problemen met DMX controler
(1 reactie. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
TriplebeatzStandaard Lid Uit: België Sinds: 11-2-2013 Laatste: 26-5-2013 Berichten: 17 | 25-5-2013 12:21 |
Hallo ik heb enige tijd problemen/vragen over mijn dmx controler wij gebruiken een JB systems 192A controler het aansluiten en instellen van scene's en chases habben we onder de knie maar nu komt het. Bij het afspelen van chases zou je via de faders jou fade/speed kunnen veranderen wel bij ons gebeurt niet echt wat we willen. ls de 2 faders helemaal onderaan staan worden onze scan's gek. ze spelen de chases supper snel af. zet ik de fader van de snelheid omhoog (zelfs maar een beetje) gaan ze supper traag en hakkelen ze een beetje (traps) zet ik die fader nog een beetje omhoog blijven ze gewoon in hun laaste positie staan (net alsof ze bevrozen zijn) zet ik de fader weer omlaag en zet ik dan de fader van FADE omhoog gebeurt er niets ze blijven als een gek draaien doe ik het in combinatie van de twee dan gaan ze weer supper traag. wat ik zou willen doen is namelijk dat ze op de muziek draaien. maar op een manier dat ze rustig maar tog smooth hun chase afwerken. als ze te snel gaan zie je niks van hun gobo's en kleuren. kan iemand me helpen | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 24-11-2024 Berichten: 13474 | 27-5-2013 09:22 |
Speed fader moet bijna helemaal omhoog. Fade fader moet bijna helemaal naar beneden. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- |