Forum > Licht

Daslight LTP/HTP

(13 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
TubusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-11-2006
Laatste: 5-3-2009
Berichten: 9
4-4-2007 17:46
1 x bewerkt. Laatst door Tubus op 4-4-2007 17:49
arkaos is een VJ programa. zie www.arkaos.net

en ik bedoel niet de dvc dongle maar die van entec, wat ik ganiet dashlighten. aleen 3d. en arkaos ondersteunt alleen entec.volges mij.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
4-4-2007 17:49
USB splitten -> ik heb laatst bij office centre een usb-verdeler gezien die 1 usb apparaat op 2 pc's gelijktijdig aan kon sluiten, en ik heb usb-hub's gezien, een andere vorm van usb splitten ken ik niet.

DMX-in: zou ik geen 2 dingen op aan sluiten. Je kan tot 4 dongles aansluiten op Daslight, ik zou niet gaan klooien met het splitten van signaal, vergroot de betrouwbaarheid niet echt.

Zou je echter niet overwegen om een monitor aan je console's te hangen?

//edit: geen idee wat je nou exact wil en hoe je dat denkt te bereiken. shut up :X
Vergeet niet te lachen
TubusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-11-2006
Laatste: 5-3-2009
Berichten: 9
4-4-2007 17:51
het moet allemaal low budget, dus een tafel met monitor heb ik niet. maar die 1usb naar 2 pc kan ik wel gebruiken. en dan 1 pc voor de 3d en een voor de video.
bedankt voor de info.
edit: geen idee wat je nou exact wil en hoe je dat denkt te bereiken. shut up :X
om van een dmx tafel een 3d licht visualistatie op mn pc scherm te laten zien. en tevens via dmx (van dezelfde tafel) een video show aan te sturen.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
4-4-2007 20:39

tubus schreef:

ik zou graag willen weten of het mogelijk is om met de entec dmx dongle de virual 3d simulator (van oa sunlite en dashlite) aan te sturen met een lichttafel.
Even voor de duidelijkheid, nee dit kan niet.
De viritual 3d simulator is uitsluitend met de daslight dongle (of de sunlite) te gebruiken. (en uiteraard merken die met dezelfde dongle en software werken, denk o.a. aan HQ)

Melo-G schreef:

DMX-in: zou ik geen 2 dingen op aan sluiten.
Met een merge unit is het altijd mogelijk om met twee DMX tafels de dongle aan te sturen.

tubus schreef:

om van een dmx tafel een 3d licht visualistatie op mn pc scherm te laten zien. en tevens via dmx (van dezelfde tafel) een video show aan te sturen.
DMX out gaat naar de Dongle in, Dongle out gaat naar je licht.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)