Geblokkeerde producten
(73 reacties. Pagina 5 van 8)Moderator(s): Dré
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 19-1-2006 23:43 |
2 x bewerkt. Laatst door Dré op 19-1-2006 23:52 Volgens mij heb ik (vrij kort en bondig) m'n bevindingen opgenoterd in het forum.reactie staat zelfs onder jouw post... Wellicht dat niet iedereen het meer snapt. Ik had vrij vroeg 2 Vibe's ingekocht. Vrij kort na het uitkomen van de Vibe (dus vrij kort nadat ik ze op voorraad had) kwamen er berichten over problemen met de filterunits van de Vibe. Daarover is contact geweest met de importeur. Importeur verzocht mij het topic tijdelijk ergens anders te parkeren (heb ik gedaan) en ze zegden toe me 2 nieuwe Vibe's te sturen (dus versie 2 waarbij de effectleds altijd branden). Ik ben een tijdje niet toegekomen aan het testen van deze "versie 2" (ook een beetje omdat ik de pik in had om het feit dat ze me niet op voorhand hadden gemeld dat er een nieuwe softwareversie aankwam (is toch wel het minste dat je kunt meedelen aan je voorraadhoudende dealers IMO)). Afgelopen week heb ik dus een uurtje tijd gehad om te pielen (en een beetje te meten) met (aan) de Vibe. Die resultaten zijn doorgenomen met de importeur en afgesproken is dat we de status van de Vibe in de webshop voorlopig op "verstopt" laten (importeur heeft dan niet veel gezeur van andere klanten en ik heb weinig kans dat er iemand een bij me bestelt). M'n uiteindelijke besluit heb ik uitgesteld tot de importeur langskomt met de versie 3 EN een persoon die de mixer kan demonsteren zodat ik me kan laten overtuigen of de randverschijnselen puur een techneut op de zenuwen werkt of ook een luisteraar (want als die persoon de demo gaat geven ben ik dus de luisteraar in plaats van de pielende techneut). Zo, da's de huidige status. Hopelijk is het nu allemaal weer duidelijk. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
RutgerLANStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-1-2005 Laatste: 5-2-2019 Berichten: 387 | 19-1-2006 23:50 |
Maar, dat was de versie, die je al vanaf begin December had liggen? Eigenlijk wel dom, als je na "versie 1" merkt dat er een bug in zit, dat die in "versie 2" nog niet verholpen is... Dat zoiets bij DAP kan voorkomen is tot daaraan toe, maar bij Dateq?? Btw, thanks voor (duidelijke) bovenstaande uitleg. :-) | |
Tom van der MeerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-4-2004 Laatste: 7-6-2010 Berichten: 94 | 20-1-2006 18:15 |
Ik heb zojuist een dateq vibe gekocht en ben meteen wezen pielen. Aan Dré zijn post te zien heb ik "versie 1", want mijn effectenlampjes branden niet voortdurend. Als ik ook een van de 2 effecten toewijs, dempt het geluid heel even. Dit is duidelijk hoorbaar, maar als je hem precies op een beat inzet, zullen weinig mensen het doorhebben. Ook de effecten zelf vind ik ook niet heel erg denderend. Ik heb 2 Denon DN-S1000's staan waar ook een aantal effecten op zitten. Deze vind ik meer bruikbaar dan op de Vibe. Ik ben dan ok best wel teleurgesteld. Over de effectensectie dan. Want dat is dan ook het enige slechte wat ik aan de mixer vind. Het geluid is erg goed, de eq vind ik ook ontzettend lekker en de instellingen zijn ook erg handig. De lay-out van de mixer vind ik ook prima. | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 20-1-2006 18:24 |
En nou zit je dus met een aangekochte mixer waar je niet tevreden mee bent? Waarom heb je hem dan gekocht in plaats van te wachten op de verbeterde versie? Een deel van het bedrag dat je ervoor neerlegt, zit toch in het filterdeel van de Vibe. Zonde van je geld lijkt me. | |
Tom van der MeerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-4-2004 Laatste: 7-6-2010 Berichten: 94 | 20-1-2006 18:42 |
De leverancier vertelde me dat dit de nieuwe versie was, dat dus zou betekenen dat er geen fout meer in het effectendeel zat. Dré zijn post van 23.43 heb ik niet gelezen omdat ik toen braaf in me bedje lag en er vanmorgen weer vroeg uit moest. In de zaak hadden ze alleen de 'oude' vibe staan. Ik denk dus dat ik de oude versie heb gekregen of het probleem is nog steeds niet opgelost. Rest mij om even contact op te gaan nemen met de zaak waar ik hem van heb. Als je de effecten gewoon continu toewijst, dus ze eigenlijk inschakeld met de dry-wet knop, heb je natuurlijk geen last van het euvel. Ik ga straks na mijn hapje eten eens uitgebreid met de mixer aan de slag en vertel ik wel wat meer. | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 20-1-2006 19:02 |
Lekkere leverancier. | |
Tom van der MeerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-4-2004 Laatste: 7-6-2010 Berichten: 94 | 20-1-2006 19:03 |
Het is dezelfde leverancier als waar Dré zijn syrincs monitorsetjes vandaan haalt (zo niet ook andere producten...) | |
Tom van der MeerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-4-2004 Laatste: 7-6-2010 Berichten: 94 | 20-1-2006 19:06 |
Ik zeg hierboven nou wel leuk dat je de effecten permanent ingeschakelt kan hebben maar dat kan dus niet. Je kan elke effect sectie maar aan een kanaal toewijzen. | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 20-1-2006 19:07 |
Heuff? Dan ben ik benieuwd of ze wel helemaal op de hoogte zijn. | |
Tom van der MeerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-4-2004 Laatste: 7-6-2010 Berichten: 94 | 20-1-2006 19:08 |
Ik ook, ik zal ze morgen even bellen. | |