Skytec versterker defect?
(5 reacties. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
GohyaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-10-2016 Laatste: 5-10-2016 Berichten: 3 | 4-10-2016 14:22 |
Hallo, Mijn vriend heeft een skytec versterker pa 915. Nu wilde ik deze via Bluetooth met mijn laptop verbinden. Normaal krijg je redelijk snel te zien Bluetooth connected maar het duurde vrij lang dus dacht ik zet hem even uit en weer aan. Nu komt het probleem hij gaat dus niet meer aan en doet helemaal niks meer. Als ik de stekker in het stopcontact steek gaat wel het "charge" lampje rood branden, maar verders doet hij helemaal niks. Is dit ding nu kapot of heb ik misschien op een verkeerd knopje gedrukt? Iemand ervaring met deze versterker of hetzelfde probleem gehad? Of iemand die weet of ik ergens aan kan zien of ik de versterker kapot heb gemaakt? Ik hoor het graag. Alvast bedankt | |
JoepurlingsVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 31-10-2003 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 2080 | 4-10-2016 17:10 |
Hmmm beetje een speelgoedboxje als ik het zo mag zeggen Eerste wat ik zou proberen, is om eens iets "echt" aan te sluiten. Bluetooth is leuk als het werkt, maar als het niet werkt, kan dat aan 101 dingen liggen. Sluit gewoon eens even een geluidsbron aan met een jack kabeltje ofzo, en kijk eens of je er dan nog iets uit krijgt. | |
Niet goed, wel hard! | |
GohyaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-10-2016 Laatste: 5-10-2016 Berichten: 3 | 4-10-2016 18:05 |
Haha ja klopt het is ook een speelgoedje, wordt alleen gebruikt voor de fun.. Leuk voor karaoke avondjes met vriendinnen Had heel Google al afgespeurd voor wat het eventueel zou kunnen zijn. Maar je tip heeft geholpen! Hij doet het weer gewoon, stom dat ik daar zelf niet even aan had gedacht Het display werkt nu ook gewoon weer, vreemd. Maar super bedankt!! | |
JoepurlingsVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 31-10-2003 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 2080 | 4-10-2016 20:32 |
Lijkt me ook vreemd als alles incl. display nu wel weer werkt door eventjes een kabeltje in te steken. Het was meer een advies van: kijk wat het wel nog doet. Als nu opeens alles het weer doet, heb je wellicht toch ergens een los stekkertje binnenin tussen printplaten of iets dergelijks. | |
Niet goed, wel hard! | |
JakeStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2012 Laatste: 6-1-2019 Berichten: 605 | 5-10-2016 12:55 |
Met skytec moet je de stuitertest even proberen, ga naar de 10de verdieping van een flatgebouw, gooi de speaker uit het raam en als hij het nog doet, dan is er geen kabeltje los. | |
GohyaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-10-2016 Laatste: 5-10-2016 Berichten: 3 | 5-10-2016 13:55 |
Joepurlings schreef: Lijkt me ook vreemd als alles incl. display nu wel weer werkt door eventjes een kabeltje in te steken.Het was meer een advies van: kijk wat het wel nog doet. Als nu opeens alles het weer doet, heb je wellicht toch ergens een los stekkertje binnenin tussen printplaten of iets dergelijks. Maar hij doet het weer gewoon tot nu toe, maar zal het in m'n achterhoofd houden voor zodra hij het weer begeeft.. Bedankt! | |