Forum > Algemeen Forum

Stel je even voor...

(355 reacties. Pagina 9 van 36)
Moderator(s): Dré
BizzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-11-2003
Laatste: 19-5-2005
Berichten: 37
7-11-2003 15:18
Dan ik ook maar even:

Naam: Bas Bosman
Geboortedatum: 24 Augustus 1978
Stijl: Club House Music
Begonnen met dj-en: 1998
Heeft gedraait in: Uitgaanscentrum 538, 2 Brothers, The Palace, Uitgaanscentrum Twins, The History
Favoriete Track: Rune - Calabria
Favoriete Dj's: DJ Jean & DJ José
DJ WizardStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2003
Laatste: 25-9-2010
Berichten: 20
10-11-2003 19:42
Hallo ik ben Ingmar Haasdijk ik ben 12 jaar en ik woon in Leusden. Mijn nick hier is zoals jullie zien DJ Wizard maar ik vind de naam DJ Haas leuker!! razz :p
Op een klein feestje op de basisschool mocht ik meehelpen met draaien en sindsdien ben ik helemaal geinfecteerd door het dj'en. k' ben nu bezig een setje bij elkaar te schrapen waarmee ik een beetje kan gaan draaien!
Sensation!
THeFLyZoNeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-5-2003
Laatste: 5-7-2005
Berichten: 82
15-11-2003 00:32
Na 17 pagina's en 169 reacties (dit dus nr 170) groot zal ik ook maar eens een poging doen.

Mijn nick is dus THeFLyZoNe mijn DJ naam is DJ Lynx. Ik ben al (pro) DJ voor zo'n 3 jaar. Daarvoor veel op schoolfeesten gedraaid en met m'n drive in.

Mijn muziek interesse ligt vooral bij trance maar ook Hardstyle en rave doen het nog goed bij mij.
Thuis draai ik het liefst Dreamtrance, heerlijk. Op feesten draai ik wat het publiek wil (zoals het hoort). Maar het liefst sta ik achter de TT's

In het dagenlijks leven ben ik Theatertechnicus bij een theater in de buurt. Tevens werk ik freelance voor een verhuur/verkoop bedrijf van PA en licht. Ik ben ooit eens begonnen met een drive-in samen met een goeie maat maar wegens tijd gebrek is er nu een 3e man bijgekomen die mij vervangt als ik er niet ben. Ook ben ik resident DJ in een club in m'n dorp maar ook dat word helaas veel minder omdat ik het veel te druk heb met het theater. Thuis ben ik gek op alles wat maar een stukje electronica on board heeft. Van PC tot TV.
Ook zit er veel tijd in m'n auto die uiteraard een mooie geluidsset bevat. Ik hou altijd m'n hart vast als ik in adam moet parkeren :S
Ook ben ik gek op tropische vissen en dus heb ik een groot aquarium wat misschien wel vervangen word door een heus zoutwater biotoop (als de €€€ er zijn).

Buiten mijn DJ werkzaamheden om ben ik ook nog eens LJ. Gelukkig hebben we in het theater veel optredens van bekende bands en artiesten dus dan kan ik m'n vingers weer eens loslaten op de licht tafel.

Toekomst plannen? Jah zoveel. DJ Tiesto (m'n idool) achterna maar ook een goeie LJ worden.

Alsof het nog niet genoeg is heb ik ook een inimini bedrijf in het webhosting / webdisign.

Ow jah leeftijd: 19 jonge jaren (al voel ik me soms 70)

Nog meer info nodig?? mail me ofzo. Binnenkort (als de tijd er is) Komt m'n nieuwe site online dus dan zal ik de URL wel geven.

Groeten van uit een dorpje ten zuiden van r'dam
FF Quote-less
Dj_eerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-4-2003
Laatste: 13-7-2012
Berichten: 99
18-11-2003 15:33
nou

ik ben Erik van der Heijden wink ;)
Ik ben 11 jaar .
heb wel apparatuur maar geen drive in ( hebben de meeste al begrepen denk ik laugh :D laugh :D )
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
18-11-2003 16:52
Even een ge-update versie van mij. Jaja we worden allemaal een stukkie ouder laugh :D

Nou, Ik ben William van Rumpt, ben 17 jaar en woon in de wereldstad Tiel. Ik doe ondertussen de opleiding Sound & Vision in Utrecht. Deze opleiding bevalt mij prima en ik leer ontzettend veel qua geluid/licht/beeldtechniek.

Met de drive-in gaat alles prima. Zoals het er nu naar uitziet komt het allemaal weer in orde. Binnekort een grootscheepse flyeractie opzetten dus dan moeten de boekingen wel binnenstromen laugh :D

De apparatuur waar wij nu mee draaien is nog niet spetterend te noemen. Maar daar komt verandering in want Sinterklaas is in het land! wink ;)

Als alles meezit moet de lichtset eind januari helemaal compleet zijn. Voor het geluid moet je bij mijn collega Einstijn zijn die hier ook rondzwerft op het forum

Voor de rest vermaak ik mezelf hier prima op dit forum. Leuke leden, Intressante topics. Ik leer hier elke dag weer wat bij. Ik hoop dat het new-line forum nog lang mag bestaan!
...
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
26-11-2003 14:50
Hallo allemaal!

