Forum > Newbie Forum

met een budget van ongeveer 400-500 euro

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
BlackwingerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-3-2008
Laatste: 28-3-2008
Berichten: 6
28-3-2008 14:59
Zeer handige informatie, bedankt mensen. Zeer gewaardeerd.

Heb ook al van een groot aantal mensen gehoord dat JB systems niet echt zo'n kwaliteit is en dat je dat beter niet kunt gaan kopen... Geldt zowel voor cd als voor vinyl.

Inzake dat laatste setje... Een mixer van American Audio.. Eerlijk gezegd, ik ken dat merk niet?! Kan iemand me daar meer over vertellen qua degelijkheid enz? Specs lijken alvast ok..

Geen idee, maar die turntable is dat een OEM?

(sorry voor de misschien 'domme' vragen, ik ben hier gewoon om te leren)

bedankt voor al jullie nodige moeite.

ps: speling laten verwijderen van de armlagers? in hoeverre is dit nodig?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
28-3-2008 16:07

blackwinger schreef:

Zeer handige informatie, bedankt mensen. Zeer gewaardeerd.

Heb ook al van een groot aantal mensen gehoord dat JB systems niet echt zo'n kwaliteit is en dat je dat beter niet kunt gaan kopen... Geldt zowel voor cd als voor vinyl.
Wat geldt is:

1. We kijken naar het product en niet zozeer naar het logo. Een logo is niet veel meer dan een paar spetters inkt. Ze dragen niet bij aan het functioneren van de componenten IN het apparaat!

2. Je bent niet de eerste op dit forum met een vraag over dit onderwerp. We verwachten van onze forumleden dat ze niet te beroerd zijn eerdere topics te raadplegen.
(sorry voor de misschien 'domme' vragen, ik ben hier gewoon om te leren)
Ga dan HEEL GOED gebruik maken van die super handige functie linksbovenin (zoeken!).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
BlackwingerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-3-2008
Laatste: 28-3-2008
Berichten: 6
28-3-2008 17:22

Dré schreef:

(sorry voor de misschien 'domme' vragen, ik ben hier gewoon om te leren)
Ga dan HEEL GOED gebruik maken van die super handige functie linksbovenin (zoeken!).Thanks Dré, zal ik doen in het vervolg.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)