intelligente vragen gemaild naar een goedkope dozenschuiver over de grens. Om eens te zien wat er gebeurde. De enige vraag waarop ik antwoord heb gekregen ging over de verzendkosten. Vragen over garantie, wie er opdraait voor de verzendkosten bij het terugsturen, techniek, het "made in Italy / made in China"-verhaal, lekkend geluid aan de achterzijde etc. zijn nooit beantwoord. Ook niet na het versturen van een reminder anderhalve week later.

Nu zullen jouw connecties misschien wel o.k. zijn voor jou, maar voor mij als simpele particulier heb ik eens te meer gemerkt dat een fatsoenlijke relatie met de verkoper erg belangrijk is. Ik ben nu eenmaal afhankelijk van ze al er iets onverwachts gebeurt.
Tja, als je in het buitenland ergens iets koopt kan je wel problemen hebben met een eventuele service !
In mijn geval , als er iets mocht misgaan met BV die ART's dan is er nog niets aan de hand, ik heb altijd mijn EAW set en mijn mackies mee + een reserve mengtafel en een reserve QSC eindtrap !

Ik koop al 25 jaar bij dezelfde dealers ( zijn ondertussen kameraden geworden ) voor duizenden euro's aan alle soorten materiaal zowel voor podium als studio- gebruik !
Dan krijg je met die mensen een vertrouwensband die hem vertaald in mijn korting die ik krijg + de service !!

Misschien ben ik een gelukzak !!??
sis
Freelance muzikant, producer, componist .
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-1-2005 14:27

sis schreef:

Ik koop al 25 jaar bij dezelfde dealers
Ik besta pas 32 jaar.

sis schreef:

voor duizenden euro's aan alle soorten materiaal zowel voor podium als studio- gebruik ! Dan krijg je met die mensen een vertrouwensband die hem vertaald in mijn korting die ik krijg + de service !!
Lijkt me logisch als vaste klant en grote afnemer. Korting kan oplopen tot voorbij de 50%. Mijn (ex-)klant bij TNT bijvoorbeeld krijgt 70 tot 80% korting op de verzendtarieven, systeemvulling heet dat. Hoewel er natuurlijk ook afspraken over minimaal volume bij horen. Ik zie het ook wel eens bij tweedehands gear die ik overkoop en waar ik de originele aankoopbon mee kreeg, 50% korting is niet raar bij sommige produkten.

Nouja, het is niet anders. Ikke met mijn ieniemieniedrive moet maar zien hoe ik het hoofd boven water ga houden. Hopelijk valt er met m'n dealer nog wat te regelen qua korting op kabels of transporthoezen.

Vanmiddag ga ik de ART322A en 325A naast elkaar beluisteren happy :) . Als het de 325 wordt, dan moet de griep waar ik op dit moment mee zit zaterdag wel over zijn, want die speakers gaan deels betaald worden uit de klusjes van zaterdag en dinsdag.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)