Forum > Algemeen Forum

Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam

(103 reacties. Pagina 11 van 11)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
Berichten: 2389
9-1-2008 01:34
Was wel van plan dit jaar te gaan, is er helaas niet van gekomen door omstandigheden....
It's time to play the music, It's time to light the lights..
SparkyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 56
9-1-2008 19:55
't was erg gezellig. Nog een leuke Stagetec Aurus bekeken, is erg leuk spul, maar om nou 200.000 euro voor een mengtafeltje te betalen dat volledig op vezel draait... ik niet (maar kan me voorstellen dat het een erg handig systeem zou zijn voor bijvoorbeeld de theaters van Joop vd Ende.
Verder nog best wat leuke dingen gezien, maar vooral weer veel handjes geschud en bij gekletst.

Greets Joost
Nee, jij trekt volle zalen!?
MoXeGyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2007
Laatste: 13-1-2008
Berichten: 2
13-1-2008 21:54
Ben het met je eens Sparky.
Het was er inderdaad erg gezellig, we zijn met de eindhovense school geweest.
ook stond er de nieuwe video mixer van pioneer :)
SparkyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 56
13-1-2008 23:02
'k heb trouwens nog effies met een stel bekenden staan praten van HK, AEM, Controllus, Stakebrand, Theater advies en nog een paar en die zeiden wel dat er heel erg veel scholieren van de theatertechniek opleidingen zijn geweest dit jaar. Zelfs de bedrijven zelf vragen zich nu (met recht) af waar ze al die mensen straks moeten gaan laten. In de theaters komen zijn niet echt vaak vacatures en als ze er zijn wordt er 3 jaar aantoonbare ervaring gevraagd. Dan kunnen ze natuurlijk nog wel uitwijken naar het op reis gaan met een gezelschap. Ook is er nog de mogelijkheid om bij A/V bedrijven (verhuur en/of verkoop) te gaan werken, maar daarmee houdt het dan ook wel een beetje op. Tja, ben blij met mijn electrotechniek diploma, kan ik altijd nog iets van liftmonteur of beveiligingsmonteur worden wink ;)
Nee, jij trekt volle zalen!?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)