Denon SC2900
(6 reacties. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
HollenderVIP Lid Uit: België Sinds: 20-2-2006 Laatste: 16-11-2024 Berichten: 1235 | 5-6-2012 06:14 |
Na eerst een belachelijke teaser op youtube geplaatst te hebben, (verspilling van bandbreedte) nu eindelijk wat meer info over het bijbehorende product. Ziet er uit als een ontzettende Pioneer rip-off, maar dat moet niet persé een nadeel zijn. Weeral hebben ze daar een te kleine display op gezet, en als ze dan toch schaamteloos de platter van Pioneer pikken, waarom dan niet direct een waarmee je kan pitchbenden EN scratchen zonder te moeten omschakelen met een knopje? Tot zover de negatieve punten... Als ze al die mogelijkheden die het apparaat huisvest nu nog eens tegen een leuke prijs kunnen aanbieden? | |
Free beats! | |
TimDStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-9-2004 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 350 | 5-6-2012 10:22 |
Ik moet zeggen dat ik die vent in het filmpje weinig inspirerend vind. Verder lijkt het me een erg leuk ding! De leds rond de jog vind ik een beetje goedkoop uitzien, maar volgens mij werkt het wel aardig. Als ik naar de prijs kijk verwacht ik ook wel goed nieuws, aangezien de SC3900 €989.00 bij Dré kost. Hopelijk wordt deze aantrekkelijk geprijsd, ik vermoed dat hij zeker onder de CDJ-850 zal komen (€899). Ben benieuwd! | |
Ook hier kan úw reclame staan! | |
Marc EbbersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-3-2005 Laatste: 17-1-2023 Berichten: 598 | 5-6-2012 11:53 |
Ik heb nu de denon dns 1200, en zoals ik het nu zie wil ik zeker wel overstappen naar de SC2900. Zeker de functionaliteit voor de Ipad ziet er interessant uit, makkelijk zoeken:) | |
Focus on the customer and the rest will follow. | |
HansStandaard Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 30-4-2002 Laatste: 13-11-2014 Berichten: 315 | 5-6-2012 14:23 |
als we het hebben over schaamteloos copieren ;-) | |
TimDStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-9-2004 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 350 | 6-6-2012 15:22 |
Hoezo? | |
Ook hier kan úw reclame staan! | |
HansStandaard Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 30-4-2002 Laatste: 13-11-2014 Berichten: 315 | 6-6-2012 16:54 |
TimD schreef: Hoezo? | |
SoulfreakStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2005 Laatste: 15-6-2015 Berichten: 10 | 19-8-2012 15:41 |
Hollender schreef: Na eerst een belachelijke teaser op youtube geplaatst te hebben, (verspilling van bandbreedte) nu eindelijk wat meer info over het bijbehorende product.Ziet er uit als een ontzettende Pioneer rip-off, maar dat moet niet persé een nadeel zijn. Weeral hebben ze daar een te kleine display op gezet, en als ze dan toch schaamteloos de platter van Pioneer pikken, waarom dan niet direct een waarmee je kan pitchbenden EN scratchen zonder te moeten omschakelen met een knopje? Tot zover de negatieve punten... Als ze al die mogelijkheden die het apparaat huisvest nu nog eens tegen een leuke prijs kunnen aanbieden? Toeval? Nee dus! Men had bij Pio alleen al voor het afkijken al ruim meer dan een jaar nodig....oke de display is van hen zelf en overigens wel geslaagd, maar daar moet je dan ook nog eens van houden, soms makkelijk maar noodzakelijk...nee hoor. Bijna iedereen sjouwt een laptop of notebook mee en dan kijk je daar toch weer iets makkelijker op dan in die kermisdisplay! Net nu Denon met wat meer overzichtelijke lay out komt gaat Pio er een bonte kermis van maken. Dus misschien zou je hier kunnen zeggen dat de nieuwe Pio's een ontzettende schaamteloze Denon rip-off zijn.... jaaa, zou je zo maar mogen zeggen! In dit forum zie ik het overigens niet terug maar wat ik ook nog erg irritant vind is dat veel (pio-) mensen de Denon SC2900 steeds vergelijken met de CDJ-850, komt wellicht doordat Denon gewoon een redelijke prijs voor hun topmodel vraagt voor dezelfde techniek (en ook wel minder) die zowat in iedere hedendaagse mobieltje is terug te vinden (oke ik overdrijf ietsje) terwijl Pioneer bijna het dubbele vraagt (cdj-2000) . De CDJ-850 ligt toch in een andere klasse denk ik zo. Vergelijk deze prijzen nou eens met een 40 kilo wegende grote 50" plasma TV ( LG al voor € 600 en ook nog eens full HD ) en kijk eens wat daar allemaal voor techniek in terug te vinden is. Misschien is dit voor jou appels met peren vergelijken, maar dit voorbeeld zou je toch zomaar eens tot nadenken kunnen aanzetten. Vergeet niet: "PIO van de AUTORADIO" Probeer het allemaal eens wat objectiever te bekijken en kijk ook eens met welk merk o.a. het Spaans sprekend gedeelte van deze aardbol (overigens zeer succesvol) draait! Oké, ze zullen per slot van rekening allemaal wel eens om beurten iets van elkaar jatten, maar het merk dat het dubbele voor hetzelfde vraagt jat dan toch als enigste regelrecht van jou.... Maar goed de marketing van Pioneer werkt duidelijk wel, zoals al nu ook weer eens blijkt. Jammer is dat het merendeel van de dj's dat hier in trapt nooooit in een echte club zullen draaien, hoogstens in het plaatselijke buurthuis met het Dateqje van de beheerder (niks mis met Dateq hoor!) greetz | |
Do you remember the time when sex was dirthy and the air wasn't.......? |