Waar ga jij altijd stappen?
(51 reacties. Pagina 6 van 6)Moderator(s): Dré
BrockskeStandaard Lid Uit: België Sinds: 17-3-2003 Laatste: 1-12-2004 Berichten: 6 | 5-9-2003 15:20 |
Pulse schreef: Waar het bier maar vloeien wil..Vroeger vondt ik het nog wel leuk, uitgaan. Lekker gezellig Tegenwoordig krijg je eigenlijk om niets ruzie. ![]() Gemiddelde leeftijd in een beetje 16 discotheek (geen XXX) is zo'n 13/14/15 jaar (zou veboden moeten worden, die mensen komen binnen met nep ID's) ![]() Allemaal van die kleinen mannetjes met hele grote bekken, geef je een grote bek terug staat broerlief voor je neus. (Niet dat ik dat niet aankan, nu alweer 3 jaar Ju Jitsu) ![]() maar toch. Ik ga dat meestal wel uit de weg. Ik mag natuurlijk ook niet klagen met 2.00M lengte. ![]() Nee uitgaan.. Geef mij maar een donkerbruin gezellig Café met 20 tot 30+ ![]() tijdje terug in de Versuz (Hasselt) geweest, eerst paspoortcontrole, dan metaaldetector en dan fouilleren... en tussen 10 en 4 (toen ik daar was) geen problemen gehad, geen gevechten, ... ![]() in tegenstelling tot lokale fuiven waar ze om de 3 minuten met elkaar op de vuist gaan ![]() | |
* | |
Joost_sStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2003 Laatste: 2-7-2016 Berichten: 70 | 6-9-2003 21:07 |
Groningen in de drie, of pruim in zevenhuizen heel af en toe de brug (the historie ofzo tegenwoordig) | |
Lekker bouncen! |