Forum > PC related Forum

Bpm studio kenners:

(15 reacties. Pagina 1 van 2)
Moderator(s): Dré
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
30-12-2002 20:25
Ik heb sindskort Bpm studio op me pc's, nu heb ik altijd met pcdj, mixmeister, en visual discomix gewerkt dus dit is nieuw voor me.

Ik heb versie 4.6 op beide pc's en vraag me toch het een en ander af:

-Op me normale pc ( pt 4) geeft hij de nummers blauw aan wat ik persoonlijk mooi vind, op me laptop doet echter de tekst wit weergeven. Hoe verander ik dit op me laptop of ligt dit aan de resolutie ofzo.
-Op me normale pc, maakt hij het scherm niet vol met het Bpm venster iets dat ie wel doet op me laptop en ik wil dit ook op me normale pc, maar zie nergens een button zitten waar je dit kan veranderen.
-op beide pc's staat ie standaard op repeat, dus als ie afgelopen is begint ie blij opnieuw, hoe haal ik ze hier vanaf??

Dat was het voor nu even: Graag alleen, mensen die het programma kennen reageren.

Greetz Yo

btw leuk programma voor de rest hoor laugh :D laugh :D laugh :D ( Verder nog leuke dingen die ik moet weten van dit prog???)
RitscheStandaard Lid
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 16-8-2015
30-12-2002 22:31

yoghurt schreef:

Ik heb sindskort Bpm studio op me pc's, nu heb ik altijd met pcdj, mixmeister, en visual discomix gewerkt dus dit is nieuw voor me.

Ik heb versie 4.6 op beide pc's en vraag me toch het een en ander af:

-Op me normale pc ( pt 4) geeft hij de nummers blauw aan wat ik persoonlijk mooi vind, op me laptop doet echter de tekst wit weergeven. Hoe verander ik dit op me laptop of ligt dit aan de resolutie ofzo.
-Op me normale pc, maakt hij het scherm niet vol met het Bpm venster iets dat ie wel doet op me laptop en ik wil dit ook op me normale pc, maar zie nergens een button zitten waar je dit kan veranderen.
-op beide pc's staat ie standaard op repeat, dus als ie afgelopen is begint ie blij opnieuw, hoe haal ik ze hier vanaf??

Dat was het voor nu even: Graag alleen, mensen die het programma kennen reageren.

Greetz Yo

btw leuk programma voor de rest hoor laugh :D laugh :D laugh :D ( Verder nog leuke dingen die ik moet weten van dit prog???)
Hallo,

-bij mij zijn de letters ook blauw in het display. Maar volgens mij kun je dit niet zo veranderen. Misschien ligt het aan je kleurdiepte van je laptop (32 bits, 16 bits, 256 kleuren ect.)
-Dat doet hij bij mij ook niet omdat het programma gemaakt is voor een resolutie van 800*600. En ik draai zelf 1024*768. Als je toch een vol scherm wilt zul je even je resolutie moeten veranderen.
-Staat ergens een pijltje ofzoiets, een buttun. Ergens boven de play en cue button. Ga hier eens met je muis over heen. je zult dan zien dat daar ergens 'Repeat'op gaat lichten.

Verder is het een leuk programma, maar heb je volgens mij niet zoveel aan die BPM counter. Want die reageert nog wel eens erg traag. Verder is het wel een lekker omkloot programmatje. Als je met 1 geluidskaart werkt en zonder mengpaneel is het vervelend dat er geen fatsoenlijk werkende Eq bij zit. Er zit wel één maar die reageert niet zoals ik dat wil.

En ach ja, 2 pc's voor dat programma lijkt me een beetje duur. Dus ik heb gewoon 2 leuke geluidskaartjes in mijn pc zitten. Dus op deck 1 speelt af op geluidskaart 1, en deck 2 op geluidskaart 2. En die heb ik op mijn mag-10 aangesloten samen met mijn draaitafels. Werkt leuk maar ja het werkt lang zo lekker niet als met 2 mooie tabletops wink ;)
Mooie vrouwen zijn niet lelijk
HesslakokStandaard Lid
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 27-8-2005
30-12-2002 22:43
Hallo,

Ik gebruik al een par jaar PCDJ RED naar alle tevredenheid. Heb destijds ook BPM-studio geprobeerd (zelfs een speciale versie welke voor 3fm gemaakt is laugh :D razz :p ). Nu is mijn vraag waarom jij overgestapt bent...

Groeten Hessel KOk
Let's play that funky music!
SteijntjeStandaard Lid
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 3-6-2008
30-12-2002 22:45
Het probleem met dat volmaken van het scherm heb ik ook ja.
MVG, Steijn Pelle
YoghurtStandaard Lid
31-12-2002 16:56
Waarom ik over gestapt ben, is omdat hij bij pcdj, de namen van de nummers allemaal verkeerd neerzet, en dat niet lekker werkt voor mij. Puur persoonlijke smaak.

En oh ja heb gezocht maar de repeatknop nog niet gevonden sad :(

iig thnx

Greetz Yo
RitscheStandaard Lid
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 16-8-2015
31-12-2002 17:48
heee yooo,

ik heb even een print screentje voor je gemaakt.
Hij is hier te vinden: www.geocities.com/ckvrapiditas/BPMstudio.JPG

Groeten Ritsche
Mooie vrouwen zijn niet lelijk
YoghurtStandaard Lid
31-12-2002 17:56
Doet het niet !!!
(stuur anders ff naar joost@draait.nl
Greetz Yo
HesslakokStandaard Lid
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 27-8-2005
31-12-2002 17:58
Dat van die namen is slechts een kwestie van goed configureren...

Je kunt in het conf.scherm instellen op welke manier PCDJ je ID-tags moet lezen. Zo kun je sep.chars. kiezen > of - of / , met of zonder spatie, en volgorde artiest-nummer...
Let's play that funky music!
DjdbStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 19-6-2003
Laatste: 16-5-2021
16-9-2003 09:43
Ik heb nog een externe controller te koop staat (zie onder vraag en aabod)
Victor JuniorStandaard Lid
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
16-9-2003 15:17

yoghurt schreef:

Doet het niet !!!
(stuur anders ff naar joost@draait.nl
Greetz Yo
kopieren en plakken in je adresbalk
Waar zit de cut op dit apparaat?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)