Forum > Opmerkingen

Suggestie webshop en forum

(351 reacties. Pagina 23 van 36)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
5-11-2009 23:19

Sgrovert schreef:

Vanavond ben ik op een dode link in de shop gestuit.
/webshop/zoeken/?str=nuo+5&f=&t=&s=0&c=0&u=&o=1&n=1
Alleen als je niet ingelogd bent in de webshop (is onderdeel van een stoute test die nu niet meer werkt). Ik zal het morgen aanpassen.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
6-11-2009 09:45

Sgrovert schreef:

Alles in de browser laten resizen is zonde van het data-verkeer, maar nog veel belangrijker, zonde van de snelheid...
Het is een keuze. Op mijn website zijn de plaatjes meestal tussen de 20 en 35 kb. Als ik kijk naar mijn statistieken heeft minder dan 1% van de bezoekers een inbelverbinding. Het aantal pagina's dat ze gemiddeld bekijken en de tijd die ze gemiddeld spenderen op de site ligt bij alle verbindingssnelheden ongeveer gelijk.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-11-2009 10:08
Toch heb je wel allemaal losse maten op je server hoor..

Klein
Mid
Groot

Ook op DJhuren.nl:

Klein
Groot
Light Image
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
6-11-2009 10:32
Klopt, op yourlive.nl staan nog wel aparte maten. Dat komt omdat daar die fotolijst omheen zit.

Op DjHuren.nl zelf staat maar 1 maat (275 bij 217). De beide foto's die jij aanduidt met "groot" staan op 1 locatie, namelijk de map yourlive.nl/media. In dat formaat staan ze dus maar 1x op de server, en er wordt vanuit elke website naar die locatie gelinkt als men een grotere foto wil zien.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Frank9Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-8-2009
Laatste: 19-7-2010
Berichten: 21
6-11-2009 12:16
@dre

Ben jij bent kent met SEO en dan specifiek het longtail gebeuren? Google vindt de eerste woorden in je titel belangrijker dan de laatste. Jou website rankt nu elke keer op het woordje Forum. En aangezien je dat bij alle xxxxxx post in je titel hebt staan, kan dit op langere termijn ook negatieve invloed hebben op je ranking.

Vandaar dus beter om je titel anders op te gaan bouwen :-) Maar in hoeverre jij je moet bezig houden met SEO als je website nog in prachtige tabellen op is gebouwd ;-)

Verder moeten jullie inderdaad allemaal zelf weten wat je met deze gratis tips doet. Blijkbaar wordt het niet gewaardeerd door jullie.

Dus dit was mijn laatste tip voor de webshop/
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-11-2009 12:20

Frank9 schreef:

Maar in hoeverre jij je moet bezig houden met SEO als je website nog in prachtige tabellen op is gebouwd ;-)
Weer een gevalletje snufferd teveel in boeken en te weinig in de praktijk. Ik zoek op "CDJ-1000" en ik krijg op de eerste pagina New-line in de resultaten.

Ik zoek op Showtec LED Par en ik krijg als EERSTE resultaat New-line.

Is het nou klaar met je theorie en gaan we weer de realiteit in?
Light Image
Frank9Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-8-2009
Laatste: 19-7-2010
Berichten: 21
6-11-2009 16:11
Bedankt voor je vriendelijke en opbouwende reactie. Je speelt natuurlijk niet op de man en brengt de discussie op een hoger niveau.

Geen behoefte meer om jou negatief getinte reacties aan te lezen, jammer dat jij je zo opstelt binnen dit forum. Ik probeer enkel te helpen door gratis tips te geven. Belachelijk dat jij mij zo in de zeik loopt te nemen. Waar haal je het lef eigenlijk vandaan? Volgens mij begin je behoorlijk naast je schoenen te lopen en kan jij het niet waarderen als andere hun mening geven en deze onderbouwen.

Ik geef mijn mening over deze website en forum, dat wordt tenslotte gevraagd. Misschien is mijn mening gebaseerd op theorie? So what! De eigenaar van deze webshop kan prima de theorie die ik voordraag toepassen in de praktijk. Je hoeft niet direct zo in de verdediging te schieten, het is maar mijn visie op het hele geheel. Hier kan je wat inzien of je kan het naast je neerleggen.

En de gene die denken dat ik een dubbele agenda heb. Bah! Krijg je gratis advies waar je normaal enkele duizenden euro’s voor moeten dokken en dan ga je zo reageren? Probeer enkel wat terug te doen, want ik heb jaren genoten van de goede service van New-line. a

Roepen dat alles kut is kan iedereen.

Chapeau!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-11-2009 16:56

Frank9 schreef:

Waar haal je het lef eigenlijk vandaan? Volgens mij begin je behoorlijk naast je schoenen te lopen en kan jij het niet waarderen als andere hun mening geven en deze onderbouwen.
Ik haal "het lef" uit een aantal posts van jou geleden waarin je vraagt om onderbouwd de discussie met je aan te gaan. Dan doe ik dat, geef ik voorbeelden waaruit blijkt dat je post over tables/SEO in de praktijk simpelweg onzin is.
Light Image
Frank9Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-8-2009
Laatste: 19-7-2010
Berichten: 21
6-11-2009 17:01
Natuurlijk is mijn post over SEO dikke onzin en natuurlijk schrijft Google over SEO zelf ook onzin. Zijn workshops gegeven door Traffic4u natuurlijk ook onzin. Ik weet niet precies welke studies jij hebt voltooit, welke boeken jij hebt gelezen en welke workshops jij hebt gevolgd? Maar in alle gevallen zou ik mijn geld terug vragen. Als jij zegt dat mijn argumenten flauwekul zijn en er niet tot doen. Dat is toch een behoorlijk FAIL.

Uitzondering op de regel aangeven, onderbouwt je argument natuurlijk niet. Als je niet begrijpt hoe SEO precies werkt is het reageren misschien minder verstandig.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-11-2009 17:06

Frank9 schreef:

Uitzondering op de regel aangeven, onderbouwt je argument natuurlijk niet. Als je niet begrijpt hoe SEO precies werkt is het reageren misschien minder verstandig.
Waarom ga je niet inhoudelijk op mijn post in? Tenzij je HET voorbeeld waar het in dit hele topic om draait als "uitzondering op de regel" wilt afschrijven.

Jij geeft aan dat wanneer je je website met behulp van tabellen layout (zoals New-line) je je sowieso niet met SEO bezig hoeft te houden; daarmee geef je dus aan dat dat niet zoekmachine-vriendelijk is. Volgens de regeltjes (oorspronkelijk ooit bedacht) klopt dat absoluut: Tabellen zijn voor data die in een tabel gepresenteerd moet worden en niet voor website-layout toepassingen.

Echter de praktijk is toch echt anders, en dat bewijs heb ik een aantal posts hierboven geleverd. Daarom is de praktijk dus belangrijker dan allerlei theorieen!!!!
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)