Acura of Technics ?
(59 reacties. Pagina 6 van 6)Moderator(s): Dré
TeknoknightsStandaard Lid Uit: België Sinds: 23-2-2004 Laatste: 26-9-2017 Berichten: 571 | 19-12-2006 17:47 |
Sorry voor de dramatiek maar is te wijten aan de blok En ja;. Je hebt gelijk dat een dj zich moet kunnen aanpassen... (in de mate van het mogelijke) maar ik vind nog altijd dat je een dj niet slecht mag noemen omdat ie moeite heeft om verandering aan te kunnen. Kan namelijk goed zijn dat ie ondanks de moeiljke overschakeling nog altijd beter draait dan een dj die al jaren met het materiaal in kwestie draait. Maar toch kan hij nog altijd niet helemaal z'n ding doen..; en da's jammer. | |
Jumping is not a crime. It's just hilarious. | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 19-12-2006 23:04 |
Vroeg of laat zul je er toch aan moeten, en zul je vanzelf naarmate de ervaring komt met de jaren ook steeds meer aanpassings vermogen ontwikkelen. Zonder dat aanpassings vermogen laat je in principe je eigen kunnen van een stukje gear afhangen..... dan ben je geen slechte dj maar maak je wel een verkeerde keus. We hebben het hier over een beetje correctie gedrag, niet over een apparaat wat totaal anders werkt! Een draaitafel is een draaitafel en onderling zit daar verrekte weinig verschil in qua werking (veel minder dan bij cd spelers) en als je op de ene wel kan draaien en op de andere niet dan kan ik me voorstellen dat je het snel af schuift op de dj gear. Helaas is dat nou niet echt een werkende oplossing. Ik ken geen enkele club waar alles hetzelfde is en ik kan het honderd of duizend keer herhalen, het schijnt bij weinig mensen door te dringen dat het altijd anders is als thuis. Dat is waarschijnlijk het verschil tussen mensen die met regelmaat buiten de deur draaien in verschillende clubs en mensen die dat niet doen ;-) Koop dus gewoon wat je lekker vind werken en leer jezelf aan niet meteen dat stukje gear als een standaard voor jezelf te beschouwen tenzij je bereid bent alles iedere keer mee te slepen maar das ook niet alles.... | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
VoltcontrolStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2005 Laatste: 29-11-2011 Berichten: 465 | 20-12-2006 11:56 |
Reind] schreef: Ik ken geen enkele club waar alles hetzelfde is(Dan nu het bekende verhaal) Ik zou de Acura kopen, niet de Technics omdat; Acura minder kost, Meer mogelijkheden heeft. Tenzij het om verhuur gaat. Dan liever de sl1200. | |
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek. | |
Marko xStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-7-2006 Laatste: 24-1-2007 Berichten: 9 | 10-1-2007 01:31 |
Hiwo schreef: Je kunt er dus lang en kort over blijven discuseren, in werkelijkheid kom je ook NOOIT dezelfde gear tegen en ook tussen de verschillende sl's in clubs zitten verschillen. Als je dat al niet op kunt lossen en daar ook niet het vermogen voor hebt maar weigert te draaien ben je gewoon een eersteklas PRUTSER. Wat betreft de voorwaarden van dj's Daar ben ik het mee eens , je moet je wel kunnen aanpassen aan de apparatuur wat daar staat.... | |
HiwoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-1-2005 Laatste: 29-6-2012 Berichten: 51 | 11-1-2007 06:11 |
Hhahah ja , bad memory's | |
Jumping is not a crime ! | |
RiMaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-11-2006 Laatste: 20-4-2012 Berichten: 75 | 5-2-2007 18:02 |
Ik kreeg een notificatie van de acuras, en las dat er kleine wijzigingen zijn gedaan, oa contragewicht, wat houden deze wijzigingen precies? Lijkt me niet een groot verschil maar ben wel benieuwd wat het inhoud. Groet Rik | |
Technology maybe made it easier to replicate the old shit, but that's no true advancement. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 7-2-2007 10:47 |
De arm is zwaarder geworden. Waarom ze het gedaan hebben weet ik niet precies. Het zou kunnen dat de oude arm te vaak gesloopt werd door (klungelige) gebruikers. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
VoltcontrolStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2005 Laatste: 29-11-2011 Berichten: 465 | 7-2-2007 11:05 |
Dré] schreef: Het zou kunnen dat de oude arm te vaak gesloopt werd door (klungelige) gebruikers. | |
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek. | |
Tribal ChefStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-11-2003 Laatste: 28-9-2009 Berichten: 543 | 7-2-2007 12:09 |
Je zou ze de kost moeten geven | |
RiMaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-11-2006 Laatste: 20-4-2012 Berichten: 75 | 8-2-2007 00:47 |
als ja al zo hufterig omgaat met je draaitafels lijkt het me dat je een zwaardere arm ook sloopt heb niet veel ervaring maar al ver voor ik m'n eerste setje kocht wist ik toch al dat je normaal met je spullen moet omgaan, lijkt me ook eerder iets dat ieder "normaal" mens toch wel weet | |
Technology maybe made it easier to replicate the old shit, but that's no true advancement. |