Mijn naam is Jasper en ik ben sinds 5 minuten lid van dit forum. Ik surfde gisteren over het wereldwijde web en toen kwam ik deze site tegen, wat mij zo goed beviel dat ik er nu niet meer weg te slaan ben! wink ;)
Ik ben 21 jaar en ik heb van mijn 14de t/m 19de jaar een drive-in show(tje) gehad. Op het laatst was het niet meer zo gezellig en toen hebben we de boel opgedoekt (helaas). Van dat geld o.a. wel 2x cdj-100 en een djm300 gekocht en vanaf toen beetje gaan mixen (trance, hardtrance, maar ook nog steeds top40). Dat gaat steeds beter en ik draai ook nog af en toe op feestjes. Dit jaar hoop ik af te studeren op het HBO om vervolgens nog even de universiteit van Groningen te gaan bezoeken. Ik wil dan proberen wat meer uit mijn hobby te halen. Dat is dus meer draaien met bovenstaande draaistijlen...
Dus als iemand nog tips / ideeën of andere leukde dingen heeft, ik sta er open voor!

Met vriendelijke groet happy :)

Jasper
Beauty hides in the deep
DjbidjiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-1-2003
Laatste: 20-6-2019
Berichten: 256
27-11-2003 11:38
hoi,

mijn voorstelling:
naam: maes bjorn
dj naam: dj bidji
wonende te zele
leeftijd: 25 jaar

Ik kom uit een familie die al met muziek bezig was toen er nog geen sprake was van mij!
M'n vader was al dj, nonkel had een club, tante was zangeres(nou,ja razz :p )

ik ben begonnen op mijn veertiende met draaien op een clubfeest waar we al jaren lid van waren!!
materiaal? 2 cd-spelertjes philips waarvan 1 discman, een pro 18x mengertje, mijn stereo-keten in de tijd en wat spotjes gepikt van pa wink ;)

op mijn zestiende ben ik begonnen in een swing-café (stom gekomen) waar er voornamelijk disco en popcorn werd gedraaid. daarna heb ik dit naar mijn hand gewerkt en komt er nu toch een man of 500 op een avond!! ben na 6 jaar draaien in die keet ermee gestopt.(was routine geworden, spanning was weg,etc...)

in die tijd was ik ook begonnen met een eigen discobar op te bouwen. dat ging redelijk vlot.
heb toen denon 2500 gekocht, classic 6 mixer, 8 par 36, een effectje of 4,..

nu speel ik in een dancing (vrijdag)en doe ik ook nog discobar(zaterdag), kwestie voor een beetje afwisseling te hebben.

heb nu overlaatst compleet nieuwe installatie gekocht(moeder de vrouw was weer kontent wink ;) )
nu heb ik momenteel: 2xCDJ800, 1xDJM500 geflight in pioneer case, 4 bose 802 mk II, 1 bose 502 baskast, 2 bose 1800VI versterkers, 8 par 64, 6 lichteffectjes, 8 movingheads, etc..

zo dat zal het beknopt( shocked 8O ) zowat zijn!

groeten!!!
love my sharpy moving-heads!!
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
28-11-2003 23:07
ik heb me eigenlijk nog niet voorgesteld, ik zit hier toch al een tijdje (nog niet zo lang hoor).

ik ben chris, ik ben 16 jaar oud (bijna 17, jaja, ik word nog eens wat razz :p)
ik ben nou ruim een half jaar bezig als dj en ik produce nou al heel wat jaren, niet met software maar met hardware
voor vragen en telefoonnummrs kunnen jullie me natuurlijk altijd bereiken...

groeten en ik hoop hier nog veel aan dit forum te hebben,

chris
StevieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-10-2003
Laatste: 15-2-2004
Berichten: 43
1-12-2003 14:45
ik heb me ook nog niet voorgesteld en loop hier ook al ffies rond.

Ik ben dus stefan, 15 jaar en woon in hilversum.

zit in de 3de,

en ik zoek nog steeds een naam voor m'n drive-in show die dit jaar al behoorlijk gevorderd tegenover vorig jaar happy :)
Dit is leeg
RickyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2003
Laatste: 22-8-2010
Berichten: 23
1-12-2003 15:28
Zal ik ook maar eens wat zeggen. Ik heet Ricky van Rensen en ben 13 jaartjes. Ik ben meer een stille lezer, daarom is dit ook pas mijn eerste post. Ik heb ook zoals vele een drive in showtje (al haat ik dat woord).

Wie weet zeg ik nu iets meer.

Greets Ricky

Ohw ja ik was een beetje laat met me voorstellen.
stilte...'

Terug naar forum Reageer (zonder quote)