Forum > Off-Zone

Gisteren: helse tocht!

(134 reacties. Pagina 13 van 14)
Moderator(s): Dré
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
19-12-2005 13:28
Vrijdag was het hier ook raak met de wind en regen.
En daar heb ik toch heeel wat ana ondervonden (helaas)

Ging even met de bestelbus van mijn werk een truss-caré ophalen.
Nu ligt er hier een hele mooi rotonde in de buurt.( boven auto's onder fietsers)
Met de auto rijd je dus pak weg een meter of 2,5 boven het normale weg dek, nu is dit niet het probleem. Om het moment dat ik met een gangtje van 20km/h weer de rotonde afwil rijden. Glijd bijna meteen de achterkant van de bus weg. (doorgaldheid ne een harde wind stoot) Bus meteen voledig stuurloos. En voor dat ik het wist lag ik dus naast de weg, onderaan het talut. Na overdekop gegaan te zijn. Zo snel mogelijk die bus uit. En daar sta je dan naast de bus. Bus totelos! en te trillen op je benen. Om vervolgens je baas te bellen om te vertellen dat je net zijn bus met 11569 km op de teller in de prak heb gereden.

Gelukkig was hij niet boos, en wilde alleen maar weten hoe het met mij ging.
Uit onderzoek is gebleken dat er iets op de weg lag. en dat het niet mijn fout was.
Dat is dan ook het enige ligt puntje voor mij, dat het niet mijn fout was.

Hoop dat jullie dat allemaal nooit zullen mee maken!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
SebasVDVIP Lid
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
19-12-2005 13:51
Gelukkig ben jij ongedeerd gebleven dan shocked 8O
DJ.TStandaard Lid
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 1-11-2024
19-12-2005 14:52
Brr.. eng zeg!
Een bus kun je makkelijk vervangen, armen en benen worden al wat moeilijker, een mensenleven helemaal.
Je hebt echt geluk gehad als ik het zo hoor.
Ik had voordat de bui in Nederland kwam al een voorproefje in Duitsland gekregen, daar was het helemaal erg.
Ik was met iemand mee met de vrachtwagen en binnen no time ging het weer van een mooie lucht waar je de sterren goed kon zien, naar een flinke sneeuwbui waarbij het meteen spiegelglad werd.
Dan is het toch wel even eng om met zo'n zwaar voertuig te rijden, remafstanden worden aardig groot als het zo glad is! razz :p
Darth Crossfader
SandervandermaatStandaard Lid
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
19-12-2005 15:25
en die remafstand is al redelijk groot.....

foto van vorig jaar
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
Big bangVIP Lid
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
19-12-2005 17:23

Ronny B schreef:

Vrijdag was het hier ook raak met de wind en regen.
En daar heb ik toch heeel wat ana ondervonden (helaas)

Ging even met de bestelbus van mijn werk een truss-caré ophalen.
Nu ligt er hier een hele mooi rotonde in de buurt.( boven auto's onder fietsers)
Met de auto rijd je dus pak weg een meter of 2,5 boven het normale weg dek, nu is dit niet het probleem. Om het moment dat ik met een gangtje van 20km/h weer de rotonde afwil rijden. Glijd bijna meteen de achterkant van de bus weg. (doorgaldheid ne een harde wind stoot) Bus meteen voledig stuurloos. En voor dat ik het wist lag ik dus naast de weg, onderaan het talut. Na overdekop gegaan te zijn. Zo snel mogelijk die bus uit. En daar sta je dan naast de bus. Bus totelos! en te trillen op je benen. Om vervolgens je baas te bellen om te vertellen dat je net zijn bus met 11569 km op de teller in de prak heb gereden.

Gelukkig was hij niet boos, en wilde alleen maar weten hoe het met mij ging.
Uit onderzoek is gebleken dat er iets op de weg lag. en dat het niet mijn fout was.
Dat is dan ook het enige ligt puntje voor mij, dat het niet mijn fout was.

Hoop dat jullie dat allemaal nooit zullen mee maken!!
Heb je t over de berekuil?? shocked 8O Tering Jantje , dan ben je idd een aardig eindje naar beneden gezeild... Gelukkig ben jij nog heel....
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Ronny BStandaard Lid
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
21-12-2005 23:24
Nee het gaat niet over de berenkuil. Wel soortgelijke rotonde.
gaat om de verhoogd rotonde bij "city cenrtum veldhoven" Vlak bij het politie bureau.

Helaas niet helemaal ongedeerd. de hoofdpijn en nek/rug klachten worden erger. Vandaar al het meerdere male bezoek aan de dochter. sad :(
Maar blijven lachen. ik kan nog steeds met mijn drive-in weg, alleen moet ik nu alles zeggen in plaats van doen. Omdat ik (hoopelijk tijdelijk) geen zware dingen mag tillen.
Dus dat moeten nu andere voor mij doen.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
Ruud_schepersStandaard Lid
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
29-3-2007 22:35
Jaja, het is weer eens zover.
Haaksbergen en omstreken zitten weer zonder stroom!!
Vanaf vanmiddag half 4 ligt de stroom er al weer af, verwachtingen zijn op dit moment dat morgenmiddag 12 uur er weer stroom is. Maarja na de vorige storing van 1,5 jaar geleden betwijfel ik als dit het geval is.
Het lijkt ondertussen wel als we in een ontwikkelingsland wonen, zo vaak als de stroom hier weg valt. Derkie heeft hier ook zeker last van.
Maar zijn er nog mensen die er schade door hebben geleden(natuurlijk wel op licht-geluid gebied wink ;) ) Ikzelf had vanavond niks staan, dus voor mij geen schade.
Nu ook via de .eu te bereiken.
LEDesignStandaard Lid
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
29-3-2007 23:03
Leuk he, een schip dat de enigste kabel die naar Haaksbergen loopt, meepikt en zo het geheel zonder stroom achter laat.

Ik zag het vanavond op RTV oost voorbijkomen, best lullig. razz :p

//edit: hoor net dat Haaksbergen weer stroom heeft, hebben ze snel gedaan dit keer!
Vergeet niet te lachen
Ruud_schepersStandaard Lid
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
30-3-2007 09:15
Ja, na "slechts" 8 uur hadden we weer gewone stroom. Best wel lullig inderdaad dat er maar 1 kabel deze kant op loopt, en als er wat gebeurt dat dan alles weer lekker donker wordt.
Nu ook via de .eu te bereiken.
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
30-3-2007 10:14
euhm jullie in haaksbergen hangen weer eens aan aggegraten.. stroom komt pas in de loop van de middag..

sterkte.. maarja er ligt al geen sneeuw. dus hoef je ook niet het dak op om sneeuw te ruimen. kun je lekker binnen zitten bij kaarslicht een spelletje monopoly spelen. laugh :D
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)