HELP! scanners op dmx controller
(22 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
FerdiStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-12-2005 Laatste: 30-11-2012 Berichten: 66 | 3-9-2008 23:43 |
Ferdi schreef: ''Maak spotje open, zet spotje aan, zet waarde van kleuren wiel op 0''Waar kun je dat doen dan? gewoon aan het wiel draaien?. | |
"Een glimlach kost minder dan elektriciteit en verlicht zoveel meer." :-) | |
LJ DaAnStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-3-2003 Laatste: 16-9-2020 Berichten: 627 | 4-9-2008 19:10 |
Ferdi schreef: Waar kun je dat doen dan? gewoon aan het wiel draaien?.Douwe schreef: Doe dit niet als je niet weet waar je mee bezig bent.Tis een beetje jammer dat je niet weet hoe het werkt en hoe je iets schoonmaakt, je je eigen spullen naar de $%^#$% helpt en daarna hier om hulp komt vragen.. Ik ga ookniet mijn motorblok met bleekwater en chemische middelen doorspoelen en daarna de ANWB bellen hoe het nou toch kan dat de auto nietmeer start... Maarja, Douwe bedoelde dat het kan dat je kleurenwiel verschoven is. dit kan je maken door het kleurenwiel weer in de juiste stand te zetten. Ik denk alleen dat dat in jou geval weinig zin meer heeft. Lees ook eens dit topic... Lees zoiezo eens alle topics die over dit onderwerp gaan... | |
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer. | |
FerdiStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-12-2005 Laatste: 30-11-2012 Berichten: 66 | 9-9-2008 00:41 |
Douwe schreef: Doe dit niet als je niet weet waar je mee bezig bent. | |
"Een glimlach kost minder dan elektriciteit en verlicht zoveel meer." :-) |
Terug naar forum Afgesloten topic