Forum > Off-Zone

It's all gone Pete Tong

(28 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
29-1-2006 18:12

Wesley vd H schreef:

Hey DJ en It's all gone pete tong zijn hier in het dorp te huur hoor.
Gewoon bij de benzine pomp.
DVD's huren bij de benzinepomp??
Kan je nu dan ook tanken bij Videoland??
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
29-1-2006 18:12

Wesley vd H schreef:

Hey DJ en It's all gone pete tong zijn hier in het dorp te huur hoor.
Gewoon bij de benzine pomp.
En? Kwam hem op Utrecht Centraal tegen bij de FRS en kocht hem voor 6 euro. Kan je net een DVD voor huren een week razz :p
Light Image
Wesley vd HStandaard Lid
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
29-1-2006 18:16

yoghurt schreef:

Bij normale benzine stations kan dat allang.
Maarja jij komt meestal bij die stations langs de snelweg denk ik wink ;)
YoghurtStandaard Lid
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
29-1-2006 18:19

Wesley vd H schreef:

yoghurt schreef:

Bij normale benzine stations kan dat allang.
Maarja jij komt meestal bij die stations langs de snelweg denk ik wink ;)
Serieus? Hier in de buurt is het voor zover ik weet niet mogelijk.
Maar daar heb je wel een puntje, ik kom iets eerder langs de 24uur pompen van de randstad dan de lokale pompboertjes.
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
29-1-2006 20:51

JeroenVDV schreef:

En? Kwam hem op Utrecht Centraal tegen bij de FRS en kocht hem voor 6 euro. Kan je net een DVD voor huren een week razz :p
Gewoon bij die FRS midden in de stationshal? Dan ga ik er ook even langs van de week.
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
29-1-2006 20:53

Sylvia schreef:

JeroenVDV schreef:

Gewoon bij die FRS midden in de stationshal? Dan ga ik er ook even langs van de week.
Jup, weet alleen niet of hij er nog is (zo'n tijdelijke "niet-populair-genoeg-dus-dumpprijs"-aanbieding). Anders geef ik je wel een keertje mijn DVD.
Light Image
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
30-1-2006 03:47
It's all gone van de week zitten kijken en om de 1 of andere reden vond ik het echt een ontzettende k*t met peren film die halverwege uit gegaan is en weer achter in de map met gebrande dvd's is beland. Saai, to much over the top en te zwaar geromantiseerd waardoor er werkelijk geen enkele realiteit meer aan de film vast te knopen is.

Hey DJ nog niet gezien (wel liggen) maar daar heb ik om heel eerlijk te zijn ook niet echt hoge verwachtingen van.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
RobbieBStandaard Lid
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
31-1-2006 14:50

Reind schreef:

It's all gone van de week zitten kijken en om de 1 of andere reden vond ik het echt een ontzettende k*t met peren film die halverwege uit gegaan is en weer achter in de map met gebrande dvd's is beland. Saai, to much over the top en te zwaar geromantiseerd waardoor er werkelijk geen enkele realiteit meer aan de film vast te knopen is.

Hey DJ nog niet gezien (wel liggen) maar daar heb ik om heel eerlijk te zijn ook niet echt hoge verwachtingen van.
Dat is al helemaal niks. Als je dit al niks vond dan moet je die zeker niet kijken. Ik wacht liever even op de documentaire van ID&T.. nu in de bios dacht ik. "God is my DJ" ofzo iets. Laatst was Duncan te gast bij 'de wereld draait door' en toen lieten ze een paar stukjes zien. Het is eigenlijk gewoon een documentaire over het hele ID&T gebeuren. Duncan wordt dan 9 maanden gevolgd. Wel mooi is dat net in die maanden de bezem door ID&T gehaald wordt. Dus er zitten ook emotionele en serieuze momenten in. Ik ben er toch wel benieuwd naar..

Maar neem dit van me aan. HeyDJ is nog geen euro waard..
En ik hoorde dat het goed klonk..
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
31-1-2006 23:48
ID&T is op het moment ook geen euro meer waard ;-)

Krijg je er van als je dingen denkt te kunnen doen waar je geen verstand van hebt. Ik ga die film alleen al kijken om te zien hoe ID&T zichzelf naar de klote heeft geholpen en hoe hard ze zichzelf nu zijn tegen gekomen. En al die jaren maar tegen de schenen schoppen van Brian Bout van UDC, maar voorlopig is UDC geen bedrijf wat de ene domper na de andere organiseert en mega verliezen heeft moeten lijden.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)