Forum > Newbie Forum

versterker skytec SKY-1000

(24 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Dust.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-12-2006
Laatste: 8-2-2008
Berichten: 22
5-7-2007 09:44

Victor schreef:

...maar er is ooit een topic over een uitgebrande Skytec versterker geweest, waarbij bleek dat het ding gewoon niet voldoende beveiligd is tegen de ellende die je "on the road" tegenkomt, zoals kortsluiting en oververhitting...
wij hadden een keer een skytec versterker als monitor meegenomen omdat onze normale even onderhouden werd.
ik vond dat wij net iets te zacht geluid hadden wil ik hem wat verder opendraaien.
(ook wij waren tot de conclusie gekomen dat dat ding extreem snel clip aangaf dus waren we wat voorzichtiger met volume dan normaal)
krijg ik een stroomschok waarvan ik na 3 minuten nog van stond te trillen.

over veiligheid gesproken...
proudly anoying the world since 1990
Koen gStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-3-2006
Laatste: 17-2-2018
Berichten: 163
14-7-2007 19:23
Weet iemand of er speak on uitgangen op deze versterker zitten??

Koen
Well all right..
DJ LarsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2007
Laatste: 12-8-2010
Berichten: 86
19-8-2007 17:30
Ja er zitten Speakon, XLR, en nog een uitgang op.
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 4-7-2024
Berichten: 413
19-8-2007 20:41

dust. schreef:

wij hadden een keer een skytec versterker als monitor meegenomen omdat onze normale even onderhouden werd.
ik vond dat wij net iets te zacht geluid hadden wil ik hem wat verder opendraaien.
(ook wij waren tot de conclusie gekomen dat dat ding extreem snel clip aangaf dus waren we wat voorzichtiger met volume dan normaal)
krijg ik een stroomschok waarvan ik na 3 minuten nog van stond te trillen.

over veiligheid gesproken...
Had je alle apparatuur toen geaard? Zo ja, daar schrik ik dan wel even van! shocked 8O Ik heb zelf namelijk net een oude skytec amp weggedaan.

Ik heb nu een dap palladium p-1600 en als ik de binnenkant vergelijk met de oude skytec dan zie je echt een wereld van verschil (welke denk ik in het uitgangsvermogen MAAR zeker ook in de beveiliging zit, ik kan evt. ook wat foto's maken voor de geinterreseerden)
Dus gewoon lekker even doorsparen voor een palladium o.i.d. Heb je een stuk langer plezier van.

Sjoerd
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
20-8-2007 00:29

dust. schreef:

wij hadden een keer een skytec versterker als monitor meegenomen omdat onze normale even onderhouden werd.
ik vond dat wij net iets te zacht geluid hadden wil ik hem wat verder opendraaien.
Tja, als je een versterker als monitor meeneemt moet je 'm vrij hard zetten om geluid eruit te krijgen ja, veel meer dan ruisende ventilatoren hoor je natuurlijk niet sad :( laugh :D
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)