Forum > Algemeen Forum

Hey DJ's Hoe vaak per maand per week draaien jullie ??

(85 reacties. Pagina 9 van 9)
Moderator(s): Dré
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
26-11-2003 15:38
Uhm, zo's 4x per jaar. sad :( sad :( Ik heb nog nooit gedraaid, en toch al vanaf het begin van de zomervakantie m'n spullen!

En dan maar voor duizenden euro's apparatuur erin stoppen.
Maar dat is MIJN mening...
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
26-11-2003 16:36

Roytje schreef:

En dan maar voor duizenden euro's apparatuur erin stoppen.
Daarom zie ik dit ook als hobby, gewoon gelijk spelen, winst hoeft er voor mij echt niet te zijn omdat ik dit veel te leuk vind om te doen, natuurlijk krijg je wel eens 50-100 euro extra, daar gaan we dan lekker met zn vieren een biertje van pakken.

Ik draai minimaal 1x in de 2 weken tot 2x in de week, in het hoogzeizoen (zomer dus) kan dat af en toe oplopen to 3-4x in een week, gebeurd niet heel vaak maar je merkt wel dat het dan drukker is dan normaal.
Darth Crossfader
Musicandlight.nl.nuAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 27-11-2003
Berichten: 6
26-11-2003 18:38
Wij draaien ongeveer 1X per maand.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-11-2003 00:02

Tom schreef:

DJ Dré laugh :D laugh :D laugh :D
Dj Tom (Okko) laugh :D laugh :D
Dj Victor laugh :D laugh :D
Tussen ons zit al meer dan 50 jaar ervaring als Dj's,
En we zetten nog steeds geen Dj voor onze naam, en er ook niet achter.
Zie je het al voor je??
La maar, ik draai wel gewoon plaatjes wink ;)
Iedere 15 jarige met een gejatte platenspeler van zijn pa en 2 plaatjes noemt zich tegenwoordig al dj.

Ik weiger het ook voor m'n naam te plakken. En als er dan wat voor moet mag er plaatjesdraaier voor want dat klinkt veel stoerder :P

FF on topic -> gemiddeld 7 á 8 keer in de maand op een echt feest als is dat nu alweer een half jaar geleden. Wou eigenlijk gaan nokken met het draaien op feesten e.d omdat ik schijtziek werd van al dat klootjes volk wat tegenwoordig de zooi loopt te verzieken en dus wilde ik de eer aan mezelf houden en zeer zeker niet voor dat volk gaan draaien. Ik heb ook zo mijn trots en de lol was er op dat moment behoorlijk af laugh :D
Daar komt nog is bij dat ik tegenwoordig een vriendin heb en het probleem met vrouwen is dat ze dj's helemaal geweldig vinden totdat ze er 1 hebben want dan begint het gedonder als je weer is om 3 uur s'nachts de deur uit gaat omdat je ergens om 5 uur moet afsluiten op een feestje. Voor iedereen die het nog niet wist -> vrouwen zijn ongelofelijke zeikerds wat dat betreft razz :p

Heb het nu zo dat ik gemiddeld nog 1 á 2 feestjes per maand doe en aangezien ik me brood er niet mee hoef te verdienen is dat meer dan zat.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
BizzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-11-2003
Laatste: 19-5-2005
Berichten: 37
27-11-2003 08:44

Reind schreef:

Daar komt nog is bij dat ik tegenwoordig een vriendin heb en het probleem met vrouwen is dat ze dj's helemaal geweldig vinden totdat ze er 1 hebben want dan begint het gedonder als je weer is om 3 uur s'nachts de deur uit gaat omdat je ergens om 5 uur moet afsluiten op een feestje. Voor iedereen die het nog niet wist -> vrouwen zijn ongelofelijke zeikerds wat dat betreft razz :p
.
Daar ben ik het helemaal mee eens. wink ;)
StevieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-10-2003
Laatste: 15-2-2004
Berichten: 43
30-11-2003 18:27
Wij draaien zo ongeveer 1x in de 2 weken
Dit is leeg

Terug naar forum Reageer (zonder quote)