Forum > Licht

mad scan 411 defect

(3 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
DjruudStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-9-2013
Laatste: 1-3-2023
Berichten: 7
1-7-2014 21:31
Goedenavond mensen.

Gisteravond onze scans aangesloten voor een proef opstelling en na een paar minuten wil èèn van de scans niet meer werken.

Dat wil zeggen, geen reactie meer op dmx, ventilator stopte, spiegel moter wil niet meer, gobo`s willen niet, kleuren wiel wil niet en de lamp is iets later uitgegaan (beveiliging denk ik?).

Na een poosje weer aangezet en de lamp brand gewoon, maar geen ventilator o.i.d. (lamp gaat later weer uit na een zachte "tik" gehoord te hebben).

Wat kan er gebeurd zijn?

DJRuud......

ps. aangesloten op een showmaster 24.
verdorie, men gaffa is op!!
KlunzVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 11-9-2024
Berichten: 390
2-7-2014 01:14
Heb een stuk of wat mad scans. Probleem wat je beschrijft ken ik niet. Maar mijn eerste instinkt zegt warmte! Ventilator kapot, slecht schoon gemaakt, dicht onder een heel laag plafond gehangen. Alles te gelijk fout gaan is bijna altijd een "hitte probleem" waardoor idd beveiligingen (soms) aan willen spreken

klunz
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
2-7-2014 10:28
Voeding voor de electronica wellicht defect?

PS: Als de ventilator niet draait dan zou ik hem nog geen 10 seconden aan willen zetten met een werkende lamp. Veel dingen kunnen maar één keer stuk gaan.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DjruudStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-9-2013
Laatste: 1-3-2023
Berichten: 7
8-7-2014 20:50
Daar wassie weer.

Voeding blijkt goed te zijn, heb de hele zwik omgebouwd naar de nog goed werkende scanner, en daar blijkt dan dezelfde storing voor te komen.

Waarschijnlijk de stuur print(je).

Nu komt het................ waar is zoiets nog te vinden, wie heeft er op zolder nog een doos vol staan met die spullen of oude kapotte scanners........

Ruud.
verdorie, men gaffa is op!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)