Wanbetalers
(243 reacties. Pagina 17 van 25)Moderator(s): Dré
DJ-JanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-2-2009 Laatste: 12-7-2014 Berichten: 104 | 11-7-2009 15:10 |
Fritz-events schreef: DJ-Jan schreef: Dan doe ik het voor die €60,- maar dan heb ik geen zin in extra kosten, al zou ik die €6,- nog wel overleven..Het was voor mij meer een test van ofdat ik die persoon kon vertrouwen in situaties zoals deze, nogmaals volgende keer is het misschien een kapotte mac, ik heb zelf het geld (voorlopig) niet om even een nieuwe te kopen, moet ik daar dan ook z'n gevecht voor maken? Dus bepaal voor jezelf: Als ik dit setje voor die ene keer dan extra goedkoop neerzet dan ga ik er juist van uit dat ik wat extra's mag verwachten van hun kant, in de zin van dat als iets kapot gaat zij ook de kosten betalen (ze zijn immers akkoord gegaan met mijn algemene voorwaarden. Als ik €1500,- vraag voor een feestje dan zul je mij echt niet horen als er iets kapot gaat rond de €100.- (met af en toe een uitzondering.. ) | |
Event-Light | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 11-7-2009 15:13 |
Ongelooflijk, waar hebben we het over. Een beunhaas die z'n klanten (vriend of niet - zakelijke communicatie over wat dan ook dien je fatsoenlijk te doen) op zo'n manier mailt en behandelt. Voor 6 euro. Ik begrijp het niet. Oja, de jongens van Chain zijn hartstikke aardig, maar denk je nou werkelijk dat als er iets defect is je de koppen na een paar dagen weer zonder ooit een rekening te zien kunt ophalen? | |
Light Image | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 11-7-2009 15:14 |
DJ-Jan schreef: Als ik €1500,- vraag voor een feestje dan zul je mij echt niet horen als er iets kapot gaat rond de €100.- (met af en toe een uitzondering.. ) | |
Light Image | |
DJ-JanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-2-2009 Laatste: 12-7-2014 Berichten: 104 | 11-7-2009 15:21 |
JeroenVDV schreef: Oja, de jongens van Chain zijn hartstikke aardig, maar denk je nou werkelijk dat als er iets defect is je de koppen na een paar dagen weer zonder ooit een rekening te zien kunt ophalen?Probleem met de ventilator, naar hun toe gereden, stond al een nieuwe klaar (om te gebruiken terwijl zij kijken wat er met de andere mis is) | |
Event-Light | |
DJ-JanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-2-2009 Laatste: 12-7-2014 Berichten: 104 | 11-7-2009 15:27 |
JeroenVDV schreef: DJ-Jan schreef: Als ik €1500,- vraag voor een feestje dan zul je mij echt niet horen als er iets kapot gaat rond de €100.- (met af en toe een uitzondering.. ) | |
Event-Light | |
Dj-bartStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-7-2006 Laatste: 12-11-2021 Berichten: 582 | 11-7-2009 15:30 |
Wat wil je nu eigenlijk horen voor je stopt met je excuses en creatieve oplossingen? Dat het slimis dat je die klus hebt aangenomen, dat die vriend fout is en jij goed of dat je juist hebt gehandeld? Ik denk niet dat iemand hier snel dit zal gaan zeggen.... | |
DJ-JanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-2-2009 Laatste: 12-7-2014 Berichten: 104 | 11-7-2009 15:40 |
Mijn vraag was aan het begin hoe sterk ik zou staan in geval van schade... Probleem werd dus het uitleggen waarom en voor hoeveel ik daar stond | |
Event-Light | |
Fritz-eventsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-2-2004 Laatste: 6-6-2015 Berichten: 202 | 11-7-2009 16:44 |
DJ-Jan schreef: Laat het dan gelukkig zijn dat ik niet altijd zulke klussen heb en mijn macs ook vaak voor €45,- p/s kan verhuren...Dit was dus dan ook een vriendendienst (aangezien dat die persoon aardig voor lul stond als hij geen bedrijf kon vinden voor €60,- (of uiteindelijk €120,-....... ) Het blijft natuurlijk voor mij nog een hobby, dus hou me nog niet echt bezig met afschrijvingen...Maar in het vervolg zal ik het leker laten lopen (of ze even vertellen wat ze voor dat bedrag kunnen krijgen) Ik ben dan nog 15 jaar, en kan dus nog niet de kwaliteit aanbieden (die een hoop mensen op dit forum wel kunnen aanbieden) Dan plaats je minder zou ik zeggen, maargoed: ik denk dat het beter is als ik afhaak nu...Het is heel spijtig voor decibel (die in dezelfde plaats werkt) maar de school wou liever eigen leerlingen het laten doen maar het mocht dan weer niet meer dan €350,- kosten. Ik heb geen andere lampen dus inhuur zou dan duurder worden.... | |
DJ-JanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-2-2009 Laatste: 12-7-2014 Berichten: 104 | 11-7-2009 16:59 |
Tja, er zijn klussen die ik gratis doe of voor weinig (ik kan dat omdat het bij mij een hobby is en ik ook nog andere inkomsten heb) Als je een lijst wil: -Mijn oude basischool (hier doe ik het voor erg weing -Mijn middelbare school (hier doe ik het voor een nog niet z'n groot bedrag, al droomt menig kind van die leeftijd om z'n bedrag te verdienen op een avond) -Jeugdcentrums (hier doe ik alles gratis, werk dan ook als vrijwilliger bij een aantal) -Familie (ook hier hoef ik op zich niet rijk van te worden...) | |
Event-Light | |
Fritz-eventsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-2-2004 Laatste: 6-6-2015 Berichten: 202 | 11-7-2009 18:27 |
Sorry, kan het toch niet laten al droomt menig kind van die leeftijd om z'n bedrag te verdienen op een avond Krijgen en verdienen zijn helaas 2 hele andere dingen. Als jij € 600,- op een avond krijgt, heb je dat nog niet verdiend. Ik neem aan dat je de Macjes niet langs de straat hebt gevonden of dat Fairlight ze gratis gebracht heeft? Ze hebben (neem ik haast aan) toch geld gekost. Al twijfel ik een beetje of je 4/5 maccen kunt kopen van je krantenwijk als je 15 bent... Maar los daarvan: ze hebben geld gekost en over 2 jaar zijn ze dat niet meer waard. Dus daar zit een prijsverschil van enkele honderden/duizenden euro's. En dat prijsverschil moet jij compenseren met hier en daar een tientje...Je komt jezelf vanzelf tegen en dan komt het vast later allemaal goed | |