BUBBELING NUMMERS ?!?
(131 reacties. Pagina 12 van 14)Moderator(s): Dré
Wouter15Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-7-2004 Laatste: 4-6-2012 Berichten: 32 | 29-6-2006 14:31 |
regeaton is het idd helemaal hier in de buurt tegenwoordig :D alle dushi/breezersletjes gaan er helemaal op los | |
Dj_eerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-4-2003 Laatste: 13-7-2012 Berichten: 99 | 29-6-2006 18:28 |
Reggaeton Beats | |
DjdiamondStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-5-2005 Laatste: 27-6-2009 Berichten: 46 | 30-6-2006 16:57 |
Zal ik eens een waslijstje Bubbling online gooien, ben er zelf namelijk ook wel beetje fan van om het te draaien Tis echter wel zo dat deze stijl tegenwoordig doorgaat als Reggaeton/Dancehall Candy - Lick it (Reggaeton mix) Goleo VI - Dance Goleo VI - Hip Hop Hooray Ives LaRock - Zookey Tony Touch ft Nina Sky - Play That Song Don Omar - Reggaeton Latino / Dile / Afuego Mr Vegas - Heads High / Tamale (Dancehall remix) Lady Saw - Striptease Sunclub - Put 'Em Up (Bootykillers remix) Shakira - Hips Don't Lie / La Tortura Sean Paul - Temperature Bubba Sparxxx - Ms New Booty Soca Gang ft Van B King - Chacaron D-Kaya - Billen Los Immorales - El Caballo DJ Moortje - veel goede tracks gemaakt Trafassi - Pum Pum (sexy body) / Lik Maar Aan Me Lollie Cubanito - Pideme en nog wat oudere platen Rihanna - Pon De Replay Rihanna - Is It Loving That You Want Lumidee - Sientelo R Kelly / Playa's Only / Burn It Up Chuckie - Nu Ga Je Dansen Klootzak / Latin Feeling / Seintello 3 / Partycrasher 1 t/m weet ik hoeveel Partysquad - I'm Sorry / Wat Wil Je Doen Ciara - Goodies (remix) K-Liber - Viben / Doe Het / Loungen / 24-7 (ft Ro-L) Immorales - veel goede platen gemaakt Beenie Man ft Ms Thing - Dude Beenie Man ft Chevelle Franklin - Dancehall Queen Jay Sean - Eyes On You Soca Boys - Follow The Leader Aventura - Obsession (remix) Def Rhymz - Schudden / Ik Ben Niet Te Stoppe / Ze Zitten Me Achterna Geloof mij, die oude plaatjes doen het ook nog prima hoor ;) Verder zijn er natuurlijk die vreselijk foute ge-bootlegde Trance platen met bubbeling beats eroverheen, wat ik zelf ontzettend slecht vind klinken bij veel platen Er zijn echter ook goede: DJ Dean - Ballanation Episode 2 (DJ Hardwell remix) Mike MH4 - Pinball (DJ Hardwell remix) DJ Felix Project - On The Floor (Bubbling remix) The Moon - Blow The Speakers (DJ Nookie Dancehall remix) | |
hier staat niks | |
ALPHA2.5Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-8-2006 Laatste: 25-8-2006 Berichten: 1 | 25-8-2006 22:03 |
Geen advertentie maar een vraag:) Voor een nieuwe bubbling film genaamd: "ALPHA 2.5 - Blueboy" (=vrijwilligers project) zoek ik een DJ die een 90 minuten durende bubbling mix wil maken die later in de film als soundtrack gebruikt gaat worden, de film gaat volgend jaar op DVD uitgebracht worden, en het project is bedoeld om ervaring en naamsbekendheid op te doen Het liefste zoek ik een DJ die zijn eigen bubbling muziek maakt, en niet andere bestaande nummers aan elkaar mixed (ivm rechten) Interesse? mail Maarten: ultragorepictures@hotmail.com, en ik stuur je meer info over dit project. Meer info: https://members.home.nl/jvandruten/news/news.htm | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 25-8-2006 22:18 |
Ik denk dat het lastiger is om een producer te vinden van bubbling dan een DJ, zeker op dit forum. | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
RubbyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-7-2006 Laatste: 10-7-2010 Berichten: 65 | 4-9-2006 03:18 |
heerlijk lijstje dj diamond, daar heb ik echt wat aan gehad!! Ik wou zelf ook nog wat reggeaton nummertjes toevoegen: Daddy Yankee - Aqui Esta Tu Caldo (super aanrader!!) Beyonce ft. voltio - check on it (reggeaton remix) Daddy Yankee - Like you Fat Joe ft. Nelly & Voltio - Get it popping (reggeaton remix) Daddy Yankee, Wisin y yandell, hector - Mayor que yo Voltio ft. notch - Chevere | |
waar muziek is kan geen kwaad heerschen.. | |
HexjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-10-2006 Laatste: 7-11-2006 Berichten: 1 | 1-10-2006 22:14 |
oke voor de echte bubbling kenner: ik zoek een nummer (bubbling style)dat al weer wat ouder is.Het is geen gemixt nummer uit de top 40 dat weet ik zeker.Maar een heel ritmisch snel nummer,waar niet in word gezongen.Je hoort m vrijveel in discotheken (r en b zalen)als mix tussendoor.Echt zo n carribisch geluidje, ook met dat carribische muziekinstrument ( zon piano achtig ding waar je met zo n stokje met een bolletje ant eind op die dingen slaat )en dan heel snel.Nou duidelijk? hoop dat iemand me kan helpen!!!! greetz | |
RobertoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-5-2003 Laatste: 20-4-2011 Berichten: 976 | 1-10-2006 22:24 |
Dj Chuckie - Caribbean drums misschien? | |
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes! | |
MifexStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-2-2005 Laatste: 8-3-2024 Berichten: 742 | 9-10-2006 00:20 |
Dit vind ik ook wel een lekker nummertje: Cecile - Hot Like We | |
I Love House Music! | |
SjOeRd Is The sHiTStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-11-2006 Laatste: 22-11-2006 Berichten: 2 | 22-11-2006 16:44 |
DjLeon_V schreef: Ik moet op een schoolfeest draaien en daar vragen ze dus of ik ook bubbeling kan draaien... ik zal het heus wel kunenn maar ik zou bijna geen enkel bubbeling nr weten...iemand suggesties voor nummers? | |