Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 9 van 54)
Moderator(s): Dré
ArjennanningaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2003
Laatste: 19-4-2005
Berichten: 24
24-9-2003 11:56
Ik vind Traffic nog altijd een geweldige plaat. Ik weet nog wel dat Tijs er een klein stukje van draaide aan het begin van de TMF awards. Iedereen wou weten hoe dat nummer heette happy :) Later draaide hij em op TIC en ik was verkocht, wat een opzwepende plaat. Jammer dat ie nu langzaam doodbloedt omdat ie zo nodig weer het BrEzAh publiek moet bereiken. Maar ik zal het nummer altijd blijven draaien. Mensen die hem slecht vinden moeten er vooral eens heel goed naar luisteren, als je een beetje kennis in klassieke muziek hebt zie je zoveel overeenkomsten, geweldig gedaan. Voor de rest vindt ik dat Magik77 al wat goede woordjes voor Tiësto heeft overgehad, ik zal niet in herhaling vallen happy :)
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
25-9-2003 13:01
Traffic is een typisch nummer dat ten onder gaat, omdat het TE vaak word gedraaid. Op zich is het nummer niet zo slecht. (ook niet super) Maar de ene week is het een dancesmash op die radiozender, de andere week is het een alarmschijf op die radiozender, dan is het weer een megahit op weer een andere radiozender. Het nummer word op een gegeven moment door je strot naar binnen geduwd, en alles wat er onder dwang ingaat, is over het algemeen niet lekker. happy :)
Tiesto draait anders als 2-3 jaar terug, en al helemaal anders als 5 jaar geleden, nummers die hij toen nooit zou draaien (Armani&Ghost, Happiness Tomcraft e.d.) draait hij nu wel....Jammer...
StephenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2002
Laatste: 30-1-2010
Berichten: 3
25-9-2003 15:03

DJ-Ipkiss schreef:

Veel DJ's werken onder pseudoniemen.
Armin van Buuren werkt o.a. als Airwave, L-Vee, Rising star, Perpetuous Dreamer.
Airwave en L-vee zijn 2 aliassen van Laurent Verronez. Armin heeft tot nu toe 2 keer met hem samengewerkt. Ik denk dat je daarom in war bent.

En over Tiesto. Ik ben het helemaal met Magik77 eens. Traffic vind ik niet zo bijzonder, hij kan veel beter. En qua muziek die hij als dj draait, is hij er ook een heel stuk op achteruit gegaan.
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
25-9-2003 23:41
Ik kan de link Traffic en klassiek niet leggen, ik luister af- en toe wel eens een stukje klassiek maar dat klinkt toch wel ff anders.

Ik heb overigens met sommige platen wel het gevoel dat je, afgezien van andere instrumenten dan bijv een viool een beetje het klassieke gevoel krijgt. Heb dat af- en toe ook wel met mijn eigen platen.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Vin-EStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 4-7-2009
Berichten: 29
26-9-2003 22:14
Traffic is echt een topnummer! Ik heb 'm op plaat en iedereen die hem hoort gaat regelrecht uit z'n dak!

De remix van Tiesto van het nummer Barbers Adagio for Strings (william Orbit) is nog vele malen vetter. Hopelijk word ie gereleased.
GoochStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2003
Laatste: 17-11-2003
Berichten: 3
26-9-2003 23:27
Omdat Tiesto op het moment da bomb is, is hij niet meer cool voor de diehards. Maw, als iets commercieel wordt is het opeens niet meer goed. Het probleem ligt niet bij tiesto, maar bij jezelf. Vroeger vond je hem cool omdat hij je telkens weer veraste met zijn producties en sets. Nu ben je hem zo gewend en ken je hem zo goed dat het allemaal gewoon niet meer zo interessant voor je is. Plus, zeg nou zelf, hoe cool is het als die-hard om iemand da bomb te vinden die net zo bekend is als de britney spears...
Ik vind traffic een goed nummer, niet zijn beste, maar absoluut geen verzwakking ofzo. En ik vind hem net zo goed, zoniet beter dan vroeger, en zeg nou zelf, was vroeger niet alles beter?? happy :)
SevereStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-5-2003
Laatste: 20-8-2011
Berichten: 47
27-9-2003 01:37
Van sommige nummers moet je afblijven vind ik.
Adagio for strings is er een van.
Dit nummer is van Samuel Barber (1910 - 1981)
Beluister het orgineel maar eens...
Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening....
*boom tss boom tss*
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
27-9-2003 09:56
Meningen zijn er om te uiten.
Link tussen klassiek en traffic, zie en voel ik ook niet. Link tussen klassiek en Tiesto zijn muziek zie en voel ik wel degelijk. Als je alleen al naar een nummer als Magik journey luistert, zul je het met me eens zijn. Idd, als iemand populair word, is diegene niet meer interesant voor de die-hards. Niemand wil op dezelfde foto worden gezien (terwijl hij/zij uit z'n dak gaat) met een breezah sletje van 13. Het gros van de mensen die naar feesten van Tiesto gaan, doen dat sinds een jaar, en vooral die mensen vinden nummers als traffic, Flight 643, en Lethal industry helemaal te gek. Afgelopen aflevering van Invited 25 sept. Draaide hij weer wat lekkere nummers, maar toch kan hij het niet laten om die paar tracks die vooral die 16-ers leuk vinden, te draaien. Zie hieronder een tracklist, (onder voorbehoud)

Dibaba - Hold You (Agoria 'Bear' Remix)
Three Drives (On Vinyl) - Carrera 2
PQM - Are You Sleeping (Luke Chable vs. PQM Mix)
Remy - Bang!
Ton TB - Electronic Malfunction
Mojado ft. Mr Sam - Naranja (Dmitri Andreas Vision)
Zero - Emit
Literon / Speedy J - Collabs 200: Snackers
F. Massif - Understatement
Mark Norman - Stream
Mark Norman - Rush
Shmuel & Choopie - Sun Rising )
Mark Norman - Phantom
Benno Benassi - Love Is Gonna Save Us
Fictivision vs. Phynn - Escape (Phynn Mix)
Tiesto - Traffic
Skin - Faithfulness (Tiesto Remix)
Radiohead - Street Spirit (Tiesto Remix)
Jens - Loops & Things (Marco V Bootleg Remix)
Ron van den Beuken - Timless
Riley & Durrant - Toccato Push - Strange World
Darren Tate vs. Jono Grant - Let The Light Shine In
Mindtrap - Better Man
Tiesto - Adagio For Strings

paar leuke nummers, maar ook mindere. En dan krijg je opmerkingen dat Tiesto commercieel word, ja ergens wel, maar hij draait gelukkig nog wel muziek waardoor hij zo goed is geworden.
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
27-9-2003 10:05
Die remix van Tiesto van het nummer Samuel Barber's adagio for strings, van William Orbit. Word gereleased, eerst zou het 1 sept. worden, daarna werd het een maand uitgesteld, en nu word het 1 Maart 2004. ik denk dat het wel betekent dat het een volledige release krijgt, net als traffic, Wel moet ik zeggen dat het een hele goede remix is. waar de energie vanaf spat. Het origineel is ook niet misselijk. dat je van sommige nummers af moet blijven....Ach...Ieder zijn ding, als maar niet hetzelfde gebeurt als met O-Fortuna Apotheosis....
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
27-9-2003 12:13
Zaten best een paar aardige plaatjes in die playlist, niettemin zie ik mezelf niet als diehard die Tiesto niet meer goed vind wegens de commercie die om hem heen hangt. Ik heb sinds ik hem voor het eerst hoorde en nu wel goed gevonden, maar nooit bijzonder en daarom vind ik de hype en de Tiesto religie tamelijk overdreven.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest

Terug naar forum Reageer (zonder quote)